נגישות
נגישות

פרליטה גדרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על פרליטה גדרה

Nitzan - תמונה
Nitzan מבקר מתחיל
מסעדה כשרה.
3.8
04/01/22

המנות יקרות ביחס לגודלן ואיכותן. לא התרשמתי ממשהו מיוחד. עוד מסעדה כשרה באיזור. היא באמת סבבה. אין לי דבר רע לומר, האוכל לא היה לא טעים. אני אישית, אוהבת טעמים יותר מעניינים. המנות היו... בנאליות מדיי עבורי והמחיר לא הצדיק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noavak94 - תמונה
noavak94 4 ביקורות
מקום מושלם אוכל ושירות מצויין
5.0
13/04/21

אוכל טרי וטעים השירות מצויין מחיר משתלם, האוירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noa.nitzan1994 - תמונה
noa.nitzan1994 מבקר מתחיל
מעולה!
5.0
29/09/20

חגגנו את הברית של הבן שלנו והיה פשוט מעולה. מהרגע הראשון שהגענו לראות את המקום בעל המקום (דורון) היה מסביר פנים ונחמד! השירות באירוע היה מצויין והאוכל היה ברמה גבוהה מאוד! כל המוזמנים... שהיו לנו אמרו לנו שהמקום היה מדהים גם בנראות שלו גם בשירות וגם ברמת האוכל!!! בהחלט נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
katash - תמונה
katash מבקר מתחיל
אווירה ומיקום, היתר בינוני
3.5
05/08/20

איטלקיה חביבה בגדרה במיקום נהדר. האוכל לא רע אך לחלוטין לא מצדיק את המחיר ואת המנות שהיו על גבול המיניאטוריות, ודאי ביחס לתמחור המוגזם. לסיכום, אווירה נחמדה, שירות בינוני ואוכל יקר... קמצני!

עוד פרטים
הוספת תגובה
erankaha - תמונה
erankaha מבקר מתחיל
חוויה איטלקית טעימה מאוד
5.0
20/02/20

הגענו בשמונה בערב באמצע השבוע. המקום היה מלא אך המארח מצא עבורנו מקום מתאים לשני זוגות. כל המנות היו טעימות מאוד. מחירי האלכוהול אטרקטיביים במיוחד. השירות היה מעולה אדיב ויעיל. תענוג... אמיתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Me - תמונה
Me 17 ביקורות
במילה אחת... מ א כ ז ב
2.8
06/02/20

טיילנו ברחוב וחיפשנו משהו טעים. בראשית כבר איננה. אז נכנסנו לזו. המקום נראה מצוין ויוקרתי. אבל התבררה כפלצנית. משמע צלחת גדולה ומנה קטנה. הבנות נותנות שירות מצוין. הזמנו פולנטה כמנה... ראשונה וסלמון עם פירה כעיקרית. את הטבח צריך דחוף לשלוח לרומניה, כי פולנטה הוא לא יודע להכין. מיימית. מנה קטנטונת בעלות של 49 ש"ח. נו באמת. סלמון קשה להרוס והיה טעים. הפירה... חיפשתי אותו בצלחת. מרחו כף פירה כעיצוב מתחת לנתח. אבל לקחת 88 ש"ח אין בעיה. מאכזב. ביקשתי לימון לדג. אז הטבח דרש בון מהמלצרית. במקרה ישבתי ליד ושמעתי. מביש. אין בעיה שיקבל בון (מעקב אחרי מלאי, בסדר שיהיה), רק קודם שיוציא ת'לימון, הדג שלי מתקרר. תזכרו לבקש "לימון ללא בון". התפלאתי לראות שהמסעדה התמלאה במהירה. אולי נפלתי על יום לא טוב, או שיש הרבה שרוצים להיראות. אז לא להתראות, כי אם שלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה