נגישות
נגישות

מסעדת ביירות ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על מסעדת ביירות

חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
נחמד
4.5
08/03/18

הגעתי בדרכי למשמרת עבודתי, השירות היה מהיר אולי כי לא היו אנשים במסעדה, הזמנתי לאפה עם שיפודים, הלאפה כללה מיץ לימונדה, וצ'יפס בשקית, היה טוב, משביע מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
רגב אילן - תמונה
רגב אילן 14 ביקורות
מאכזב
3.0
27/01/18

אכלנו שני אנשים, המלצר הציע לנו סלטים ובחשבון ראינו שעל החומוס לקח תוספת בלי לומר שהוא לא קשור לסלטים, כמו כן חייב אותנו בשלוש מנות שיפוד ומנת קבב שלא אכלנו, אחרי שהערתי לו , תיקן את... החשבון. יצא לזוג 200₪. מאוד יקר ולא מוצדק בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
נחמד ותו לא
2.8
23/08/17

הגענו 3 חברות אחרי יום כייף. זו לא פעם ראשונה שאני מגיעה למסיבת ביירות. אבל היום היה מתחת לכל ביקורת. המלצרית נרדמה בעמידה. 3 פעמים ביקשנו ממנה פיתות קלויות על האש והיא הביאה פיתה גדולה... וצמיגית. פעם שניה הביאה פיתה רגילה ופעם שלישית כבר לא ביקשנו. הסלטים היו טעימים. והבשר גם. מסעדה ענקית בגודלה בקושי היו סועדים. לא יודעת מה קרה למסעדה שפעם היתה שם דבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
מיקום מפתיע בתחנת דלק וטעים ביותר
4.8
11/07/17

כאחת שעובדת בנסיעות, תמיד יש צורך לעצור ולחטוף כריך/פיתה ולהמשיך בעבודה. לפעמים לא מצפים ממסעדות שנמצאות בתחנת דלק לאוכל טעים, תמיד נדמה שיהיה ריח או טעם של דלק, אבל מסעדת ביירות הפתיעה... אותי, קניתי מנה שוארמה שהלאפה מולאה בנדיבות רבה, שקית צ'יפס טרי וחם, כוס לימונדה, ממש בזול. ארוחה משביעה וטעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
אוכל טעים ומגוון - שווה
4.8
24/04/17

הגעתי למסעדה דרך שובר של גרופון, מנת לאפה שוארמה עם כוס מיץ לימונדה וציפ'ס 19 ש"ח, ניצלתי את הפסקת הצהריים מהעבודה, ולא התאכזבתי, השירות היה מהיר מאוד, המסעדה היתה עמוסה בעובדים מהאזור... שהגיעו לאכול צהריים, ריחות טובים של תבשילים יש במסעדה, השוארמה היתה מעולה שבמעולות, פיתה טריה וחמה, אין ספק שגם ללא גרופון ובכל מחיר המסעדה הזו לטעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexa - תמונה
Alexa 26 ביקורות
ארוחת צהריים ספונטנית
4.3
26/03/17

הגענו בשבת בצהריים. המקום היה די עמוס, אבל זה לא הפריע לשירות. הזמנו סלטים, שתי עיקריות, שתיה קלה וקינוח. הכל היה מאוד טעים, העיקריות היו מפנקות (הזמנתי פרגית ממולאת באורז ובשר והצלחתי... לסיים רק חצי, השאר נארז ונאכל למחרת) והמחירים סבירים (העיקרית המדוברת עלתה בערך 50 שקלים). בסך הכל, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 99 ביקורות
יופי של מקום
3.8
18/02/17

בשרים ומנות לבנוניות אותנתיות מנות נדיבות סלטים מצוינים קינוחים טובים קפה מצוין מקום גדול ומרווח החניה קשה

עוד פרטים
הוספת תגובה