נגישות
נגישות

אולדיס - OLDIES פנקייק בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על אולדיס - OLDIES פנקייק בר

רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
באולדיס - אי של שקט
5.0
10/10/18

כחברת מועדון של אולדיס קיבלתי מסרון עם הטבה לקפה זוגי במתנה. הגעתי עם נכדי וכלתי. הזמנתי עבור הנכד מנת ילדים שכללה פנקייק עם נוטלה וסוכריות מעל בליווי כוס גזוז. הזמנתי עבורי כוס קפה... שחור וכלתי הזמינה קפה קר. המקום מאוד נעים, עם אוירה רגועה, ספות שכיף להתרווח עליהם. יש אפשרות גם לשבת בחוץ על במה שנראית כמו מרפסת. השירות היה מהיר ואדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir 25 ביקורות
לבוא רק לקינוח
3.0
28/09/18

פנקייקים טובים מאוד אבל אוכל גרוע. הזמנו פנקייק מקסיקני שהגיע פשוט עם תירס מקופסא שעועית שחורה. בכלל לא נראה כמו בתמונות, הגיע מגולגל כמו שווארמה. הפנקייקים המתוקים מעולים, עם מגוון... גדול

עוד פרטים
הוספת תגובה
הודיה - תמונה
הודיה 3 ביקורות
מאכזב- לא מומלץ
2.8
29/06/18

הגענו עם זוג חברים להינות מארוחת ערב נחמדה. בעלי הזמין פנקייק מלוח ואני הזמנתי כריך שבתיאור שלו בתפריט היה כתוב שיש בו סלמון על הפלנצה. ווידאתי עם המלצרית שמדובר בדג מבושל מאחר ואני... בהריון ולא אוכלת סלמון מעושן והמלצרית הבהירה שמדובר בסלמון מבושל. לאחר המתנה לא ארוכה קבלתי כריך עם חתיכות סלמון מעושן. החזרתי את הכריך למלצרית והזמנתי מנה אחרת במקום: טוסט עם בולגרית, פטריות ופסטו. הטוסט אף הוא הגיע מהר אך לצערי היה גם הוא מאכזב: מבחוץ היה חם אבל בפנים היה קר עד כדי כך שהגבינה אפילו לא נמסה והפטריות היו חיות לחלוטין... הפנקייק של בעלי לא היה אף הוא לא מבושל בפנים עד הסוף- מאכזב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
חלום של מקום
5.0
22/05/18

הגעתי עם בתי ונכדיי ליום כיף בקניון רננים. וכשהרעב הציג המלצתי שניגש לאולדיס. המקום היה שוקק. משפחות עם ילדים, זוגות. אוירה נעימה. ביקשנו תפריט וקיבלנו, תפריט לקטנטנים שעלותו 15 ש"ח... בלבד ויש בו פנקיק, מטבל טחינה או אבוקדו, ביצה קשה וקערה עם ירקות חתוכים. המנה מוגשת בצורה אסטטית עם צלחת זכוכית ומעליה מגש מפלסטיק. קיבלנו סינר שנכדי לא הצליח להסיר וזה כבר היה טוב. הנכד אכל בשמחה מכל מה שהיה לו בצלחת. לנו הזמנו סלט מיוחד עם פרחי כרובית וגבינת חלומי וקלנסונה שהיתה מלאה בגבינה ובטעמים נימוחים. המנות שלנו לוו בפנקיקים מלוחים ואפשר היה גם לבחור בלחם. המחירים מאוד סבירים. הצטרפות למעודון היא ללא תשלום ומעניקה נקודות לביקור הבא. המלצריות מאוד אדיבות, סבלניות ומעניקות שירות מכל הלב. יש כרגע מבצע של ארוחת בוקר תמורת 20 ש"ח לחברי מועדון הקניון. בטוחה שנשוב לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
אולדיז נעים להכיר
5.0
24/04/18

קפצתי לקניון להנות מהקופון שקיבלתי כחברה במועדון הקניון. הוצעה ארוחת בוקר באולדיז. הארוחה כללה ביצת עין, סלט ירקות, כוס מיץ טרי סחוט, לחם או פנקייק מלוח, 2 מטבלים לבחירה. בחרתי באבוקדו... ובטונה והכל היה מאוד טעים וטרי. במקום פנקייק לקחתי לחם, שהגיע פריך וחם. הארוחה הוגשה בצורה אסטתית. המלצרית היתה מאוד נחמדה ואדיבה. בתום הארוחה הצטרפתי למועדון הקפה, כך שבכל ביקור במקום צוברים נקודות אותן ניתן לנצל בביקור הבא. מקום נחמד, נעים, מעוצב בסגנון צעיר, גיטרות תלויות על הקיר, מוסיקה מתנגנת ברקע. היה נעים ונוח בכורסאות. המחירם מאוד סבירים ומתאימים לכל כיס. בתפריט רשום כי מוגשות גם מנות טבעוניות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sagi - תמונה
Sagi מבקר מתחיל
מקום מדהים ומומלץ לכל אחד!
5.0
09/09/17

המקום משלב בצורה המושלמת בין אווירה של שנות הסיקסטיז לבין המנות המצולחתות והמושקעות המוזיקה ושירות! מתאים למשפחות ולילדים או סתם למי שבא לו לטעום אוכל קצת אחר. המחירים נוחים לכל כיס... ומתאימים לגודל המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
פנקייקים
4.0
26/08/17

סהכ מקום חביב ביותר, לא פעם ראשונה שאני מגיע אליו. מומלץ למי שאוהב פנקייקים כקינוח, יש מבחר רחב של אפשרויות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
כבר קינוחים מדובר במקום מצוין.
4.8
31/01/17

מתייחס לסניף קניון רננים של המסעדה: מקום חדש מעוצב כמו דיינר אמריקאי, מאוד נחמד. המנות שם מפוצצות סוכר, אבל זה הסטייל של המקום. הזמנו רק קינוח ומילקשייק והיה טעים, הדברים הגיעו מהר... ובאדיבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
נחמד מאוד
4.8
26/11/16

מקום חדש באמצע קניון רננים, מראה של דיינר אמריקאי עם אחלה מנות. אנחנו באנו לשם רק בשביל פנקייק לקינוח והיה לנו ממש טעים. פעם ראשונה שלנו שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה