נגישות
נגישות

גלי גיל ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על גלי גיל

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/10/09

אני לקוחה קבועה במסעדה מזה שנים. בכל ביקור אצל משפחתי בצפון אני מגיעה למסעדה, מקבלת שירות מקצועי ואדיב. המנות מעולות, הנוף מרגיע והאווירה כולה מקסימה ומרגיעה. גם המחירים שווים לכל כיס.... ובקיצור, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/08/09

היה פשוט 10!!!!! אין מה להוסיף פשוט מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 5 ביקורות
5.0
31/01/09

לא הכרנו והגענו ככה סתם כי זה על הים ובמקום שקט.דגים מצוינים- על הגריל(מושט ובורי) ,שירות מעולה ומפנק כולל פיתה עם זעתר טעימה.לסיום -קפה ותה על חשבון הבית.לא יקר ושווה.מקום נחמד לחזור... אליו בפעם הבאה בטבריה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
09/09/07

אכלנו והיה טעים ושמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
29/08/07

ערב אחד עברנו ליד המסעדה כאשר המלצר שעמד מחוץ לה קרא לנו ונעץ בנו להיכנס ובאמת לאחר הצצה בתפריט החלטנו שאולי זה יהיה באמת רעיון טוב. לאחר התרשמות ראשונית מהמקום נראה היה שהמסעדה ברמה עד... שהתחלנו את הארוחה... ניגש אלינו המלצר עם הסלטים, טוב סלטים זאת מילה קצת גדולה, ניגש אלינו המלצר עם טחינה ו5 פיתות קטנות בלי שום זכר לסלט או משהו בכדי להעביר את הזמן עד המנות העיקריות ולכן שאלנו אותו היכן אותם סלטים מיוחלים, מסתבר שהמסעדה לא מספקת פלטת סלטים ורק לאחר ויכוחים ושאיימנו לעזוב הוגשה לנו. המלצר לקח את ההזמנות והתחלנו לחכות, בינתיים הגיעו עוד 2 משפחות (משפחה של 8-9 איש) של סועדים וכולם קיבלו את האוכל מלבדנו (הכסף כנראה דיבר יותר חזק...) אבל לאחר 45 דקות לערך קיבלנו את הארוחה שלנו, זמן אסטרונומי בהשוואה למהירות שקיבלו 2 המשפחות ההזמנות שלהן אבל האוכל סיפק מעין חצי נחמה והיה טעים מאוד וממלא. לאחר הארוחה עבר המלצר עם החשבון מלווה בהכרזה חגיגית שאינו כולל שירות והתחלנו לשלם כאשר הופתענו לראות חיוב של 40 ש"ח על הסלטים (אותם סלטים שבד"כ מוגשים חינם וברגע הגעת הלקוח), כעוסים ומרוגזים על המלצר החלטנו לשלם ללא הטיפ אז לקחנו את העודף והלכנו עם הרגשה רעה מאותו ערב מזוויע. לסיכום האוכל היה טעים והאווירה חמימה אבל השירות היה איטי ומתחת לכול ביקורת, לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tttttttttt - תמונה
tttttttttt 2 ביקורות
4.3
22/07/07

אכלנו שם "מעורב" ושיפודים. האוכל פשוט וטעים, השירות קשוב ומקצועי, נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/05/07

אכלנו שם משפחה דג על הגריל, ליקקנו את האצבעות - תענוג.שירות ידידותי וחם, מחירים סבירים בהחלט.בפעם הבאה שאני בטבריה, אני אחזור לראות מה שלום הדג בגריל! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/10/06

מסעדה של פעם, סלטים טעימים, מנות הדגים היו יפות וטעימות, האווירה על שפת הכנרת מדהימה, במיוחד בערב כשאכלנו ממש נהדר. השרות מהיר ומקצועי. מחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב 6 ביקורות
3.7
16/10/05

אחרי טיול מרעיב ברמת הגולן עצרנו לארוחת צהריים מאוחרת מאוד בגלי גיל. הזמנו דג מושט ודג בס. המושט היה מעולה!! בשרני, עשוי ומתובל היטב. ללקק את האצבעות. הבס היה טעים. בנוסף הזמנו סלט... ירקות גדול, שהיה קטן ביחס לציפיותינו... המקום נחמד, אם כי לא מאוד נקי. לסיכום נהנו מאוד, אנחנו עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה