נגישות
נגישות

אושי אושי - סושי ראשון לציון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על אושי אושי - סושי ראשון לציון

Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
סושי מעולה למשלוח
4.8
03/03/17

הזמנתי משלוח של סושי עם חברות, הגיע הכל בידיוק כמו שביקשנו, הסושי היה ממש מעולה וכיפי! ללא ספק נזמין שוב, הדבר היחידי שקצת ביאס אותנו, הזמנו כ8 רולים וקיבלנו קופסא של טריאקי, סויה... וספייסי מיונז, אני אישית יותר אוהבת שזה בא בקופסאות קטנות, כשזה בא בקופסא זה גם קצת נשפך החוצה מהשקית. חוץ מזה, מחירים סבירים וסושי מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 40 ביקורות
מומלץ
5.0
27/02/17

מאוד אוהבת לבצע משלוחים מהמסעדה . הזמנה מאוד קלה , האוכל מגיע ללא טעויות , חם וטעים. מגיע עד הזמן הקצוב להזמנה. מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
ms.kuch - תמונה
ms.kuch 8 ביקורות
רול פצפון באושי קניון הזהב
2.8
10/12/15

אני לקוחה קבועה, תמיד כשאני מזמינה מסניף נס ציונה מגיע לי רול גדול ושמן ששמו "סנסט". בקניון הזהב קיבלתי רול ככ פצפון כמו מנת ילדים. גזל לאור יום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חוות דעת
3.8
14/05/15

אתמול החלטנו להתפנק בארוחת סושי בקניון הזהב ובחרנו דווקא בדוכן "אושי אושי" על פי המלצת בתי. (בעבר ישבנו בנמל תל אביב ולא היינו מרוצים). אבקש לציין את השירות המדהים של המלצר, הוא בנה את... המנות איתנו, המליץ לנו במיוחד למנות מיוחדות,והמנות הגיעו די מהר. אבקש לציין ששוב אגיע אליהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
טעון שיפור
2.8
05/08/14

בהשוואה לסניפים האחרים, הסושי מתפרק ולא עשוי כמו שצריך. גם המחיר מופקע, לפחות בסניפים האחרים הרולים היו טובים יותר. לא ברור לי גם למה ברול עם האיקורא החליפו אותה בטוביקו, אבל שמרו על... המחיר המקורי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ori - תמונה
ori 31 ביקורות
מעולה
3.8
30/12/13

אומנם המקום הוא למעשה דוכן אבל מנות ממש ממש טעימות ומיוחדות. מחיר דיי סביר. ממש טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ortal - תמונה
Ortal 4 ביקורות
פשוט מעולה
4.8
24/05/13

אתמול עשיתי משלוח בפעם הראשונה, וכמו שכולם יודעים כשעושים הזמנה טלפונית לא תמיד מקבלים את מה שרוצים. אך לשמחתי קיבלנו את הסושי עם כל השינויים והתוספות שביקשנו להוסיף (והיה הרבה) ואפילו... פירגנו לנו עם אקסטרה קרים ציז שאני כל כך אוהבת ! כל כך נהנו והסושי היה טעים בטירוף אז חשוב גם לדעת לפרגן :)

עוד פרטים
הוספת תגובה