נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9381640 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

טלפון למשלוחים 053-9381640 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בראשון לציון

סקון נקון בית אוכל תאילנדי בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדה תאילנדית
פיתה בשר ״סדש״ בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדת בשרים, כשר
הפינה של מוטי- בדץ בית יוסף בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדת בשרים, כשר
לחם בשר ראשל"צ בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדת בשרים, כשר בד"ץ
הזמן שולחן
גרלה בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדת בשרים, כשר
מקס ברנר  בראשון לציון
ראשון לציון
בית קפה

דירוג גולשים

2
אוכל
2.0
שירות
2.0
אווירה
1.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

5 ביקורות וחוות דעת על הסושיה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
בושה
1.5
22/07/18

הזמנו טייק וואוי ביום שישי בערב בירושלים על מנת להתפנק ולהנות. קיבלמנו אוכל תפל ולא טעים בשום צור. אם הייתי בבית והיה לי אועכל אחר הייתי מחזירה את המנ אבל לא היה לנו אפשרות אחרת אלא... לאכול את מה שהזמנו... באמת שהתאכזבנו רשות וכועסים שהוצאנו על כך סכום כסף גדול.. די נהרס לנו הבילוי והכיף של הערב עם אולכ פשוט לא טעים בכלל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
goffer - תמונה
goffer מבקר מתחיל
לא טובה בעיקרון
2.0
17/07/18

יחס מזלזל מצד העובדים , תחושה של כיאלו לעשות טובה ללקוחות שיושבים במסעדה ! אני אחיי וסבתי ישבנו בסושייה בראשון לציון לישנסקי 22 כאשר וילונות המסעדה היו סגורים והאווירה הייתה נורא נעימה... (חשוב לציין כי אנחנו היינו הסועדים היחדים במסעדה) כאשר הגיע בחור לפתוח את הוילונות ביקשתי אם ישנה אפשרות לסגור את הוילונות כמו שהיו .. כפי שביקשתי הוא לא סירב לבקשתי , לאחר מכן המלצרית / ברמנית לא הבנתי בידיוק מה היא החלה להיכנס למסעדה בצעקות ״לא למה אתה סוגר אין אור במסעדה ואמרה לסבתי שבכלל לא ביקשה את הבקשה את במילא יושבת עם הגב ״ יחס מזלזל ופשוט דוחה אנחנו היינו היחדים במסעדה והיא הייתה צריכה לכבד את הרצון שלנו ולדבר בכבוד וזה פשוט לא נראה לי לעיניין ... בלי קשר האווירה הייתה בסדר לפני הצעקות ופתיחת הווילונות מחירים בסדר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nastia.Bikov - תמונה
Nastia.Bikov מבקר מתחיל
לא מומלץ
2.3
26/04/18

הזמנו משלוח. השליח הגיע אחרי שעה וחצי לא הביא שום רטבים. פשוט שקית קרטון עם המגשיות. בלי מפיות בלי מקלות לאכילה. כלום. ניסינו לתפוס את הסניף והם התחילו לסנן אותנו טלפונית ולא ענו למספר... שלי יותר. חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 3 ביקורות
אכזבה ענקית
1.8
19/06/17

הזמנו משלוח לבית, נק' לזכותם- המשלוח הגיע מהר. וכאן בערך נגמרו הדברים הטובים שהיו לי לומר. בעת ביצוע ההזמנה שוחחתי עם הבחורה שרשמה את ההזמנה וציינתי שיביאו הרבה רטבים, נענתי ב"כן, כן... ברור" ובפועל הגיעו מעט רטבים. הסושי היה אחד הפחות טובים שאכלתי, הזמנו 2 קומבינציות, הרולים הגיעו עם המון אורז ומעט מאוד ירקות. ביחס למחיר יצאנו נורא מאוכזבים! מה שבטוח זה שלא נזמין משם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Slava - תמונה
Slava מבקר מתחיל
שירות גרוע! משלוח שהגיע אחרי שעה וחמישים דקות!!!!
2.3
18/03/17

שלום, ברצוני להתלונן על סניף של מסעדת ה"סושיה" סניף ראשון לציון בהזמנה שנעשתה ב9.3.17 בשעה 18:59. וקיבלנו את המשלוח רק ב 20:50!! ולא מכירים במסעגה בפיצוי שהבטיחו לנו. ביצענו הזמנה דרך... אתר "משלוחה". מרגע ההזמנה תוך רבע שעה חזרו אלינו וביקשו שנשנה את המנה הראשונה ואת אחת המנות העיקריות. לאחר שעה ועשרים דקות ממועד ההזמנה התקשרנו לבדוק מה קורה עם ההזמנה ונאמר לנו שנחכה והיא בדרך ותגיע תוך 5-10 דקות. אכן התקשרנו אחרי 10 דקות וקיבלנו את אותה תשובה. לבסוף ההזמנה הגיעה לאחר שעה וחמישים דקות ממועד ההזמנה באתר (20:50) והשליח הסביר כי קיבל את המנה רק עשרים דקות לפני שהגיע אלינו. כשביקשנו פיצוי הוסבר לנו שניתן להחזיר את ההזמנה ולבטל הכל או פיצוי של 2 רולים. בחרנו ברולים. שבוע לאחר המקרה ביקשנו לקבל את הפיצוי אבל נאמר לנו שאין שום תיעוד על פיצוי. ובמידה ואכן מגיע לנו הפיצוי יתקבל לאחר הזמנה בסניף, מה שלא הוסבר לנו שבוע לפני כן כי הפיצוי הוא כתלות בהזמנה נוספת. בכל המקרים דיברו אלינו בחוסר סבלנות וחוסר שירותיות בסיסית. בפניות שביצענו לסניף היו ניתוקים רבים ולכשבסוף ענו לנו התבקשנו לחכות על הקו. סירבו לתת לנו לדבר עם מנהל אחראי בטענה כי הוא עסוק, ועד שזה התפנה לדבר איתנו כל מה שהיה לו להגיד זה שהשליח בדרך ואם לא טוב לנו אז הוא יחזיר אותו. אני לא נוהג להתלונן הרבה אבל זה מקרה יוצא דופן של שעה וחמישים דקות המתנה למשלוח וסירוב בלהכיר בפיצוי שהובטח

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מנות נדיבות
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-5412020

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה