נגישות
נגישות

סיקיליה - Sicilia ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על סיקיליה

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדה איטלקית בסגנון אחר.
4.0
26/11/18

הפוקצות היו מאד טובות והמנות נדיבות עם כמות נאה של פירות ים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 73 ביקורות
מקום חדש יש פוטנציאל אבל דרוש שיפור משמעותי!!
3.0
22/10/18

ישבנו 4 אנשים בשבת בצהריים. האמת לא התכוונו אבל אצל השכנים היה מלא אז אמרנו נלך על זה. דעתי חצויה כיון שהמקום חדש ונראה מבטיח. התפריט עשה רושם טוב למעט המחירים...צוות המלצרים גדול ולכן... לא מחכים יותר מדי א-ב-ל...הזמנתי מנה שנקראת פרגית בלימון עם אורז פרא (מזה אורז פרא...?) וקיבלתי פרגית עם תפוחי אדמה אפויים וקרים...חוצמזה, פעם ראשונה שקיבלתי פרגית עם העור של העוף...הבן שלי הזמין המבורגר עם צ'יפס וקיבל דוגמיות של צ'יפס. המלצרים כאמור מאוד משתדלים אבל הם לא מקצועיים או לא מתודרכים. ביום חם דבר ראשון מגישים לשולחן קנקן מים קרים, לא צריך לבקש. כנ"ל לגבי קיסמים ומגבונים בסוף הארוחה. לא מנקים שולחן ומורידים כוסות כאשר הסועדים עדיין סביב השולחן...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anna - תמונה
Anna מבקר מתחיל
שווה
4.8
16/07/18

כל המנות גם בשריות וגם פסטה וגם סביצ'ה - היו טעימות ומאוד מאוד גדולות. לפני העיקריות קבלנו סלטים ולחם טרי(כלול במחיר). הכל היה טרי וטעים ומשביע. כלם היו מרוצים מהמנוה שלהם. ללא ספק... נחזור לפה כי יש בתפריט עשיר ומסקרן. הינו 5 סועדים ויצאנו מפוצצים ומרוצים , כולל בקבוק יין איטלקי מעולה ובירה יצא חשבון 550 שח. שורה תחתונה : מסעדה שווה. בנוסף- חניה בשפע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Osnat - תמונה
Osnat מבקר מתחיל
אוכל מצויין
4.5
06/07/18

בזמן שחיכינו לאוכל שהוזמן הובאו לשולחן סלטים מצויינים בסגנון איטלקי. הזמנו פיצה סיציאלנית ופסטה שמנת פטריות, מהטובים שאכלנו. עוד מנה של ברבוניה, לא רע, אבל פחות טוב מהאוכל... האיטלקי. המקום נקי ומרווח. שירות מתוקתק ואדיב. בטוח נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה