נגישות
נגישות

מוזס - Moses ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על מוזס

אלי - תמונה
אלי 19 ביקורות
חגיגה לחיך!!
4.3
03/09/19

מסעדת המבורגרים מעולה. אוכל ברמה גבוהה ביותר. סטייל חו"ל. אווירה נעימה ומרגיעה. כיף במיוחד לאכול עם חברים ומשפחה במסעדה זו. מחיר סביר אך מעט יקר. ממליץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
טעים
4.0
11/06/19

חוץ ממשלוח שלקח קצת יותר זמן מהרצוי והמחיר של מוזס שהוא מטבעו גבוה יחסית, האוכל היה טעים ולשם שינוי לא הגיע נוזלי במשלוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 31 ביקורות
מושלם לארוחה עם חברים מול הטלויזיה
4.3
04/06/17

הזמנתי משלוח אתמול, בגמר ליגת האלופות, חייבת לציין שהמשלוח היה בזמן, האוכל הגיע טרי וטעים.. נהננו מאוד! לקחנו מיני מיז, היה טעות בהמבורגר המיוחד, וכשהתקשרנו היה מענה מהיר ואדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
מומלץ !
4.0
29/01/17

החוויה במוזס -סניף כפר סבא הייתה מיוחדת במינה, המסעדה מעוצבת בטוב טעם השירות היה ממש מהיר, פס העובדים והמוצרים איכותי במיוחד, ובנוסף לכל זה גם היה טעים ולא יקר . ארוחת צהריים מומלצת... במיוחד באזור כפר סבא והסביבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit 5 ביקורות
חויית שירות
4.5
18/07/16

הגענו ביום שישי לארוחת ערב עם הילדים בטעות יצאה מנה אחת עם המבורגר קטן ממה שהזמנו כשהערנו על כך למנהל המשמרת, הוא פשוט יצע מעורו כדי להרגיש שאכפת לו שאל מה נרצה כפיצוי, כשאמרנו קינוח,... הוא אמר שקינוח וקפה זה ברור שנקבל, אבל כדי שנרגיש טוב, הוא הוצי לנו גם מנה ראשונה וציפס נוסף באמת שכל מה שרצינו זה שיחליפו לנו את המנה, אבל המאמץ האמיתי והכנה שעשה הבחור כרם לנו לצאת עם הרגשה סופר טובה מהמקום !!! שאפו

עוד פרטים
הוספת תגובה
judy - תמונה
judy 48 ביקורות
מקום נעים שירות טוב אבל יקר מאוד
3.5
08/07/16

אכלנו ארט בורגר, הקציצה הייתה טעימה מאוד המקום נקי מסודר יפה מקבלים עם חיוך ושירות מהיר ואדיב. למרות כל זה ההמבורגר יקר מאוד, לא כולל צ'יפס שעולה 14 ש"ח, קיבלנו ממש כמות קטנה די מגוחך,... וכמובן לא כולל שתייה. המבורגר אכן טעים אבל עם תוספת על ההמבורגר וצ'יפס אפילו לא הזמנו שתייה שילמנו לבסוף 100 ש"ח כולל הטיפ. די מוגזם שארוחת המבורגר בישראל בלי שתייה עולה 100 שקלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקר - תמונה
המבקר 38 ביקורות
טעים נעים ולא יקר
5.0
07/01/16

ישבתי אתמול בסניף כפר סבא עם המשפחה. השירות היה מצוין האוכל היה טעים מאוד. כאשר התלוננתי על אחת התוספות המלצרית מיהרה להחליף את התוספת ובכלל האוכל הגיע בזמן והיה טעים מאוד. סה"כ מאוד... מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marat - תמונה
Marat 8 ביקורות
בזבוז זמן וכסף
1.3
24/10/15

הגענו היום בשעות הצהריים לאכול ארוחה. התיישבנו בחוץ אחרי 10 דקות קלטנו שאנחנו לא מעניינים אף אחד!!! קמתי והלכתי למארחת ולהפתעתי קיבלתי תשובה שצריך לדבר איתה ורק לאחר מכן אפשר לשבת.... (מה????). הזמנו ארוחת ילדים המבורגר עם ציפס חיוכים, היה סביר ולא יותר מזה. הילד לא סיים את המנה כי לא ממש טעים. אישתי אכלה צ'יקן פאיטס היה לה טעים. אני הזמנתי ארטבורגר שזאת אמורה להיות מנת הדגל. שאל אותי המלצר האם אני רוצה עם כל הירקות ואמרתי לו כן ומידת העשיה מדיום וול. הגיע אליי המבורגר עם חסה ובצל וזהו. ללא רוטב ללא טיפה של עסיסיות. לחמניה שרופה על האש והמבורגר שרוף מבחוץ עם קרום קשה וכאשר פתחתי אותו הוא היה חי בפנים. אף אחד לא ניגש אלינו אפילו לשאול אם טעים לנו. בקיצור יצאתי בהרגשה שהיה עדיף לאכול במקום של פאסט פוד ליד והייתי מקבל המבורגר יותר טוב בהרבה פחות כסף!!! לא אמליץ לאף אחד ללכת לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של מוזס
מוזס
16/12/2019
אם היית קורא בתפריט היית רואה שהארט של מוזס מגיע רק עם חסה ובצל... חבל שבגלל שלא המתנת למארחת אכלת תסביך על כל הארוחה. לא להמתין שהמארחת תקבל ותושיב אותך זה כמו להיכנס לבית מבלי לדפוק על הדלת.
מיכאל - תמונה
מיכאל 11 ביקורות
טעים מאוד.
4.3
16/12/14

הגענו לארוחת "לייט נייט". הזמנתי ארט בורגר קלאסי - מידיום וול. הגיע בול כמו שצריך, המבורגר גדול טעים וממלא יחד עם תוספת של ציפס. הישיבה היתה מרווחת רק צריך לקחת בחשבון שבאים לשם הרבה... בני נוער והאווירה בהתאם. סך הכל מאוד נהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amitlevi - תמונה
amitlevi 23 ביקורות
במסעדה שמתמחה בהמבורגרים תזמינו המבורגרים...
3.0
23/08/14

הזמנו משלוח הביתה המסעדה מתחייבת הגעה בתוך 75 דקות - בפועל הגיע מהר יותר, הסלט קטן מאוד לא שווה את המחיר בכמות, אבל בטעם דווקא הפתיע לטובה. הסנדוויץ הויאטנמי לא קיימת אזהרה כי הסנדוויץ... חריף, למי שלא אוהב חריף זו הפתעה לא נעימה הכריך יקר והטעם לא משהו שהייתי מזמין שנית, לסיום ההמבורגר הקלאסי היה טעים מאוד ושווה את המחיר היקר, לסיכום במסעדה שמתמחה בהמבורגרים תזמינו המבורגרים ואם אתם רוצים כריך לכו על סנדוויצריה.

עוד פרטים
הוספת תגובה