נגישות
נגישות

כינור בכיכר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על כינור בכיכר

spetzolang - תמונה
spetzolang מבקר מתחיל
מקום יפיפה, אוכל לא משהו
3.3
09/06/20

המקום יפיפהעם אווירה, מלצרים נחמדים, היה נגנים ברקע וזה נתן הרגשה טובה של אירוע, האוכל נראה יפה אבל טעם לא משהו, מחירים יקרים ומנוח קטנות( מה שבתמונה עלה לנו 158 ש"ח)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב 2 ביקורות
מקום מהמם !!!
4.8
01/06/20

מקום אם אוירה ושירות מעולים , אוכל טעים ואיכותי ,תפריט עדכני אם מנות מעניינות , בסוף היה לנו קשה לקום מהכסא !רק להשאר שם עוד ! המחיר קצת יקר במיוחד לצאת שם עם משפחה ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרב - תמונה
מרב 3 ביקורות
טעים!!! מומלץ מאוד
4.8
30/06/19

האוכל היה מעולה, השירות נהדר. פינקו אותנו בפוקצ'ה ומטבלים על חשבון הבית. המקום נקי ונעים. נהנינו מאוד. המחיר לא זול ומתאים למסעדת שף. המנות מוגשות בצורה אטרקטיבית. מומלץ לחגיגה מיוחדת... או ארוחה עסקית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadassa Dasha - תמונה
Hadassa Dasha מבקר מתחיל
טעים ונעים
5.0
26/03/19

חגגנו יום הולדת 80 לאבא שיהיה בריא עד 120. כולנו נהננו ביותר. השירות נפלא, המלצרית ברכה מקסימה. האוכל טעים מאד, המנה לא גדולה מידי, לדעתי מספיקה בדיוק. המוזיקה ברקע מאד נעימה. קצת יקר... אבל שווה את זה. מומלץ מאד. בהזדמנות נגיע שוב. תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tamarbas - תמונה
tamarbas מבקר מתחיל
רמה גבוהה, נהננו מאד!
5.0
18/02/19

אוכל מצוין ברמה גבוהה, חומרי גלם איכותיים. נהננו מכל אחת מהמנות. שירות נעים ואדיב. מחיר לא זול אך לא יקר מאד. מומלץ לזוגות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המריץ שליחויות - תמונה
המריץ שליחויות מבקר מתחיל
זוועת עולם
1.0
27/08/18

גרוע ביותר. מנות ראשונות הגיעו אחרי המנה העיקרית. אחד העובדים ראה סרט במחשב שמשדר את המוזיקה במסעדה וכל האורחים נאלצו להקשיב לסרט במקביל למוזיקה. לא שמו לב לזה עד שהערנו. גם שהערנו... גילגלו עלינו עיניים. חלק מהאוכל הגיע קר. משום מה המלצרית ראתה לנכון לפנות את המפיות מהשולחן באמצע האוכל. את הצלחות הריקות מצד שני לא פינו. הבטיחו לא לחייב את המנות שהגיעו באיחור ובסוף כן חייבו. הוציאו לנו חשבון ולאחר שמסרנו כרטיס אשראי חזרו ואמרו שהוציאו לנו חשבון של שולחן אחר בטעות והחשבון החדש היה פתאום גבוה ב 100 שח והופיעו בו המנות שהגיעו באיחור. שילמנו בסביבות 400 שח ויצאנו מאוכזבים ביותר ! בסוף הם הציעו פיצוי קינוח שרברט שנראה לנו כמו לעג וויתרנו עליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 3 ביקורות
על הפנים
2.0
04/06/17

על הפנים, אוכל קר וכל פעם שביקשנו לחמם , חזר קר..... אכלנו חצי מהמנות ושילמנו ביוקר.... אוכל שלא מצדיק בכלל את המחיר גם מבחינת טעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mati - תמונה
Mati 2 ביקורות
מעולה!
5.0
28/04/17

טופ שבטופ! כירושלמים מבטן ומלידה שיוצאים אחת לשבוע לפחות את העיר למסעדות באיזור המרכז, הופתענו מאד לגלות את כינור בכיכר. השירות שקיבלנו מאיתמר בבר מדהים, האוכל מעולה, האווירה מדויקת... ונעימה מאד. בקיצור, רוצו! אנחנו נהיה שם לפחות פעם בשבועיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון מבקר מתחיל
האיכות והצוות שווים ביקור נוסף
5.0
06/04/17

התארחנו במסעדה לרגל חגיגת בר מצווה של בננו , 35 איש. אין מילים לתאר - המקום, הנקיון, האוכל השפע וכמובן הצוות המדהים. תודה לכם על חוויה נהדרת!!!! בטוח שנחזור להתארח שוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
yafit - תמונה
yafit מבקר מתחיל
מומלץ מומלץ מומלץ
4.5
24/02/17

חגגנו במסעדב בר מצווה. הזמנו שולחנות ל-30 אנשים. השירות היה מצויין ומקצועי. המלצרים היו מאוד נחמדים, קשובים ואדיבים והאורחים נהנו מאוד. האווירה הכללית במסעדה היתה מאוד נעימה ונינוחה.... האוכל ברמה גבוה , הבשר מצויין,גם הקינוחים היו טעמים. נהננו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה