נגישות
נגישות

מלכה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על מלכה

נועה - תמונה
נועה 5 ביקורות
אוכל פשוט וטעים ואווירה מעולה
3.8
17/06/19

ל"מלכה" של אייל שני הגענו אחרי כמה המלצות ולא התאכזבנו. אהבנו את הסגנון, האוכל והאווירה. המנות לא יוצאות לפי מנה ראשונה/עיקרית/ קינוח.. אלא אחת אחרי השנייה- לפי מה שיוצא ראשון מהמטבח.... זה הקונספט ומי שאוהב לחלוק מנות יחד יותר יהנה. האוכל מאוד פשוט אבל טעים, המחירים אמנם קצת יקרים אבל האווירה מוסיפה המון. אנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן מזור - תמונה
מורן מזור מבקר מתחיל
לא יצאנו מרוצים, לא ממליצים
2.5
02/05/19

הגענו בשעה 19:00, בהתחלה היה נחמד והאווירה היתה טובה. הגיע אלינו המלצר, הוא התנהג בחוסר נחמדות ואף שמענו אותו מרכל עלינו עם קבוצת המלצרים. זה היה מאוד לא נעים לנו. האוכל היה סביר פלוס,... אך לצערנו הקינוחים לא היו טעימים בכלל, החזרנו אותם, חוץ מקינוח אחד שגם היה סביר בטעמו. לצערנו הרב לא הייתה חוויה טובה מהמסעדה, השירות מאוד מאכזב ומזלזל, לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hela - תמונה
Hela 2 ביקורות
מבאס, מבזה ולא צפוי
2.3
27/03/19

התנהגות מבזה לא מכבדת. אמש יצאנו אני ועוד שתי חברות לחגוג יום הולדת, הזמנו מקום יום לפני לשעה 19:30 וכמנהגן של מסעדות רבות בתל אביב בעת שמירת מקום מציינים שהמקום שמור לשעתיים. כמובן... שהדבר לא היה זר לי והסכמתי כאשר המאחרת ציינה זאת בפני. הגעתי למקום עם חברה נוספת שהגיע מירושלים במיוחד וילדת יום ההולדת הצטרפה באיחור. המתנו עד שכולנו היינו נוכחות על מנת להזמין את המנות. אציין שעד המאורע המצער חווייתנו במסעדה היתה מוצלחת במיוחד. המליצו לנו על מנות מציינות, האוכל הגיע יחסית מהר והיה מעולה. אומנם, לקראת השעה 21:15 הגיע אלינו אחת המלצריות לתזכורת שהשולחן שמור עד השעה 21:30 ואם אנחנו מעוניינות בקינוח במסגרת הזמן שהוקצעה לנו. כמובן שהיינו המומות, שכן מעולם לא נפגשנו במקרה שבו נאלצנו לסיים את הארוחה במהירות ולהתאים את עצמנו לזמנים שהמסעדה סידרה שתתאים לה כדי להכיל כמה שיותר לקוחות. חשוב לציין שהיינו עוד במנה העיקרית וכוסות היין שלנו עוד היו חצי מלאות. כמובן שסירבנו לקבל את הקינוח והסברנו למלצרית שאנחנו מבינות שזאת לא אשמתה, אך שזה נורא מבאס לסיים ככה את הערב ושהם קוטעים אותנו באמצע הבילוי. בנוסף, מעולם לא אני ולא חברותיי נתקלנו במקרה שאילצו אותנו לסיים את הארוחה ולפנות את השולחן. מיותר לציין שמדובר במסעדה בעלת מחירים בינונים- גבוהים, ובשום מסעדה שביקרנו בה, לא משנה אם המנות עולות 50 שקלים או 200 שקלים, לא הקימו אותנו. המלצרית כמובן הזכירה לנו שהזמנו מאוחר וככה הכל התעכב, רק שאינני מבינה האם כאשר אני מגיעה למסעדה עלי להזמין במהירות ולאכול במהירות בהתאם לזמנים שהם קבעו מראש? תוך כדי הדיון עם המלצרית הגיע אלינו מי שכנראה האחראי משמרת באותו ערב וגם הוא דבק בגרסתו שזו מדיניות המקום, שכש

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוברט - תמונה
רוברט מבקר מתחיל
אוכל סביר, הנהלה על הפנים
1.8
18/01/19

הגעתי עם אשתי לחגוג יום הולדת ולאכול ארוכה ״ביחד״. המנה עיקרית של אשתי הגיע לפני המנה שלי ואחרי 5 דקות קראנו לאחד מהצוות ששחקה כאלו לא הבינה מה הבעיה שלנו. היא הסבירה לנו שהמנות ״אף... פעם״ לא יוצאים ביחד. אחרי 16 דקות (!) המנה שלי הגיע ואז ביקשנו להחזיר את המנה של אשתי כדי לחמם את זה. עברה עוד 5 דקות עד שזה חזר. לאורך שעתיים אף אחד מהצוות לא טרחה לעבור ליד השולחן ולשאול ״הכול בסדר״?...לא עשיתי רעש מזה כי האמת היא בליל חמישי בערב, למי יש כוח? בסוף השארנו 15% עבור המלצרית שלנו (די נחמדה ולא באשמתה) אבל יצאנו עם טעם די רעה בפה. לא מכיר את השף ולא אכפת לי. קודם צריך לדעת כיצד להתייחס ללקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 2 ביקורות
אוכל בינוני עם שירות ירוד
2.3
31/07/18

המחיר מעל לממוצע, האוכל בארוחה עסקית נחמד - נע סביב 75 עד 90 ש"ח. השירות היה ירוד וקצת קלקל את אוירת החגיגה. לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
פשוט טעים
4.3
21/06/18

אוכל פשוט טעים. מומלץ לאכול את העגבניות המאוד טעימות שעל השולחן וגם הפלפל החריף למי שלא נרתע... אפשר לשפר את השירות אבל ממש לא פוגע בכיף של האוכל הטעים (גם שהוא כשר). גם המחיר הוגן... לפחות בארוחה עסקית יישר כוח אייל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 48 ביקורות
חוויה טובה אך יש מקום לשיפור
4.3
10/06/18

הגענו לחגוג יום נישואין. השירות אדיב וסבלני. לחם הבית ומטבלים- לחם מחמצת עם קראסט קשה מאוד ללעיסה, טחינה ועגבניות טובות. קרפצו סלק- מלוח מאוד. סלט פריקה מעולה. בעיקריות- שניצל במילוי... פירה- מנה נדיבה, חמה וטעימה מאוד. טלה- ציפינו למנת בשר גדולה אך קיבלנו ממש מעט פרוסות בתוך סלט עלים ענק. חבל שלא הוסבר מראש, לא הוגן ביחס למחיר. סהכ חוויה נעימה, האוכל יצא בקצב סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוגרי - תמונה
דוגרי 3 ביקורות
לא אשוב.
1.8
27/03/18

לא מוצלח לא בעיצוב לא בהגשה. לא באיכות האוכל. החברה׳ שעובדים חביבים מאד ומשתדלים. מה שיוצא מהמטבח לא מוצלח. וחלק מגיע עם החשבון או לא מגיע כלל ובכלל זאת מופיע בחשבון. מנת הדגל ,... השניצל: שמנוני , שום פירה לא מתפרץ ממנו, והוא כנראה טוגן בשמן עמוק שקודם טוגן בו דג. לא אהבתי ולא אשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה