נגישות
נגישות

אנגוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על אנגוס

Rotem - תמונה
Rotem מבקר מתחיל
חווית שירות מזעזעת
1.0
07/05/19

חווית שירות מזעזעת. מדובר בסניף אנגוס תל אביב על רחוב הארבעה. באתי יחד עם אבי וסבתי בסביבות השעה 13:00-13:15 והמתנו בתור כ-20 דקות (שזה בסדר לכשעצמו - חול המועד). תורנו הגיע, התיישבנו... בשולחן, לקח זמן עד שהגיע מלצר (ניחא), וכשהגיע מלצר המתנו עוד כמה דקות למלצר אחר שיקח מאיתנו הזמנה. מלצר הגיע, ההזמנה נלקחה והמנות הראשונות והשתייה יצאו בזמן סביר. לאחר כ-20 דקות מזמן הגעת המנה הראשונה פנינו למלצר כדי להבין מה קורה עם המנות העיקריות שלנו - המלצר הלך, בדק וחזר עם תשובה שהנושא נבדק מול האחמ״ש והמנות צריכות לצאת כל רגע. עברו עוד 10 דקות, פנינו שוב למלצר וקיבלנו את אותה התשובה. חיכינו עד כמה דקות, המנות העיקריות כמובן לא הגיעו. (אוסיף ששולחנות אחרים שהתיישבו אחרינו כבר קיבלו את העיקריות שלהם, מדובר בלפחות שני שולחנות כאלה) מרגע זה - התעלמות מוחלטת של הצוות כולו: פניה נוספת אל המלצרים מעלה את אותה התשובה שלעיל (האם הם טרחו באמת לבדוק מה קורה עם המנות העיקריות שלנו?). חיכינו עוד כמה דקות ושראינו שהנושא לא מתקדם לשום מקום - סבתי קמה כדי לדבר עם האחמ״ש/מנהל כדי להסביר לו את העניין ושאם המנות לא יגיעו בדקות הקרובות אנחנו נקום ונלך. עברו עוד כמה דקות ואז החלטנו לקום וללכת, בדרך פנינו שוב אל האחמ״ש/מנהל כדי להגיד לו שהלכנו ואנחנו לא מעוניינים לחכות למנות העיקריות. האחמ״ש/מנהל ענה שהוא בכלל לא מכיר את הנושא ושהוא לא יודע באיזה שולחן מדובר בכלל. לקחנו את הרגליים והלכנו. איך מגיעים לכזה מצב שמתעלמים התעלמות מוחלטת משולחן שלם שמחכה לאוכל? לכאן לא נחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nirw1185 - תמונה
nirw1185 מבקר מתחיל
חוויה לא מומלצת!!!
1.0
23/04/19

היינו היום בצהריים.ביצענו הזמנה הגיע שתייה ומנת פתיחה מנות לא הגיעו לשולחן לאחר חצי שעה פנינו למלצר אמר שיבדוק וחזר ואמר שמיד יוצאות המנות.עברה עוד רבע שעה קמתי ונגשתי פנימה לאחמש אמר... שבודק לאחר עשר דקות נוספות פשוט קמנו והלכתי לאחמש שאלתי אותו באם הוא רוצה תשלום על השתיה ושיבטל את ההזמנה .שוב רק שאל סאיזה שולחן ישבנו ואפילו לא ביקש סליחה או הציע פיצוי.שרות על הפנים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר גמור.
3.8
11/04/19

ארוחה טעימה ומחיר סביר. האמבורגר היה מדויק בעשיה. הבצל המטוגן לא משהו. כריך האסדו טעים מאוד וגם הסלטון. המלצור בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
אנגוס ואין אחר לו
1.0
26/11/18

מהשירות על הבר היה מושלם הסבר על המנות טעימות למינייהן וגם מייסר על חשבון הבית האוכל היה טעים וטרי ברמות ממש נהננו

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
סבבה
3.8
26/11/18

מהמנות הראשונות. והסטייקים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
מסעדה טעימה טעימה :)
4.8
25/11/18

ישבנו במסעדה של המזנון המהיר,אני,זוגץי והילדה בת 4. הזמנו המבורגר כפול,שהקציצה הנוספת לטובת הילדה שאוהבת בלי לחמניה וזוגתי הזמינה מנת גוסי עם סלט בריאות. המנות טעימות,הבשר ברמה גבוהה... מאוד.השירות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת
4.5
24/10/18

הבשר היה ברמה גבוהה, השירות היה מהיר וטוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
חווית יום הולדת נחמדה מאוד
4.0
06/10/18

אכלתי שם עם חבר לפני מספר חודשים בעסקית, ואתמול בערב הלכתי עם משפחתי, 5 אנשים, לחגוג לאחי יום הולדת. הזמנו מספר מנות ראשונות: לחם הבית, פטה כבד, חציל, סלט אטריות וערוסה. הערוסה הייתה לא... כ"כ טובה, ולא ממליץ להזמין אותה. שאר המנות היו טעימות מאוד. לעיקריות הזמנו כל מיני וכולם אהבו מאוד את העיקריות שהזמינו. אני הזמנתי את הסלט אנגוסטייל וממליץ עליו מאוד. אחי הזמין פרגית והגיע לו קרה, ועד שהחליפו אותה לקח הרבה זמן. הצ'יפס שהיה אמור להגיע עם המנה לא הגיע עם המנה, ורק לאחר שכולנו כבר סיימנו כן הגיע. הזמנו ברד פודינג לקינוח, משהו שרשום עטוף בקרם ברולה. היה טעים ובסדר. לא משהו מיוחד, ולא הייתי חוזר על זה. אין קשר בכלל לקרם ברולה. חשוב לציין שגם הישיבה קצת צפופה בין שולחנות, או לפחות בשולחן שהושיבו אותנו. סה"כ עלה לנו 460 שקלים לפני טיפ, מה שלא יקר כ"כ. אני חושב שאם יודעים מה להזמין אפשר לקבל תמורה טובה ולא לצאת עם חור בכיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
חוויה מהנה
4.5
04/10/18

שירות קשוב ואדיב אוכל טעים וטרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
אנגוס- יותר מושחת יותר טעים
5.0
11/09/18

על מסעדת אנגוס אני מניחה שלא צריך לספר, שמה הולך לפניה, מדובר במסעדת בשרים איכותית שמציעה מגוון רחב של נתחים איכותיים, טריים ומיוחדים לצד מנות מפנקות שמתאימות לכל סועד הכל... מטבעוניים/צמחוניים וכלה באלו השומרים על תזונה נכונה. והפעם אני רוצה לספר לכם על התפריט החדש שמושק בימים אלו ממש בסניף הארבעה בתל אביב, תפריט מושת ומפנק במיוחד. בימי ראשון להיט אמיתי- המבורגר ללא תחתית בין השעות 18.00-23.00 הכולל: המבורגר, ציפס ובירה ללא הגבלה- שווה לבוא רעבים! במחיר כיפי של 120 שקלים בלבד לסועד! לצד הקונספט המדליק, משיקים במסעדה גם קולקציה של המבורגרים חדשים ויצירתיים שהולכים להרעיד את בלוטות הטעם: ההמבורגרים עשויים מבשר אנגוס אשר נטחן מידי יום, כל קציצה במשקל 230 גרם וניתן לפי רמת הרעב לבחור את כמות הקציצות שיכיל ההמבורגר שלכם גם כדאבל המבורגר, טריפל וכו. בין הבורגרים החדשים: המבורגר צרפתי - עם שום קונפי, ריבת עגבניות שרי ופטה כבד, המבורגר לואיזיאנה – גבינת צ'אדר, האש בראונז ביתי, טבעות בצל ורוטב ברבקיו מעושן, המבורגר שחיתות - ממרח גבינה כחולה, דבש ואגוזי לוז, ביצת עין ובצל מקורמל. טווח המחירים נע בין 43 ₪ לבורגר הקלאסי ועד ל 83 ₪ לבורגרים המיוחדים עם שלוש קציצות.

עוד פרטים
הוספת תגובה