נגישות
נגישות

קמפניה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על קמפניה

Alina - תמונה
Alina מבקר מתחיל
הפרעה
1.8
14/02/23

אחר הצהריים טובים! אתמול הייתה לנו הזדמנות לבקר במפעל הזה. מה שלא אהבנו במיוחד הוא שירות לקוחות! הזמנו שולחן בפנים. קיבלנו שולחן ליד הדלת, בחצר, שם היה קר מאוד לשבת, לא היה אור,... כלומר שום דבר לא נראה, סירבו לתת לנו מנורה ואמרו שכרגע אין מנורות פנויות . לבקשת ההשתלה, היינו צריכים לציין זאת 3 פעמים, ורק לאחר הדוכן לאחר 40 דקות, מכיוון שבילינו במוסד זה, הושתלנו! אני חושב שכל כך הרבה דברים לעשות בשולחן אחד זה גרוע ביחס למנהל ולמעריציו! בתפריט האלכוהול לא היה אפילו חצי ממה שכתוב שם מהיין הקלאסי! לשבת ליד הדלת! ללא אור! אין חום! צוות לא מאוד מועיל, אני יכול לתת רק 2 כוכבים עבור המקום הזה! לאווירה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
david222010 - תמונה
david222010 3 ביקורות
מאד נהנו
4.8
25/01/23

מנות טעימות ומוצלחות שירות מצויין נתנו לנו גם בחינם צייסרים וכוסות תה אווירה מדהימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של mery113638
mery113638
08/02/2023
נכון גם לנו היה ממש כיף ונתנו לנו תה בחינם בסוף הארוחה
Liel - תמונה
Liel מבקר מתחיל
דיס המלצה - שירות מגעיל
1.0
29/12/22

שירות מגעיל עוד לפני שבכלל התחלנו את הערב. רציתי להזמין מקום ל20ֶאיש לחגוג יום הולדת.ֶ הפנו אותי למנהל האירועים שלא היה זמין, היה לו יחס מזלזל בטירוף. אמר שאוכל לחזור אליו ולא ענה,... לאחר יום התקשרתי שוב אמר שיחזור אליי עוד כמה דקות וחזר אליי אחרי כמעט שלוש שעות וגם כשענה זה היה בזלזול מוחלט שגורם לכל החשק לצאת. מזעזע

עוד פרטים
הוספת תגובה
natali.5180666 - תמונה
natali.5180666 מבקר מתחיל
לא חוזרת שוב
2.0
14/12/22

חווית שירות לא נעימה בכלל, שתיתי מכוס עם סדק-שבר בפייה וכתוצאה מכך גם נפצעתי בשפה התחתונה , פניתי למלצרית שדאגה לקרוא אחראית המשמרת , כפיצוי הביאה לי בקבוק משקה חדש (?) שלא היה צורך... בעוד אחד נוסף בכלל. הזמנו סטייקים הגיעו מאוד טעימים ועוד מנה עם שערות קדאיף שלא הייתה טעימה ועם טעם לוואי שמזכיר קצת קיא , האחמשית שהייתה ללא יחסי אנוש הציעה קינוח על חשבון הבית שלא היה ניתן לבחירה אלא הציבה עובדה שהקינוח הוא המלבי למרות שביקשנו ממנה להביא לנו את הנמסיס (קינוח שוקולדי) , קיבלנו את החשבון יחד עם התשלום על הקינוח שכביכול היה אמור לצאת על חשבון הבית ולא רק כל זה אלא גם הזמנו 5 צייסרים של ויסקי בלאק לייבל שמחירם בתפריט הינו 20₪ ובחשבון היה רשום 5 צייסרים על מחיר 145₪ כלומר 45 שקל של גניבה ועבודה בעיניים. בקיצור זוועה, קראנו לאותה אחמשית שאגב לא נענתה לקריאתנו והמשיכה לפטפט עם העובדים במקום ושלחה במקומה מלצרית . שורה תחתונה חברים - לא חסר מסעדות בשר טובות , תחסכו ממכם את העוול , חווית שירות טובה ולצאת מרוצה מהמסעדה לא פחות חשובה מהגשת אוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mamisheli1975 - תמונה
mamisheli1975 מבקר מתחיל
מקום מאכזב השירות גרוע ביותר
1.5
10/12/22

מלצר אחד איטי מאוד המנות קטנות ולא טעימות מאוד התאכזבנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי אגרונוב - תמונה
תמי אגרונוב 2 ביקורות
כל קשר לטורקיה מקרי בהחלט.....
2.8
03/12/22

הכוונה יפה הביצוע פחות, אוירה נחמדה. אבל האוכל והשמות בתפריט לא תואמים מנות דונר זה שאוורמה ופה זה בשר מפורק.... כנאפה טלה עם בשר בקר... קרפצ'יו מלא סיבים... לסטייק טומהוק בגודל 1700... ובגודל 800ג אותן 2 תוספות בגודל של מנת ילדים. מאכזב הגענו מרחוב....

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק מבקר מתחיל
מטורףףףףףף
5.0
25/11/22

מקום שחייבים להיות בו. שמעתי פעם מחבר על המקום הפעם החלטתי לנסות, אפשר לומר שווה כל שקל. ישבנו במרפסת אחלה אווירה (אפשר לעשן). תנסו לא תתחרטו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שילה - תמונה
שילה מבקר מתחיל
יצירתי ומרענן
5.0
24/11/22

מקום חמוד, מומלץ להזמין מקום מראש, מושקעת מחשבה בנראות ובצורת ההגשה, אווירה נעימה, עמוס ביום חמישי, חמודים. האוכל טוב. והמלצרים יודעים להסביר לך אותו. רק שלא ככ הרגשתי נעים שבנות הרימו... בסוף הארוחה את הכלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
netanealmenteshbusiness - תמונה
netanealmenteshbusiness מבקר מתחיל
מקום שתמיד בא לך לחזור אליו
5.0
16/09/22

נכנסים לקמפניה, מקבלת אתכם מארחת בחיוך מדהים, גם אם יש תור וגם אם צריך קצת לחכות - זה שווה כל שנייה. הכל חוויתי, מצולם, מדויק, מתוכנן. המלצר מגיע ונותן שואו של הבנה מדויקת בכל הדברים... שעליהם אנחנו שואלים. מרגישים את הטעם עוד לפני שבכלל קבלנו את האוכל בפועל. והבשר? הבשר מושלם, מרגיש כמו כרית רכה ונעימה שמתגלגלת בפה, עם תוספות חמות או קרות מושלמות שמשלימות את כל המארג המושלם הזה. הרצון שלהם תמיד לבדוק שהכל בסדר ואם אנחנו נהנים, פשוט מתעלה מעל כל מקום שהולכים אליו. ותמיד, תמיד יוצאים בהרגשה של מרוצים ורוצים לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi מבקר מתחיל
טעים, אווירה נעימה, מומלץ !
4.0
17/08/22

מסעדת בשרים טורקית, אוירה נעימה, מוסיקה טורקית, מעט רועשת לטעמי, אוכל טעים, מקום נקי ומסודר, מחירים סבירים למסעדת בשרים, בהחלט אשמח לחזור, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה