נגישות
נגישות

קמפניה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על קמפניה

rivki - תמונה
rivki 8 ביקורות
אכזבה גדולה,לא חוזרת לשם.אין חכם כבעל הנסיון.
1.5
20/03/19

אכזבה גדולה מאוד. אוכל טעים,מחיר יקר יחסית לגודל המנה. מסעדה קטנה מאוד,בערך 2 חדרי שינה. מיקום לא נוח במיוחד. בית שימוש קטן עם ברז מים קטן ללא סבון!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sappir - תמונה
Sappir מבקר מתחיל
תודה רבה על שירות מעולה אוכל מעולה ואווירה כיפית.
5.0
07/03/19

היינו כל המשפחה השירות היה מעולה למרות שהמסעדה הייתה מלאה! מנות ראשונות טעימות מנות עיקריות טעימות וגדולות מאד בשפע מנת אסאדו הכי טעימה שאכלתי!! מחירים ממש סבירים ממליצה מאד וכמובן... שנחזור שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הבורר - תמונה
הבורר 87 ביקורות
נאמר שבבמסעדת קמפניה הושקעו לא פחות מ-3 מיליון ש"ח והיא מעוצבת על-ידי אחד מאדריכלי המסעדות הנחשבים בארץ. את הכסף הזה היה צריך להשקיע בשירות לקוחות והמטבח.
2.5
27/12/18

לצערי מסעדת קמפניה טעונה שיפור בשני מישורים: 1. מחירים גבוהים 2. שירות לקוי שירות: קודם כל המסעדה מפעילה נוהל להחלפת לקוחות כמה שיותר מהר ע"י הוצאת המנות העיקרית מייד לאחר שהוגשו... הראשונות ולמרות מחאות נמרצות, הוא הוכרחנו לפנות את כל הציוד על השולחן כדי לפנות מקום למנות העיקריות. כך בשולחן שהספיק ל-4 אנשים הצטופפו כולם עם 8 מנות על השולחן. בנוסף למרות שהמסעדה הייתה חצי ריקה ללא עומס, המלצרים כמעט ולא ענו להרמת הידיים וקריאות לשירות של הסועדים. מעבר לכך, לשולחן של 4 לא הוגש מספיק סכו"ם, לא הוגשו מים, לא הוגשו קיסמים, צלחות נשארו לעמוד גם בגמר המנה ובקיצור יש מקום רב לשיפור רמת השירות. אוכל רמת האוכל סבירה ותו לא. אנטריקוט הוגש צמיגי ונראה שחומם מראש או פעם שנייה ולא הגיע שוצף וקוצף מיצים כמקובל באנטריקוט טרי שזה עתה ירד מהמחבת הלוהטת. העובדה שהתקרר על השולחן בזמן שהסועדים סיימו את הראשונות אף החמיר את חויית הטעם. מחירים: פרגית - 80 פילה סלמון - 100 אנטריקוט 300גר - 140 צלעות טלה - 170

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן מבקר מתחיל
טעם גן עדן
5.0
16/12/18

פיצוץץץץ.....את בת המצווה של הבת שלי חגגנו במסעדהלפני כחצי שנה, האורחים לא הפסיקו לפרגן...אנחנו בעלי הארוע לא טעמנו כלום!!!! הבטחנו לעצמנו שנחזור לטעום..היום חזרנו לאכול רק שנינו ...אין... לי מילים לתאר .. .העהנכל כך טעים שרות מצויין....הטעם פשוט נפלא!!!!! כל מנה שהוזמנו היה טעימה מאוד בלשון המעטה!!!! ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
ממליצה בחום ובאהבה
5.0
02/08/18

ראשית הצוות חם ומארח בכבוד ונותן הרגשה כאילו אתה לבד שם . בחיוך ובאהבה. שירות מעולה . האוכל טעים מאד . מנות יפות ומחירים סבירים . ממליצה בחום ובאהבה. תודה למצלרית האדיבה ספיר... . ולמארחת יובל המקבלת בסבר פנים יפות את פני כולם. תודה לכם על ערב נפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nachumsa - תמונה
nachumsa מבקר מתחיל
נהננו מכל רגע
5.0
08/07/18

הגענו לקמפניה לחגיגת יום הולדת משפחתית, האוכל ברמה גבוהה מאוד! הגיע מהר מנות גדולות ומחירים סבירים...השירות היה מצויין!אישי ואדיב! נחזור שוב בוודאות!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri - תמונה
Miri מבקר מתחיל
מושלםם
5.0
25/06/18

פעמיים היינו שם מפגש משפחתי וערב בנות היה מושלם שירות מדהים אוכל ומנות מהממות וטעימות ברמה אחרת מומלץ מומלץץץץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rivka - תמונה
Rivka מבקר מתחיל
קמפניה מסעדת בשרים מעולה
4.3
24/04/18

מסעדה מעולה! אוכל מדהים! השירות מצויין! והמחירים סבירים. ישבנו עם המשפחה ליום הולדת והיה מושלם מההתחלה ועד הסוף דאגו שלא יחסר כלום על השולחנות. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי - תמונה
שלי מבקר מתחיל
מומלץ
4.5
01/04/18

היינו בפסח, היה טעים, נעים עם אווירה רגועה. הזמנו שלוש מנות, כולן היום מיוחדות וטריות. מומלץ בחום להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liran - תמונה
Liran 2 ביקורות
לא מומלץ
1.3
08/03/18

יצאנו מאוכזבים מאוד גם מהאוכל וגם מהשירות. הזמנו בעיקריות אנטריקוט עם תפו"א ובטטה וצלעות עם "תפו"א גחלים", קיבלנו 2 מנות עם אנטיפסטי בצד (תפו"א בכלל לא היה). 2 מנות שונות עם תוספת אחת... שלא קשורה ורוטב שאין לו קשר לרטבים בתפריט. האנטריקוט היה סביר אבל הצלעות מזעזעות... היו 5 צלעות שרובן שומת (אחת מהן שומן בלבד!) ואין מציעות ששקלו 350 גרם כמו שהובטח. לאחר שקיבלנו חשבון לא התאפקנו והיינו חייבים להעיר, רק שבמקום התנצלות קיבלנו תשובות כמו "זה בדיוק התוספות שרשום בתפריט" תוך כדי הצבעה על הצלחת שרואים שאין בה בבירור שום קשר לתופח אדמה (כמובן שלא נגענו בתוספות), ועם הסבר על כך שככה מגישים צלעות (אגב מנה של כ 180 ש"ח). בקיצור על זה נאמר "אין חכם כבעל נסיון"! לשם כבר לא נשוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה