נגישות
נגישות

ביגה - BIGA ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על ביגה

שרון - תמונה
שרון 162 ביקורות
טעים, שירות מעולה, כיף לחזור
5.0
14/03/21

הגענו לשבת במקום אחרי שסוף סוף נפתח. אכלנו סלט חקלאי עם פוקאצ'ה ושתינו מיץ תפוזים וקפה. השירות היה נעים מאוד, היו הרבה אנשים אבל היו מרווחים אז זה היה בסדר, האוכל היה טעים ובטוח נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 4 ביקורות
מדהימים אחלה שרות!!!
5.0
05/04/20

היינו פעם אחת ונשאבנו למקום מאז כמעט פעם בחודש אנחנו באים ומרחוק. טעים מממאאאווודדד שרות מדהים ומחיר ששווא הכול אוהבים ונמשיך לבוא

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
בית קפה בחוצות המפרץ
3.0
27/11/19

הגעתי אופטימית. , צמאה ורעבה. לצערי השירות ממש התעכב. דווקא ממש נעים בחוץ אבל נאלצתי להתלונן למנהל המשמרת שאין שירות. הגיעה מלצרית נחמדה ואדיבה. לקחה בקשה לארוחת בוקר קטנה. הקפה הגיע... מהר ממלצרית אחרת ששכחה את אמנות החיוך בבית, לשאלתי אם אפשר משהו ממתיק,, הסתכלה עלי והלכה. לא הביאה ממתיק. לא היו על השולחן ממתיקים. מלצרית אחרת הגיעה וגם לצערי עם פנים זועפות, משום מה, אבל לפחות הביאה ממתיק. לאחר מכן ביקשתי כשלוש פעמים כוס מים עד שהגיעו מים עד נפש, אבל כוס מים הגיעה בסוף. הקפה היה מעולה! גם הכריך עם חביתה וגבינה היה ממש טעים ומשביע. מחיר סביר ביותר. חניה לא חסר. השירות טעון שיפור. רק מלצרית אחת מתוך שלוש הייתה באמת מקצועית ולבבית. אשריני!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shavit - תמונה
Shavit 3 ביקורות
שווה ומומלץ!!
4.8
14/06/19

מקום נעים נקי ושקט שירות מעולה אוכל טעים מאודדד מחירים סבירים הייתי עם בעלי והילדה ונהנינו מאוד תודה רבה נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
yehudit10 - תמונה
yehudit10 מבקר מתחיל
לא ממליצה! הצטערנו שהלכנו לשם...
1.3
12/04/19

הינו בביגה שבחוצות המפרץ ביום הבחירות, האוכל היה על הפנים, בכלל לא דומה לתמונות שבתפריט ולא רק זה, גם היה ממש ללא טעם וכמות מבעסת. יצאנו משם רעבים אחרי ששילמנו מעל 100₪ לאדם. היה רגש... שאכלנו פחות מחצי מנה פלאפל. אגב, גם הביאו את המנות לאחד, לשני הביאו רבע שעה אחרי, וכולי. מעומק לב לא ממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dlila - תמונה
Dlila 12 ביקורות
לדעתי סניף בינוני
3.3
18/02/19

השירות חביב גם אם איטי מעט. ריזוטו פטריות היה קשה ובלתי אכיל לחלוטין. החזרתי וחיכיתי לא מעט שהמלצר יבוא לקחת הזמנה חדשה. הזמנתי קנלוני תרד וגבינות ברוטב בשאמל. לטעמי המנה לא היתה טעימה... יותר מידי ודי טפלה. מתחת לכמויות הרוטב הקנלוני נדבק לתבנית ונחרך וחלק היה בלתי ניתן לחיתוך. האוירה נוחה לילדים המקום מרווח בפנים ואין בעיות חניה. מחיר גבוה לטעמי יחסית לאיכות ולטעם. שאר המנות שהזמנו היו יותר מוצלחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר.
4.0
30/10/18

אכלנו ארוחת בוקר זוגית. הפעם המלצור היה סביר. הפוקצה טעימה מאוד לחם המחמצת יבשושי.החביתה עם הקדאיף טעימה מאוד וכך חביתת הירק. סלט הקינואה חסר טעם אז הביאו עוד רוטב. סהכ בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Talya - תמונה
Talya 2 ביקורות
הגענו רעבים מאוד, יצאנו מפוצצים.
4.3
13/07/18

אוכל טעים ומשקיע מאוד. הרבה אפשרויות שונות- והכל במחירים מעולים. שירות אדיב, נעים וכיף! שמחנו מאוד שבחרנו לאכול בביגה

עוד פרטים
הוספת תגובה