נגישות
נגישות

לה סרדין - Les Sardines ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על לה סרדין

Matan - תמונה
Matan 3 ביקורות
כיף גדול ממליץ בחום אחזור לשם בהחלט.
4.8
06/07/16

שירות טוב ולא מעיק, דגים ברמה גבוהה מאוד ואוירה כיפית עם מוזיקה נעימה ברקע.גם המנות הראשונות היו מעולות ובעל הבית והמלצרים דאגו שנרגיש הכי בנח ומיד השלימו כל דבר קטן שהיה חסר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon מבקר מתחיל
היה מעולה, טעים ונעים!
4.8
24/06/16

הגענו בערב שישי בלי להזמין מקום מראש, זוג עם ילדים. אף שהמקום היה מלא, תוך עשר דקות בעל המסעדה שגם מנהל בעצמו, את המקום דאג לנו ביצירתיות לשולחן בפנים. האוכל היה פשוט טעים,הזמנו פטריות... ממולאות, ארטישוק צלוי, פוקצהעם מטבלים כראשונות, ופילה לברק, סטייק פרגית ופיש אנד ציפס. לא רק שהאוכל היה מעולה אלא גם במנות גדולות, סופר מכובדות, ממש לא הקמצנות הרגילה. יצא לנו 115 שח בערך לסועד, כולל בירות ועוד כל מיני קטנות. בנוסף, השירות היה פשוט מצויין. למרות שהיה מלא, השירות היה מקצועי מאד, יעיל וסופר אדיב. בקיצור, מקום שעובד כמו שצריך ועם תודעת שירות מעולה, וגם לא חנפנית ומעיקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 2 ביקורות
מעולה מעולה מעולה
5.0
25/09/15

הגענו דרך גרופון, מנת פתיח פוקאצ'ות עם ממרחים וסלטים טריים שהיו טעימים מאוד. מנה ראשונה דגי ים קטנים, חציל קלוי בטחינה, פטריות לוהטות וסלט ירוק והכל היה טעים מאוד. מנה עיקרית מושט... בגריל, אנטריקוט והמבורגר היו מעולים. לקינוח טארט שוקולד ופרפה חלבה שהיו מצויינים. השירות היה מעל ומעבר והמלצרית מרינה קשובה, איכפתית וחייכנית, פשוט אין מילים. ממליץ בחום ערן אדיר

עוד פרטים
הוספת תגובה