נגישות
נגישות

מסעדת 34 - Sins ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על מסעדת 34

יריב - תמונה
יריב מבקר מתחיל
שירות נמוך ביותר!!! תקראו..
1.8
30/08/15

אז ככה הזמנו 2 מנות של פסטה, הוגשה לנו מנה עם חתיכות של צדפות שהתפרקו ממנה (כנראה בזמן הבישול) לאחר שהודענו למלצרית הא חזרה בהודעה מהשף שכנראה הצדפה התפרקה מהחום וזה יכול לקרות בזמן... הבישול.. מן הסתם לא יכלנו להמשיך לאכול את המנה. לא קיבלנו שום זיכוי ושום פיצוי מן המצופה למקום שמחשיב את עצמו לפצות בצורה מסויימת..

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/09/2015
אנו מודים לך על תגובתך וכן מתנצלים על כך שיצאת לא מרוצה. כפי שציינת בחוות הדעת אכן ייתכן שבזמן הבישול המולים נשברים, עם זאת בניגוד למה שכתבת, תלונתך התקבלה רק בתום הארוחה לאחר שסיימת את המנה. לאחר מכן, ביקשת פיצוי דרך ערוצים אחרים ואכן הוצע לך אך לצערנו גודל הפיצוי שהוצע לא היה מספק. מסעדתנו מקפידה לתת שרות מעולה לכלל לקוחותיה. ובמידה והמנה אינה עומדת בסטנדרטיים והסועד אינו מרוצה אנו עומדים תמיד לשרות הלקוח וממליצים לפנות לצוות המסעדה על מנת שניתן יהיה למצוא לכך פתרון מתאים. בברכה, מסעדת גריל פירות ים
יהודה - תמונה
יהודה 23 ביקורות
הפתעה בדרום
4.8
28/02/15

ארבעה אנשים . שבת צהריים המקום ריק מתלבטים אם להישאר. הריח מהמטבח מפתה נשארים ונהנים . אוכל טעים מבחר גדול של מנות שיכולות להתאים לכל טעם וכיס . המנות הראשונות טעימות ופותחות את התיאבון... להמשך טעמנו מנות רבות וכולן היו טעימות - לא ליפול באף מנה מעשר ??? הפינאלה היה מוצלח במיוחד גם שילה וגם קינוח הבית שהיה 3 שוטים של סוגי שוקולד היו סיום הולם לארוחה מקסימה . מאחלים לכם המשך הצלחה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל מעיין - תמונה
טל מעיין מבקר מתחיל
טעים, יש מקום לשיפור ...
3.3
02/02/15

הגענו למסעדה באקראי אחרי טיול בדרום, המסעדה היתה מלאה. האוכל: לא מתאים לילדים ולטבעונים. הוזמנו סטייק אנטריקוט טעים, צ'יפס שהיו בכלל תפוחי אדמה אפויים וטעימים מאוד, אורז פשוט וטעים, סלט... ישראלי חתוך גס (קצוות המלפפונים לא הוסרו) ופסטה ברוטב עגבניות. ביקשנו שהרוטב יגיע בנפרד אך בכל זאת הגיעו ביחד, והרוטב היה חריף. הקינוחים היו מצויינים במיוחד הברזילאי. שירות: נעים ואדיב אך לא קשוב במיוחד. שירותים: מאובזרים ונקיים יחסית, היה רצוי לנקות ולסדר קצת יותר. עיצוב: ישבנו על ריהוט גן, והחצר החיצונית זקוקה לשדרוג. ציור הקיר יפה מאוד. נגישות לנכים: בינונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 33 ביקורות
הרמה תל אביבית - האווירה הכיפית של הדרום
4.5
27/12/14

הזיכרונות של ביקורי הראשון במסעדה זו הביאו אותי אליה שוב. המלצרית הנחמדה בשילוב של מנה ראשונה שהייתה לא פחות ממעולה (חציל + פוקצה) עוררו צפיות גבוהות. העיקרית שכללה אנטריקוט בשרימפס... וציר סרטנים היתה מעט מאכזבת שכן בניגוד לפעם הראשונה שאכלתי מנה זו השרימפס היו פשוט מונחים על הבשר ללא קישור בינהם. לעומת זאת נתח הקצבים עם השרימפס היה מצויין. הקינוחים היו מצויינים כמצופה ממקום שכזה. לסיכום - היי דרומה לשדרות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר שטמר - תמונה
אבנר שטמר 2 ביקורות
תמורה מלאה לכסף
4.5
14/09/14

הגענו למסעדה בשבת 6.9.14. המסעדה שוכנת בתוך תחנת דלק מול הכניסה למכללת ספיר בשדרות. הסביבה לא מטופחת (בלשון המעטה), אולם כשנכנסים המקום נאה והאוירה נעימה. זולי, הבעלים, קיבל את פנינו... בסבר פנים יפות, סיפר לנו על הקשיים שעברה המסעדה בתקופת מבצע צוק איתן והמליץ על מנת השרימפס הקטלוני ועל הכרובית האפויה בטחינה שחורה. מנת השרימפס היתה גדולה, טעימה ומשביעה. הכרובית היתה מעדן של ממש. ביחד עם חצי ליטר בירה מהחבית וסודה, שילמנו 124 ש"ח לשני אנשים, מחיר סביר בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בעז - תמונה
בעז מבקר מתחיל
אחלה מסעדה
4.3
16/08/14

אחלה אוכל, מחירים סבירים. יש גם לילדים. ובנוסף תמכתם בתושבי הדרום ! שירות מכל הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה