נגישות
נגישות

בשרלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על בשרלה

Natalie - תמונה
Natalie 9 ביקורות
טעים טעים טעיםםם!
3.8
27/04/15

הגענו שניים:) ונהננו מכל רגע! למנה ראשונה הזמנו את לחם הבית עם המטבלים - הוא היה חם ונימוח. למנה העיקרית הזמנו את הMIX_STEAK. מנה מאוד משביעה הכוללת 700 גרם של בשר (אנטריקוט, סינטה... ופילה) ושתי תוספות - אנחנו בחרנו סלט עלים וצ'יפס. מידת העשייה הייתה M והבשר היה כל כך טעים ועסיסי שאם היה לי מקום הייתי מזמינה את המנה הזו שוב. סך הכל מסעדת בשרים איכותית מאוד:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעיה - תמונה
רעיה 9 ביקורות
רעיה
4.3
09/03/15

אכלנו במסעדה כבר בפעם השישי. סלטים מעולים,בשר טוב ורמת עשויה מדויקת.שרות מעולה.חגגנו יום האישה הבינלעומי וכל נאשים היו מרוצות. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לנה ולב - תמונה
לנה ולב 3 ביקורות
ארוחה משפחתית בבשרלה
4.3
14/01/15

חגגתי יומולדת בבשרלה עם כל המשפחה. 22 אנשים ביום שישי בערב כאשר המסעדה מלאה עד אפס מקום. היה שירות מעולה ואוכל טעייים. תודה רבה על חוויה חיובית! נחזור בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviva Haleva - תמונה
Aviva Haleva מבקר מתחיל
פשוט מצויינת
5.0
31/12/14

מסעדה מעולה, הבשר באיכות מצויינת, עשוי בצורה מדויקת על פי מה שביקשנו. שירות יוצא מן הכלל, עם צוות מלצרים מצויין ובגישה שירותית. והמחירים - יותר מאשר סבירים. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 19 ביקורות
מסעדה מפתיעה
4.8
23/11/14

הזמנו ביום ששי ארוחת ערב ל 16 חברים. הגענו קצת לפני הזמן והשולחן היה מוכן. אכלתי סטייק סינטה משובח ואשתי טבעות עגל, טעימות מאד. מומחיות המקום בבשר מיושן מהצפון והדבר ניכר בטעם. שאר... החברים הזמינו מנות אחרות. לא היה אחד שקיטר. המלצרית שלנו היתה מדהימה. המקום כייפי. לא לפסוח בטיול בצפון. ממליץ מאד. אגב, חבל שאין מפות על השולחנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
נחמד ביותר
3.8
12/10/14

האוכל טעים, היינו שולחן מאוד גדול ולא היה אחד שהתלונן על האוכל. אני חלקתי פלטה מאוד טעימה ומשביעה. השירות טוב רק מעט מבולגן אבל זה כנראה מעודף מלצרים בשולחן אחד, הרבה אנשים ותינוקות... במקום אחד ובכלל היה עמוס. אבל מאוד מאוד מוצלח. שכן לטעמי לא כל כך מוסדר טוב לילדים קטנים כיוון שיש הרבה כוסות ובקבוקים קרובים מאוד לרצפה ובגובה נמוך מאוד מה שגורם לכך שאי אפשר להשאיר לבד את הילד אף לא לרגע אחרת מתחילים להשבר דברים....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
קצת ירדו לאחרונה
3.8
11/03/14

ביקרנו מספר פעמים ונהננו מאוד מהסלטים במבחר רב וממנות בעיסקית זולות, גדולות וטעימות עם לחם הבית שנמס בפה. בפעם האחרונה המנות הראשיות היו יבשות והסלטים עייפים...יתכן שזה היה יום אחד רע... במיוחד אך מאז לא חזרנו לבדוק האם זו הייתה מעידה חד פעמית. השרות היה אדיב וזריז

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלילית - תמונה
גלילית מבקר מתחיל
יקר ואנטיפטי
1.3
08/03/14

הזמנו מקום. כשהגענו בזמן, נאלצנו לחכות למעלה מרבע שעה. מתוכה לפחות 5 דקות עד שמישהו בכלל ניגש אלינו. לבסוף קיבלנו שולחן באחורי המסעדה, למרות שליד החלון היה שולחן פנוי מתאים. המלצרים... איטיים ולא יעילים, לקח אינסוף זמן עד שהגיעו לתת תפריט ועוד יותר לאחר מכן עד שהגיעו לקבל הזמנות. האוכל בינוני ומטה, לא מתובל ויומרני. (מנה מעורבת של כמה בשרים, 1200 גר' מוצגת בתפריט כארוחה ל-4 אנשים!) יקר, אמרתי? בנוסף, המלצריות עסקו בלנסות למכור לנו עוד ועוד דברים מן התפריט. המסעדה רעשנית והמונית והתחושה הייתה של זילזול. השארנו שם 750 ש"ח (ל6 אנשים + מנת ילדים) ועוד טיפ, ויצאנו בהבנה שלשם לא חוזרים. לסיכום: בזבוז כסף לא מוצדק, ובסכום כזה אפשר לאכול טעים יותר ועם יחס טוב בהרבה, בשפע מסעדות אחרות באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעיה - תמונה
רעיה 9 ביקורות
ממליצה בחום!
4.8
09/02/14

ארוחה טובה וטעימה ומקום נחמד מאוד.מלצריות נדיבות וזריזות.ארוחה עסקית משתלמת ומצויין שגם בימי שישי אפשר להזמין עד שעת 17:00. מבחר סלטים שמגישים ללא הגבלה ו,ביקר,בשר!!! רמת עשויה בצורה... מדוייקת ועסיסית. טוב שיש לנו בכרמיאל מסעדה כזות ומעכשיו אין צורך לנסוע רחוק כדי לקבל בשר טוב במחיר סביר גם בשבת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינה - תמונה
רינה מבקר מתחיל
המקום שלי
5.0
05/01/14

אני אוכלת עם חברות קבוע פעם בשבוע או שבועיים, מקום נעים מפנק, אוכל טעים ולא שגרתי, ממליצה בחום על העיסקיות במיוחד פילה אמנון וכבדי עוף ביין, טעים, טעים,כדאי להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה