נגישות
נגישות

בית האוכל הבוכרי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על בית האוכל הבוכרי

יאן שמוילוביץ - תמונה
יאן שמוילוביץ מבקר מתחיל
סמוסה מס' 1 בארץ
4.5
29/01/16

הסמוסה הכי גדולה וטעימה בארץ! פחות בצק יותר בשר עם בצל ושומן כבש,זו הנוסחה בינתיים לא ראיתי ולא אכלתי ברמה כזאת בארץ,הרבה בוכרים חוסכים חושבים שחונדולים לא יבימו,אבל לא אני מכיוון... שנולדתי באסיה התיכונה מקום שמאכלים אלו היו נפוצים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
אנשים טובים שמבשלים מעולה
5.0
02/10/15

במסגרת טיול סוכות משפחתי הגענו למסעדת הבוכרי באשקלון. המקום חמוד מאד, נעים ומזמין. יש חניה בשפע ובחינם. השירות היה מהיר ואדיב והאוכל מעולה. אכלנו כמה סוגים של סמבוסק בוכרי במילוי בשר... (ואחד צמחוני), שיפודים, סלטים מעולים ולחם בוכרי. נכנסנו ארבעה אנשים רעבים ויצאו שבעים בפחות מ- 200 ש״ח, כולל שתיה(!). אפילו ארזו לנו שאריות לדרך, והן נטרפו בשמחה בהמשך היום. לכאורה הסיפור מסתיים כאן, אבל לא... למחרת, יום שישי אחה״צ, גיליתי ששכחתי במסעדה את כרטיס האשראי. כשהגעתי למקום גיליתי שהוא סגור. בעלת עסק שכן התקשרה לבעל המסעדה והוא הגיע במיוחד חצי שעה לפני כניסת שבת כדי להחזיר את האבדה! אנשים טובים, כבר כתבתי?

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר מבקר מתחיל
מצוין מצוין
5.0
09/08/14

הגענו למסעדה דרך האינטרנט, וכמי שמעולם לא טעמו אוכל בוכרי לא ידענו במדויק למה לצפות. המקום חמוד מאוד, בעל עיצוב אותנטי נעים. השירות היה מצוין, קיבלנו הסברים על המנות, ואכלנו שתי מנות... ראשונות, ומנה עיקרית ומרק משותפים. מהביס הראשון התאהבנו באוכל- בטיבול, בבשר הטוב שנכלל בחלק מהמנות ובטעם הנפלא. המנות הראשונות היו שני סוגים של מאפים ממולאים- האחד בבשר והשני בפטריות. אלה היו אולי הטעימים ביותר. המרק היה טעים גם כן, על אף שהטיבול היה פחות מוכר לטעמנו והיה על טהרת הכוסברה. המנה העיקרית הייתה הפלוב- אורז עם בשר בקר. המנה הייתה מעולה, הבשר היה רך וטעים ולאורז היה טעם מצוין. לזה התווספו שני סוגי סלטים וקנקן תה, ומחיר הארוחה כולה הייתה 100 שקלים בלבד- מחיר מצחיק עבור ארוחה שכזו. מזמן לא נהניתי כך מאוכל במסעדה- הוא התעלה על הרבה מסעדות נחשבות ויקרות בהרבה בהן ביקרתי. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
omer - תמונה
omer 4 ביקורות
ציון 10
4.8
22/02/14

חיפשנו אחר מסעדה לחגוג בה יום הולדת 60 לאבי באיזור אשקלון. חיפשנו אווירה ביתית, והחלטנו להתקשר לבית האוכל הבוכרי. יצרתי קשר מראש עם אלכסיי, בעל המסעדה; הוא עשה כל מאמץ וגילה גמישות... יתרה, כך שנהיה מרוצים. הוא עזר בהרכבת תפריט מראש, שיתאים לכל הסועדים בשולחן, וכל זאת בסבלנות יתרה. כשהגענו השולחן היה כבר ערוך ומסודר; את פנינו קיבלו מלי ואלכסיי. מלי ניגשה אלינו במהלך האירוח כולו, דאגה שנקבל הכל, ושאלה שוב ושוב אם האוכל לטעמנו. המקום נקי, מסודר, מאורגן, הכל מתוקתק. האוכל מצויין, יש שפע על השולחן, מיוחד במינו מבחינת הטעמים. לא הכרנו אוכל בוכרי עד אמש - ואהבנו כל דבר. העסקיות הבוכריות שבתפריט מומלצות במיוחד, בדגש על העיקריות "יסמין" ו"אושפלוב". בינינו היו גם שני מבוגרים ובחורה צמחונית; כולם מצאו מנה טובה ויצאו מרוצים. האווירה ביתית וחמה, העובדים במקום מסבירי פנים. מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar - תמונה
Shahar 2 ביקורות
טעים וזול
4.0
10/02/14

מצאתי וניווטתי דרך האפליקציה, המסעדה קטנה צמוד פה לשוק באשקלון. העסקית מכילה יותר מדי פרטים אז הזמנתי רק אושפלוב. החלטה נבונה! מנה גדולה וטעימה! עם קולה ב-40 שח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe Grinberg - תמונה
Moshe Grinberg מבקר מתחיל
טעים ולא יקר
4.0
13/08/12

אוכל טוב, שילוב של מאכלים אורינטליים ובשרים על האש ומחירים סבירים בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boaz Leviatan - תמונה
Boaz Leviatan מבקר מתחיל
יוצא מן הכל. אחת הטובות.
5.0
18/06/12

הגענו די במקרה. רעבים ועייפים. האירוח היה מקסים. האוכל משובח. המחיר מגוחך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arthur Rozen - תמונה
Arthur Rozen 2 ביקורות
סבבה ,טעים ולא יקר
4.3
21/01/12

אוכל בוכרי לא יקר, טעים וטרי. אפשר להזמין הביתה או גם לשבת במקום עם זה א.צהריים. ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה