היינו היום בבוקר שרות מתחת לכל ביקורת חביתות הגיעו קרות חוממו במיקרו .השתיה הגיע אחרי חצי שעה .הטענה שלהם יש לחץ .שאלה לי אליכם זה באמת אמור לכניין אותי שיש לכם לחץ? תתארגנו בהתהם... המלצרים לא יודעים מי נגד מי .לא נהננו בכלל לא מהשירות ולא מהאוכל .
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Ruta
9 ביקורות
אכזבה גדולה
1.3
08/03/25
נתחיל בשירות הגרוע שקיבלנו, חצי שעה לקבל תפריטים ועוד ארבעים דקות למנות וגם החשבון. מלצריות אדישות, המקום מלוכלך והאוכל…. בטח לא יווני, מנות חוף רגילות של ציפס וסלטים מפוקפקים במחירי... שיא. מוסיקת רקע מונוטונית ומעצבנת. קיצר, בזבוז של 500 של לארוחה ירודה.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
חנית
2 ביקורות
מאכזב ביותר
1.0
22/07/23
התאכזבנו מאוד...
היינו בעבר המון פעמים ובפעם האחרונה היה ממש מאכז .פיצה קפואה של סופר יבשה לחלוטין עולה 60 ש"ח. בקבוק קולה 16 ש"ח...עפו רחוק מדי וחבל כי ממש אהבנו את המקום.
עוד פרטים
עזר לי(2)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
אידה
מבקר מתחיל
תודה לאמילי על השרות היה מעולה
5.0
14/07/21
שרות אדיב, מקצועי ומהיר של אמילי, תודה רבה, אוירה נעימה, מקוה שאמילי תארח אותי בכל פעם שאבוא.
עוד פרטים
עזר לי(1)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
nogavi50
3 ביקורות
מקום מצויין מול הים
4.5
13/07/21
חווית שירות מעולה בזכות אמילי
שירות יוצא דופן
מקום מושלם לישיבה מול הים