נגישות
נגישות

קפה נמרוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על קפה נמרוד

אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
אכזבה נוראית לא אחזור
2.3
08/08/19

אכזבה קשה שמעתי על קפה נמרוד אמרתי ננסה התאכזבתי מאד.המתנו כ40 דק למנות כאשר המסעדה כמעט ריקה צהרי היום היום מה קורה שעמוסה לא יודע.סהכ הזמנו אי בוקר ועיסקית א.בוקר דלה מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי וערן - תמונה
אורלי וערן מבקר מתחיל
לא נהניתי.. הלוואי ויכולתי לרשום חוות דעת אחרת..
2.3
11/07/19

הגענו להתפנק בארוחת בוקר בבוקר שישי על שפת ים. התחיל בתור שלקח כ45 דקות המתנה ועד שתיה שהגיעה בעיכוב רב , ואז הגיעה בכפילות ...ועד ארוחת בוקר שלקח לה 55 דקות להגיע לשולחן !!!לבסוף... שהגיעה.. הגיעה קרה!! עם חצי מכמות המטבלים וללא לחמים כלל... לבסוף המלצרית ביטלה את השולחן.. המקום רועש המלצרים מנסים אך לא עומדים בעומס כמו כן המטבח. חבל מקום עם פוטנציאל מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה 7 ביקורות
אוכל טוב.. השירות קצת פחות.
4.5
01/04/19

אכלנו ארוחת בוקר ביום שישי, היה עמוס, אולי בגלל זה השירות לא היה טוב. גם חיכינו הרבה בתור, גם המוןןן זמן עד שהמנות יצאו לשולחן.. אבל האוכל היה ממש טעים ולא יקר. בסה"כ מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dd - תמונה
dd מבקר מתחיל
ארוחת בוקר מעולה . מנות נדיבות. סלט טרי ומושקע. המחיר בהתאם לאיכות - אחת הטובות באזור המרכז.
4.5
28/10/18

זוג מגשים גדול עם מבחר גבינות טריות ואיכותיות. סלט חתוך דק וטרי - מתאים למשפחות . אוירה כפרית ונוף לים - מה צריך יותר ?

עוד פרטים
הוספת תגובה
itsik - תמונה
itsik מבקר מתחיל
מאכזב.
2.5
06/10/18

לא ענה לציפיות ! רמה בינונית, ניתן לשפר בכל התחומים. בכניסה ,זמן המתנה ארוך מאוד וללא הצדקה. שירות בינוני ,זמן המתנה ארוך לאחר ביצוע הזמנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir מבקר מתחיל
מאכזב נורא!
2.0
15/07/18

שירות מזעזע, הגענו למסעדה האוכל הגיע לאחר 52 דקות+אוכל קר ובלי הודעה מוקדמת על עיכוב של האוכל. לאחר שאמרנו לאחראי על מה שהיה, הוא הגיב אין מה לעשות שמעתי שהיה לכם לא טוב. הרגיש שהיינו... צריכים לבקש ממנו סליחה על משהו. **לא אחזור לשם בגלל העצבים והחוויה הלא נעימה שנתנו לאחר מכן**

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arlene - תמונה
Arlene 5 ביקורות
גרוע - חברתית כיף גדול.
1.5
16/05/18

השרות היה לא טוב. הרבה פעמים היינו צריכות לבקש ולהזכיר עד שהביאו את האוכל ובמיוחד השתיה הקרה. מנות תפלות. העוגה בסוף (שלא טעמתי אבל החברות כן - לא הייתה טעימה - חשש לחוסר טריות).... הרגשנו בחוסר מקצועיות - שאלנו איזה יינות יש - ביררו, ובסוף לא היה את מה שהזמנו. היביאו 3 כוסות יין - בלי שבכלל ידענו מה המחיר. (בסוף התברר שהיה יותר משתלם להזמין בקבוק שלם.) אציין שהיין היה טעים מאד - אבל לצערנו רק זה היה טעים. כל המנות של סלטים נראו אותו הדבר - הרימות של חסה + איזו תוספת - אבל ללא טעם. היינו צריכות לבקש שמן זית ולימון, ולתבלן לבד. המיקום על החוף נהדר ועם הרבה פוטנציאל - אבל אין סיכוי שאנחנו נחזור - היינו 5 נשים מכל מיני מקומות בארץ - לש משפחה אחת. חבל. המקום הפסיד הרבה קליינטורה. רצוי מאד להשתפר. אולי אלה "חבלי לידה" של מקום חדש..... מאחלת הצלחה ושישקיעו בשיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
שירות ומקצועיות ברמה נמוכה
2.8
10/04/18

פוטנציאל גבוה יש- המיקום מעולה, אווירה של ים הכי כיפית, הבעיה בשירות של המקום ובמקצועיות. הגענו בשעת צהריים מאוחרת, שעה שהמסעדה לא אמורה להיות מלאה, חיכינו המון זמן עד שהושיבו אותנו כי... החליטו לסגור כניסה (על אף שהמסעדה לא הייתה מלאה), טענו שיש המון לחץ. קיבלנו תפריט, התפריט מגוון ויש המון מנות, הבעיה בשירות, שירות איטי לא אדיב ולא מקצועי, ממש חבל. האוכל היה בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
ארוחת בוקר שווה
4.0
16/03/18

הגענו לארוחת בוקר. יחסית שעה מוקדמת והיו המון ממתינים לפנינו חיכינו בסבלנות רבה. האוכל הגיע די מהר הזמנו ארוחת בוקר זוגית שהגיעה עשירה מאוד גבינות מ-3 סוגים אבוקדו פלפלים קלויים. 2 עלי... גפן טובים סלט חצילים. סלט ירקות עם הלחמים הגיעו 2 בורקסים קטנים 2 קרואסונים קטנים ו 2 מוזלי קטנטנים. החיסרון שאין בארוחת הבוקר שתיה מוגזת. כל השאר היה טעים מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה 2 ביקורות
מומלץ , ומפנק
4.0
10/03/18

רשת וותיקה ,בראשון חדשה,אווירה נעימה,מיקום מקסים ושירות נעים ואדיב. מחירים סבירים.בהצלחה. כבר המלצתי ,ישיבה שניה שלי בראשון ובטוח שאחזור .

עוד פרטים
הוספת תגובה