נגישות
נגישות

אסדו - בר - asado bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על אסדו - בר

Marce - תמונה
Marce מבקר מתחיל
אוכל מצויין ובני אדם!
5.0
17/08/21

בחודש 2/9/20 אכלנו במסעדה והכל היה מצויין! באותו מעמד רכשנו שובר מתנה לחבר ליום הולדת. לאחר שנה וחצי החבר התקשר שעקב הקורונה לא מימש את השובר. ניסה כעת לממש ולא הצליח לפתוח את השובר,... התקשרתי למסעדה ששוב פתוחה ולהפתעתי אחרי כמה דקות שלחו לי את השובר ואני אומר כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mdanava - תמונה
mdanava מבקר מתחיל
ארוע משפחתי מוצלח באסדו-בר
5.0
08/07/21

לפני כשבוע קיימנו באסדו-בר ארוע משפחתי. המקום היה מסודר ומאורגן למופת, אווירה נעימה ומשפחתית. צוות מלצריות מקצועיות ואדיבות ואלמוג שליווה וסייע לנו לאורך האירוע. אוכל משובח לשביעות רצון... האורחים. תודה לריינה שנכחה בארוע, הסתובבה ושוחחה עם האורחים ודאגה שישתו יין. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri 22 ביקורות
אסאדו בר באלונים מסעדה מנצחת
5.0
11/09/20

חזרנו עתה מארוחה מופלאה במסעדת אסאדו בר באלונים, השירות מעולה, העובדים אדיבים, נדיבים, יעילים ומה זה חמודים, האוכל היה מצויין, מנות נדיבות, הבשרים עשויים היטב, התוספות מצויינות,... המזטים נהדרים, בילינו ערב נהדר באוירה נינוחה ובנועם. בודאי שנחזור. שווה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
sinaisok - תמונה
sinaisok מבקר מתחיל
מקבלת הפנים ועד לעזיבה- מצוין!
5.0
04/09/20

כל המנות, השירות והאווירה מצויינים! המחיר מעט גבוה, אבל ביחס לאיכות והטעם אין לי זכות להתלונן. מ צ ו י ן !

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקטוריה דזיגה - תמונה
ויקטוריה דזיגה מבקר מתחיל
וואו היה מדהים
5.0
20/08/20

מצאנו את המסעדה במקרה באתר ראסט וזה אחד הדברים הטובים שקרו לנו היום משביע וטעים ברמות מטורפות והשירות נעים ויחס בגובה העיניים שפשוט השאיר טעם לעוד ממש ממליצים לכל אחד והקינוח קרם ברולה... בכלל אליפות בתור מישהי שלא חובבת קרם ברולה התאהבתי הקרם ברולה שלהם חד משמעית נחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
vaxi1974 - תמונה
vaxi1974 4 ביקורות
מסעדה מגניבה וטעימה לגמרי!!
4.8
08/08/20

פתחנו שולחן לתשעה אנשים, מנות ראשונות נהדרות, מנות עיקריות של 2 מגשי בשר גדולים ואיכותיים, וקינוחים מפוארים לתפארת. השירות היה מדהים, מהיר ואדיב, אווירה נהדרת וכייפית. הילדים והמבוגרים... נהנו מאוד מן הארוחה, והמחיר היה הוגן לחלוטין ומשביע רצון. מומלץ להגיע וליהנות מכל רגע, ולקחת את הזמן בכייף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
katreentou93 - תמונה
katreentou93 מבקר מתחיל
ללא ספק מסעדת הבשר הכי טובה !!
5.0
07/08/20

ממומלץ מאוד להגיע, הבשר טרי וטעים מאוד גם השירות מעולה ועכשיו בתקופת הקורונה שומרים על ההנחיות והאווירה מאוד נוחה ממולץ להגיע ולנסות

עוד פרטים
הוספת תגובה
habeeb1cpa - תמונה
habeeb1cpa מבקר מתחיל
אכזבה
1.3
25/07/20

איזה אכזבה. היינו שניים שבאנו לחגוג יומהולדת הזמנו את הארוחה היקרה ביותר קילו בשר ב- 350 ש"ח. האנטריקוט והסינטה היו קשים מאוד. המלצרית שאלה איך הבשר ואמרתי לה שהבשר קשה אך לא התיחסה... והלכה . הביאו את כל כמות הבשר בבת אחת ועד שמגיעים לאמצע הארוחה הכל כבר קר ולא טעים. חשבנו שבאנו לשעתיים שלוש אך בפחות משעה הכל נגמר מבלי שגמרנו את כל האוכל והלכנו הביתה מאוד מאוד מאוכזבים . הארוחה עם סלט אחד 2 בירות וקינוח אחד עלתה 500 ש"ח כמו שעולה ארוחת גורמה במסעדות הכי טובות . אני לא חוזר לשם יותר . אביב

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
28/07/2020
אביב שלום, אשמח לקבל טלפון שלך על מנת לשוחח איתך. תודה
Shiran - תמונה
Shiran 5 ביקורות
אוכל טעים אך מנות קטנות
3.5
04/07/20

הזמנו פלטה לזוג אסאדו דלאקסה, ולא יצאנו שבעים. המנה היתה טעימה מאוד אך ממש לא מספיקה בכמות. גם המזטים שמגיעים ליד היו: צימיצורי, צלוחית עגבניות וכרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
אכזבה מהשירות האוכל והאוירה
1.8
15/02/20

הזמנו שולחן ל 10 מראש, לאחר המתנה של 35 דקות נכנסנו למסעדה. רעש נוראי, ברמה שאי אפשר לשמוע את המלצר, שרות איטי, הסטייקים לא היו ברמת העשייה הנכונה, 3 הוחזרו לצליה וחזרו לשולחן אחרי 20... דקות, כמו סוליות וללא התוספת שהיתה בצלחת. השתיה הגיעה מאוחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
19/02/2020
שלום, שמי דמיאן, מנהל את אסדו בר. צר לי לשמוע על החוויה שלכם, אני יודע שבאותו יום שבת היה יום עמוס, ואכן קארה שחיכו קצת יותר מהרגיל, אבל יחד עם זאת אנחנו כבר הרבה שנים יודעים לארח ולעשות בשר מצוין. במידה ותירצו לחזור לחוויה מתקנת אתם מוזמנים לדבר איתי דרך הפייסבוק ונמצא זמן שתבואו להנות ולאכול מעולה.