היוגורטים לא טעימים כמו פעם
כנראה שינוי של חומרי גלם, תבקשו לטעום לפני :)
ולהנהלה מומלץ להביא עובדים שיודעים לשים יוגורט בצורה אסטית לכל הפחות במחירים המופקעים האלה😂
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
מיטל מ
37 ביקורות
גלידה מעולה. טעימה ומומלצת
5.0
07/07/21
שירות טוב, גלידה נהדרת. ממליצה .
לקחתי טעם מסטיק ודובדבן...
וואו, איזו איכות, טעים ומתוק אבל לא מתוק חונק.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
judy
48 ביקורות
גלידה מעולה
4.0
11/06/18
גלישה מעולה וטעימה, בנוסף המקום ממוקם מעט בצד ולא בתוך ההמולה של הסטריט מול שזה יתרון מעולה + חנייה צמודה, היו לא מעט זבובים בתוך הסניף זה קצת הציק למרות שיש קיר אוויר שנועד למנוע זאת.