נגישות
נגישות

בישיקיו - BishiQ ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על בישיקיו

Amit - תמונה
Amit 2 ביקורות
בטוח שנחזור
4.8
21/07/19

מקום מצויין למיפגש של חברה (דחסנים ללא תחתית) שירות מעולה אוכל טעים סלטים מצויינים קרפציו מעולה הספיירריבס לבבות אווז וחזה אווז פצצה בירה זורמת מה עוד צריך ? בטוח שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
davids752001 - תמונה
davids752001 7 ביקורות
באנו, נהנו, אין ספק שנחזור
5.0
27/03/19

היינו 10 אנשים, הזמנו שולחן מראש, קיבלו אותנו בחיוך, ומיד שאלו אותנו מה נרצה לשתות, השתיה הוגשה מיד לשולחן שכלל, שתיה קלה, בירות ובקבוקי יין. האוכל הוגש גם כן מיד לשולחן שכלל סלטים... מעולים, בשרים שהוצעו ישירות מהגריל טעימים מאוד, לא היה בקשה אחת שלא נענתה, ביקשנו עוד מהבשרים, שהוגשו מיד ועם חיוך, עד שכל הסוערים היו שבעים פלוס, כולם הסכימו פה אחד שיחזרו למקום, חוויה בלתי נשכחת, מאוד ממליץ, המחיר: מצדיק כל שקל, לעומת האיכות והכמות ממש זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
מעולה
4.3
28/02/19

תפריט עשיר אוכל טעים שווה את הכסף אני מאוד מאוד נהנתי אני בהחלט אחזור לשם שוב אשמח לאכול שם שוב......

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itay - תמונה
Itay 3 ביקורות
חוויה אמיתית של שירות ואיכות
5.0
12/02/19

חגגנו יום נישואין החוויה התחילה כבר כשנכנסנו קיבלו אותנו בחיוך רחב הושיבו אותנו בשולחן שחיכה לנו והאוכל וואו איזה אוכל מגוון בשפע וטעעייייים ממליץ בחום לכל אוהבי הבשר זה בהחלט המקום... האווירה נעימה לא לוחצת שירות אישי ואנושי אכפתי היה תענוג ! המחיר 225₪ כולל הכל אוכל עד שיצא לכם מכל החורים שתיה קלה ממותגת (קוקה קולה וכד) בירה ויין חופשי שווה ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roy - תמונה
Roy מבקר מתחיל
טעים, אווירה מגניבה, שפע
5.0
11/11/18

מקום מדהים ומגניב, אוכל ושירות מצויין, נדיבות ללא סוף ממליץ בחום לאוהבי הבשר שמחפשים בשר מצויין ללא הגבלה תוך כדי בילוי מגניב עם חברים. שווה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/11/2018
תודה רבה שמחנו לארח
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
לא שווה את הכסף
2.3
24/10/18

נגמרו הלבבות למרות שזה אמור להיות ללא הגבלה. הוגשו לנו חתיכות סטייקים לא אכילות. אוכל לא ככ טוב במחיר מאוד יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yakir - תמונה
Yakir 18 ביקורות
המקום הטוב בארץ לאהובי הבשר נ ק ו ד ה
4.5
16/05/18

איזה מקום איזה אוכל איזה שירות איזה בירות (מבשלה מקומית רק למסעדה) נכון אווירה קצת רועשת אבל הבשר והבירה עושים שקט והרבה. הכי טוב שיש בארץ מזכיר לי ב ניו יורק מסעדת בשם ‏ Keens... Steakhouse. הבשר מגיע בקצב טוב אם אתם באים לאכול רק אנטריקוט אתם חייבים לאכול הכל אפילו לטעם כמו שאני עשיתי לטעום מהכל כי חובה כל טעימה ביס = גן עדן. בקיצור אתם רוצים לאכול זה המקום למות המשפט התפוצץ עד מוות. נכתב פה. מצרף תמונות ותפריט המקום מומלץ מאוד אני מבקר במסעדות ובתי קפה כ 3 פעמים ביום כבר שלוש שנים וזה המסעדה הכי טובה שאני אכלתי ואני אוכל בכל חור בארץ. התשלום 225 ש׳ח לאדם נכון במצב של היום זה הרבה אבל שווה לחסוך ולבוא שווה כל שקל שורה תחתונה בלי תפריט אני משלם 400 ש׳ח כי זה המחיר השווה לשלם לבשר תוספת סלטים בירה בייצור ביתי ובשר ברמה הכי טובה בארץ נ ק ו ד ה. נ.ב אני אכלתי פי 2 כי קשה להגיד לא אפשר לאכול מלא בלי הפסקה אכלתי פי 2 ממה שאני יכול כי זה טעיםםםם. בקיצור ממולץ מאוד תגידו שאני יקיר זיסמן שלחתי אותכם הבעל מקום אמר כל מי שבא מיקיר מקבל כפול פינוק (לא שיש כזה דבר אבל תגידו 𗀌 )

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי 3 ביקורות
הצגה של מסעדה דחוף ללכת
5.0
10/03/18

כגסטרונום מושבע החי את הקולנריה התל אביבית היטב , חברים זה הדבר הבא !!!! מסעדה מדהימה עם אנשים מדהימים ואווירה ביתית 220 שח לסועד שותים ואוכלים בשר שף ככול שתרצו אסאדו מדהים ,... אנטריקוט ממויין של דבח , סלטים רעננים וטריים , חברים אם לא ההייתם מובטחת לכם חוויה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ddvir100 - תמונה
ddvir100 מבקר מתחיל
מדהים
5.0
19/02/18

הגענו בפעם הראשונה למסעדה ואין ספק שנחזור עוד פעמים רבות.. המקום מיועד לאהובי בשר ובכמויות! שירות מעולה ונדיב. אוכל מעדן מגוון רחב של תוספות וכמובן של בשרים טעימים וטריים. אין ספק שזה... המקום חדש שלי ושל חברי לישיבות הבאות. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
מקום מדהים!
4.8
08/11/17

שרות מדהים!! אוכל ברמה גבוהה !! מומלץ בחום! אחזור בוודאות. .........................................

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
11/11/2017
תודה רבה. אני שמח ששלושת הדגשים שלנו :שפע,איכות חומרי גלם ושירות משתלבים היטב ומורגשים בשולחן. כיף לשמוע