נגישות
נגישות

מסעדת נחמן - nahman ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
5.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על מסעדת נחמן

יר - תמונה
יר 12 ביקורות
מקום שקט במיקום מרכזי
5.0
27/02/20

לא האמנו שיש פינה שקטה ומטופחת ממש בלב ירושלים עד שהגענו למסעדת NAHMAN. שירות אדיב, מחירים סבירים, מטופח והכל במרחק הליכה של 2 דקות מהרכבת הקלה ומכיכר ציון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marc - תמונה
Marc מבקר מתחיל
decent food at decent price but terrible service.
3.3
09/07/19

The service was terrible. and i ordered gluten-free pasta--very happy they had it , but it was way overcooked, not al dente at all, and there were no gluten free desserts.

עוד פרטים
הוספת תגובה
MatanB - תמונה
MatanB 10 ביקורות
אווירה ואוכל
4.3
22/09/18

המסעדה ממוקמת בכיכר המוזיקה שבירושלים, בשעות הערב מתקיימות הופעות מרגיעות ששומעים ברקע תוך כדי הארוחה. במסעדה הייתה אווירה נעימה, מלצרים יעילים, האוכל הגיע במהירות יחסית המנות היו... בגדלים מכובדים והגיעו חמות (ברובן) הקינוחים נהדרים. ממליץ על הקרם ברולה (אם רק היה נשאר בקירור מעט יותר, הוא היה יכול להיות אפילו מוצלח יותר) מחירים לא זולים, אבל שווה להגיע לטובת אירוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביטל - תמונה
אביטל 6 ביקורות
מסעדה מעולה - מקוה שתשאר כך!
4.8
25/01/18

מסעדה חלבית בכשרות מהדרין חדשה ומרעננת. המנות המוגשות הן בטעם והן בצורת ההגשה יפות לעין ונעימות-טעימות לחיך. המחיר אולי מעט גבוה מהסטנדרט אך שווה בהחלט. מיקום מהמם ומרגיש ממש... בחו"ל. הצעה לשיפור: שהתפריט יהיה קל וברור למשתמש בלי להטריד את המלצר כל רגע. להרחיב על המנות הן מבחינת מרכיבים והן מבחינת טעמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה