נגישות
נגישות

פיצה פורטו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על פיצה פורטו

בתיה - תמונה
בתיה מבקר מתחיל
ממליצה להגיע
4.5
14/03/19

בפיצה פורטו יש בופה ארוחת בוקר בשישי מעולה ונדיב הכולל סלטים, ממרחים, לחמים שתיה וכן חביתה או פנקייק , לצערי לאחרונה כולם גילו זאת ואין מקום בשישי בבוקר. לגבי המסעדה בשעות הצהרים... והערב, האוכל טעים אם כי לא מדהים והשירות בסדר. קארף היין נחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
פיצה כן, מנה עיקרית-לא
2.5
31/10/18

יצא לי לאכול בפיצה פורטו את הפיצות שלהם שהם היו טובות וטעימות לעומת מנות עיקריות שניסיתי אתמול שהיו פחות טובות לצערי. אני הזמנתי דג על מצע של ניוקי ואשתי הזמינה ריזוטו טבעוני ברוטב... פלפלים. הדג הרגיש לי לא טרי עם טעם לוואי וזה הורגש במנה. הניוקי לא היו טובים,בעלי טעם סינטטי שגם כמות הפסטו הנדיבה ששמו עליהם לא הצליחה להסתיר. הריזוטו של אישתי היה גרגרי וערבבו אותו עם רוטב פלפלים מאוד דומיננטי וחזק שפשוט הרס את טעמו. לסיכום שווה ללכת למסעדה לערבי פיצה,לא מעבר לכך

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטימ - תמונה
מוטימ 33 ביקורות
מקום נחמד לארוחות משפחתיות
4.0
03/03/18

מקום מעוצב באופן נאה. מתאים לארוחות משפחתיות או פגישות עסקיות לא מחייבות. המנות היו בהחלט נדיבות, מעניינות וטעימות (פיצה טבעונית ופניני). שירות מהיר ואדיב. מחיר- סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naor - תמונה
Naor 2 ביקורות
יקר ולא ממש טעים
1.8
19/12/17

מנות סבירות ומטה. הלזניה תרד וגבינה הוכתרה סביב השולחן כמנה הגרועה ביותר שהוגשה לנו אי פעם במסעדה. זוועה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossef - תמונה
Yossef 2 ביקורות
לא מומלץ
1.3
09/12/17

לא מומלץ, הכזבה. שירות חובבני ואיטי - 25 דקות למנות העיקריות, הראשונות יצאו עם העיקריות. רמה לא אחודה - שתי מנות טעיומות (ריזוטו תרד ולימון ופילה דג על ניוקי) ושתיים נוראיות (ספגטי אלי... אוליו שהמושג al dente נלקח על הקיצון וסלט Porto חיוור). זה התחיל גרוע: מוזיקה רועשת, מזגן מקפאי (יחד עם מאוורי תקרה פעילים), מלצרים עייפים ולא איכפתיים - ביקשנו להוציא את הצ׳ילי מהמנה של הילדה, לא קרה, לא נורא, משיכת כתפיים. כוס יין ישראלי בינוני עולה כמו בקבוק גדול של סן פלגרינו? לא יוחל להתייחס על המנות האחרונות. קיבלנו תפריט, אך לאחר 15 דקות של המתנה פשוט ביקשנו חשבון והלכנו. לסיכום, מסעדה של פעמיים - פעם ראשונה ופעם אחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב - תמונה
יריב 17 ביקורות
מסעדת פורטו - פעם ראשונה ואחרונה
2.3
27/08/17

הגענו משפחה עם 3 ילדים. כבר בכניסה התלבטנו אם להכנס מכיוון שהמקום היה ריק. העיסקית מסתיימת בשעה 16 ולכן הזמנו רק עיקריות מהתפריט. מנת העוף מהטאבון הייתה טובה אך קטנה ולא משביעה. סלט... פורטו שהומלץ על ידי המלצרית התגלה האוסף ירקות חתוכים ענק וללא כל ייחוד...המלצרית הציעה להחליף את המנה אך כל הסלטים האחרים היו בעיקר חסה עם מעט תוספות...החלטנו להשאר עם הסלט המאכזב. הריזוטו היה חמוץ ולא טעים. המבורגר שנטען כי הוכן במקום היה יבש ולא עסיסי כמצופה. תפוחי האדמה שהוגשו עם המנות היו מוצפים בשמן עמוק ולא טעימים לחלק מהסועדים. המלצרית החביבה מאוד השתדלה. שילמנו 350 שח ל - 5 מנות. בקיצור....לא נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה