נגישות
נגישות

זואי-בר מסעדה - ZOE ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על זואי-בר מסעדה

Shir - תמונה
Shir מבקר מתחיל
המקום הקבוע שלי
5.0
18/04/18

תמיד מקבלים את פניי בחיוך מה שמזמן כבר לא מובן מאליו במסעדות, מעבר לזה שהאוכל טעים טרי ומושקע! חניה בשפע, אוירה טובה, מחירים נוחים לכל כיס והאוכל כמובן הביאו אותי לבחור בזואי כמקום... הקבוע שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar מבקר מתחיל
מקום שהוא בית!!
5.0
15/04/18

כבא רבות שהזואי הוא מעבר לעוד מקום לאכול בו, ורק הולך ומשתבח עם הזמן..האוירה בזואי חמה וביתית ומתאימה לכל סיטואציה- ארוחה משפחתית, דייט, קפה עם חברה ואפילו סתם לשבת לבד... האוכל הכי טרי... שיש שמכינות בהקפדה בעלות המקום באהבה גדולה ואין ביס שהדבר לא מורגש בו. ללא ספק הזואי מקום מיוחד במינו עם אוירה של בית שאין בשום מקום אחר באזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.5
12/04/18

פעם שנייה שלי במקום ושוב נהנתי מאוד. באתי לעבוד כמה שעות ופעם קודמת לארוחת בוקר ובשתי הפעמים צוות העובדים היה אדיב מאוד ומייצר אוירה משפחתית ונעימה. המנות נדיבות וטובות ממליץ בחום על... הביצה העלומה ברוטב הולנדייז ועל הסלט הירוק עם התפוז! אני אגיע שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 2 ביקורות
קפה "זואי" מכורה לארוחת בוקר שלכם :)
5.0
12/04/18

קפה זואי , בית קפה ייחודי, קפה זואי ממוקם באיזור פסטורלי , צופה אל שדות הירוקים . חנייה בשפע , מקום מדהים אנרגטית , שפע של מנות עשירות ,ייחודיות ומיוחדות , ארוחה בוקר הכי טעימה שיש... בכל איזור המרכז ! יחס חם ואדיב של הצוות . אההה ...ולחובבי הבשר .... יש כריך אנטריקוט שחייב לנסות! משפחתי ואני גם חגגנו יומולדת לסבתא , היה אירוע מדהים , עשיר , שופע מנות ופינוקים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bettika2 - תמונה
Bettika2 4 ביקורות
לא מומלץ
1.5
23/03/18

מקום מאכזב. נראה מוזנח ספות קרועות. והאוכל בינוני ומטה. השרות בסדר. רמת הניקיון לא טובה. לא מומלץ למי שרוצה להנות מא.בוקר טעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ns. - תמונה
Ns. 2 ביקורות
שירות גרוע
2.5
23/02/18

חיכינו זמן לא סביר עד שהמנות הגיעו, לימונדה שהזמנו מעולם לא הגיעה- במשך הארוחה הזכרנו פעמיים שלא קיבלנו אותה, בפעם השלישית, כשביקשנו חשבון, הצטערו ואמרו שיביאו בטייק אווי, אבל זה לא... קרה. בסוף לפני שהלכנו, כשניגשנו לבר ואמרנו שלא קיבלנו (פעם רביעית) המלצרית מזגה לנו לכוס קפה חד פעמית - טייק אווי. האוכל והמחירים סבבה אבל זה לא שווה את החוויה הגרועה שהיתה לנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
foodisgood - תמונה
foodisgood 23 ביקורות
המקום לא בנוי טוב אבל האוכל טוב ויחסית זול
3.8
13/03/17

הגענו בצהרי יום חורפי, לגמרי במקרה, כשחיפשנו בית קפה בקרבת המרכז האקדמי פרס. המנות העסקיות היו ממש זולות וטעימות, בעיקר זכור לטובה מרק בטטה שלקחתי בתור מנה ראשונה. הבעיה העיקרית של... המקום שהוא לא בנוי לימים גשומים. היה גשם אבל בכל זאת ישבנו בחוץ כי היה גגון, אז היינו מוגנות מלמעלה, אך לא שמנו לב שהתיקים שלנו שהנחנו על הרצפה נספגו מים. לתשומת לבם של בעלי המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
בית קפה בינוני
3.0
16/12/14

הזמנו ארוחת בוקר ישראלית וקלאסית. חיכינו כ 40 דקות לארוחות, כאשר המלצריות ציינו מספר פעמים כי "המנות תיכף יוצאות". אכלנו ארוחות בוקר בהרבה מסעדות - כאן קיבלנו את האומלט הקטן ביותר... (להערכתי עשוי מביצה אחת בגודל בינוני). הצלוחיות של המטבלים מכילות לא יותר מכף אחת של מטבל. אמנם הוצעה לנו אפשרות למילוי מטבלים מחדש, אם כי לא היה ברור האם הוצע כסוג של פיצוי על כך שחיכנו הרבה זמן או שזה כלול בארוחה. ארוחת בוקר הקלאסית הייתה אמורה להגיע עם גבינת שמנת והגיע בלעדיה והיה צריך לבקש במיוחד. הטוסט הגיע שרוף מעט. המקום קטן יחסית, המלצריות היו אדיבות ונחמדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
17/12/2014
כבעלת העסק הייתי מאד שמחה ומעוניינת אם יש לך אפשרות לפנות אלי ישירות בכדי שאוכל לשמוע יותר לתקן ולשפר . בתודה מראש, טל : 077-4456217 מיכל/עינב
KarenO - תמונה
KarenO 17 ביקורות
ממליצה בחום!!!
5.0
18/08/14

מאוד נהנינו!!! השולחן כבר חיכה לנו ערוך ומוכן. הזמנו ארוחת בוקר זוגית+ארוחת בוקר נורבגית.אוכל מצויין, מכל טוב. שירות עם חיוך. בוודאות נחזור למקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
UV - תמונה
UV 33 ביקורות
מומלץ בחום
5.0
18/04/14

היינו שם הבוקר, והזמנו ארוחת בוקר נורווגית אחת, וארוחת בוקר ישראלית. הארוחות והשירות היו מצוינים, ויותר מכל בלטה האווירה הנפלאה לארוחות בוקר - נוף לעבר שדות חקלאיים, ושטח ישיבה מלא שמש.... (יש כמובן שמשיות, אם אתם מעדיפים להיות בצל, אבל בכל זאת מחבבים את הנוף הכפרי) מלבד הנוף הפסטורלי, גם המנות שהזמנו היו גדושות ומוצלחות מאד וכך גם יחס המלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה