נגישות
נגישות

בראשית ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על בראשית

אתי - תמונה
אתי 2 ביקורות
שווה להגיע לגדרה רעבים!
5.0
01/05/17

חגגנו לאמא שלי יום הולדת 60 בחצר המסעדה. היה מקסים! החצר יפייפיה וכל האורחים החמיאו על המקום. התפריט היה מגוון והוגש בסגנון קוקטייל. האוכל היה משובח וניכר היה כי הכל טרי, נקי, טעים... ומיוחד. היה גם בר יינות עשיר ושתיה קלה על השולחנות. צוות המלצרים היה קשוב במיוחד לאור הקהל (חרשים ברובם), השירות היה זריז ומדויק. גם בשלב המצגת והברכות נעמד הצוות לרשותינו בעזרים השונים (מקרן ומסך) וכל זאת תחת כיפת השמיים. האוירה היתה נפלאה והאנשים נהנו מאוד. ממליצה בחום על המסעדה ובעיקר על הישיבה בחצר. תודה חמה ואישית לשף המסעדה, יוגב לוי שהיה קשוב לכל צרכינו והציע מגוון אופציות רחב כל כך עד שהתקשינו לבחור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ינאי שחם - תמונה
ינאי שחם מבקר מתחיל
אירוע באווירה טובה, אוכל טבעוני טעים ושרות אדיב!
4.5
28/11/16

אחרי הלידה של הבן שלנו יצרנו קשר עם השף בעלים של מסעדת "בראשית" יוגב לוי וקבענו פגישה על מנת לבנות תפריט טבעוני לברית, המונה כ- 30 איש. ללא ניסיון בהפקת אירוע טבעוני, יוגב שמח שפנינו... אליו ולא חשש כלל מהקונספט של אירוע טבעוני. במקצועיות ובאדיבות רבה קיבלנו הסבר בנוגע לאפשרויות שעומדות בפנינו, כולל ירידה לפרטים הקטנים – מרכיבים של כל מנה, מאפים, קינוחים, שתייה חמה וכו'. יוגב עבד על התפריט בזריזות וכבר למחרת הפגישה קיבלנו במייל תפריט טבעוני. השרות היה נעים והאוכל היה טעים מאוד והוגש בזמן. ישבנו בחצר של המסעדה הממוקמת באזור עתיק, כפרי ומקסים. בדיעבד, בבניית התפריט היה צורך לתת יותר דגש למנות ילדים ולגיוון המנות באופן כללי. בנוסף, סוכם שהאוכל יוגש לשולחן ללא הגבלה וכך היה אבל לא מספיק, מכיוון שהאורחים לא ידעו מזה ולכן רק אם הם בקשו תוספת הם קיבלו. טוב היה אם המלצרים היו מתעניינים יותר ומציעים לנו מנות נוספות ברגע שהם היו שמים לב שמנה כלשהי הולכת להסתיים. אם היו עוד כמה מנות אז האוכל היה תואם את המחיר. טוב שהיה חצי מחיר על הילדים. היה נחמד שבסיום האירוע ארזו לנו את שאריות האוכל. לסיכום, נהנינו מאוד מאירוע באווירה טובה ואוכל טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer - תמונה
Omer מבקר מתחיל
לא ממליצה לאף אחד.
1.5
17/10/16

באתי עם המשפחה לחגיגת יום הולדת(9 אנשים סך הכול) התיישבנו בחוץ והאווירה הייתה באמת נעימה. המלצרית ניגשה אלינו ואספה מאתנו הזמנה. חיכינו לאוכל בסביבות הארבעים,ארבעים וחמש דקות. גם... כשהאוכל יצא, הוא יצא בנפרד ובהפרש של כעשר דקות רבע שעה בין אחד לשני. בין המנות שהוזמנו הייתה פיצה(עם טעם לוואי של בסיס בצק מהפריזר) שקשוקה(מלוחה יתר על המידה ושרופה בחלקה) ומנה הנקראת "סירת חציל" שבתפריט נכתב שצריכה להגיע עם זיתים שחורים,בצל וברוסקטות, ומעליה ממרח טחינה. מהטחינה קיבלנו זרזיף קל מלמעלה, ואת הזיתים השחורים,הבצל והברוסקטות לא קיבלנו בכלל. ביקשנו מהמלצרית את התוספת, ולאחר עשר דקות היא הופיעה כשבידיה ממרח טחינה ולחם לבן חתוך.. בתור מישהי שכבר אכלה את המנה במסעדה בעבר, לא ככה היא אמורה להראות, והלחם הוא בוודאי לא הלחם שהיו אמורים להגיש ביחד איתה. לבסוף הזמנו קינוח וופל בלגי-שבתפריט כתוב שמוגש עם טופי,סירופ שוקולד, פירות יער, גלידות וקצפת. בקשתי את ה"רטבים" לוופל בצד. כשזמן ההמתנה למנה על חצי שעה החלטנו לבטל אותה כיוון שכבר מהרנו הביתה. בקשנו מהמלצרית לבטל את המנה ולהביא לנו את החשבון. כעבור דקות,הגיעה מלצרית אחרת, עם הוופל בלגי. מעבר לעובדה שהמלצרית אפילו לא עדכנה את שאר הצוות, המנה הגיעה ללא רוטב שוקולד וללא פירות יער, כשרוטב הקרמל מרוח מכל טוב על כל חתיכות הוופל.מיותר לציין שלא אכלתי מהוופל בכלל..(שלטענת האחרים היה לו טעם קנוי ולא מוכן במקום) . כל החוויה עלתה לנו שלוש מאות תשעים ושלושה שקלים, שבעיני הם יותר מדי,אך במידה והאוכל היה לפחות סביר,עוד הייתי מקבלת את זה. השירות,זמן ההמתנה, וחשוב מהכול-האוכל, היו מתחת לכל בקורת. יצאתי מאוכזבת, וקצת רעבה. אבל היי, הייתה אחלה אווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gomer - תמונה
Gomer מבקר מתחיל
מסעדה מצוינת שיש בה הכל- אווירה, שירות מעולה ואוכל טעים.
5.0
24/08/16

נפגשתי עם חברות במסעדה וזכינו לחוויה מיוחדת. קיבלה אותנו מלצרית חייכנית שליוותה אותנו כל הערב. האווירה הייתה נעימה במיוחד, בריזה ומוזיקה טובה. כל אחת מאיתנו הזמינה מנה- סלט סלמון, ניוקי... קרם עגבניות וריזוטו. המנות היו מעולות וכל כך טעימות. הריזוטו הוגש בצורה ייחודית ממש כמו באיטליה ואת הניוקי מכינים במקום... הרגשנו שבאמת משקיעים במנות ובחומרי הגלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meital - תמונה
Meital מבקר מתחיל
טעים ומוקפד
5.0
09/08/16

חגגנו בבראשית יום הולדת לאבא שלי. צוות המסעדה היה מקצועי החל מתכנון האירוע ועד הביצוע שהיה מוקפד וטעים. היה אוכל בשפע וצוות מלצרים אדיב ושירותי. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren - תמונה
Oren מבקר מתחיל
לא שווה את הכסף בכלל והשירות מתחת לכל ביקורת
1.3
08/05/16

היינו שם היום 6 אנשים, המקום נחמד האוכל סביר ומטה השירות מתחת לכל ביקורת. המנות לא יצאו בזמן, המלצרית לא התנצלה אלא התגוננה, הסבר לנו שהמטבח קטן ולא יכול להכיל 6 הזמנות במקביל. חלק... מהאוכל הגיה בטיפין טיפין, ולא יכולנו להנות ממנו יחד כולם. אז רק אם אין ברירה תאכלו שם אחת דלגו דלגו.

עוד פרטים
הוספת תגובה