נגישות
נגישות

סופרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על סופרה

מיכל - תמונה
מיכל 6 ביקורות
אחזור בקרוב
4.5
29/03/18

אוכל מצוין, אווירה מזרחית שמחה ותוססת. המחיר יחסית יקר אבל היה ערב יוצא דופן ולא שגרתי. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
קודם כל תשקיעו באוכל ואח"כ בקישוטים
2.0
25/10/17

המקום יפה ומושקע. השקיעו בריהוט ובדקורציה אבל שכחו להשקיע באוכל. המנות הראשונות בעסקית היו חלשות מאד - למשל סלט תפ"א עם סלמון - הסלמון נראה שיצא מקופסת שימורים ועל הכל שפכו המון לימון... כך שלא הורגש שום טעם. למנה עיקרית בת זוגי קבלה משהו שנקרא חצ'פורי - למי שבילה הרבה שעות במסעדות בגיאורגיה זה לא היה אפילו דומה. הפיאסקו העיקרי היה עם החינקלי - מאכל יסוד במטבח הגיאורגי. כעבור כמה זמן המלצרית חזרה וסיפרה כי החינקלי נגמר. (המסעדה היתה ריקה והשעה היתה 1300???), לאחר זמן אמרה כי החינקלי"התפרק במטבח". המנה החליפית - אסאדו, שהיא גם היקרה ביותר היתה איכשהו. המחיר היה די גבוה אך היה הולם אילו האוכל היה רציני וזה לא היה המקרה. לאורך רוב הזמן היינו הלקוחות היחידים במסעדה בשעה שהיא בדרך כלל השעה העמוסה ביותר בצהריים וזו היתה אמורה להיות התראה - אך לא התייחסנו וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדוארד - תמונה
אדוארד 3 ביקורות
אכזבה!
1.3
14/10/17

פשוט אכזבה. באנו למסעדה עם אשתי ושני ילדים. הביאו לנו תריט עסקי בלבד, בלי לשאול עם זה מה שאנחנו רוצים. הלכנו על זה. הזמנו שלוש מנות: צלעות טלה (90 ש"ח), חצ'אפורי אג'רולי (60 ש"ח) ומנת... שניצל עם צ'יפס לילדים (60 ש"ח). המנה של צלעות טלה נראתה כמו צלחת טעימות (שני צלעות אולי 100 גרם ביחד, תפוח אדמה אחד חתוך לשניים, בצל מטוגן וחתיכת עגבניה מטוגנת) המנה באה עם סלט וכוס לימונדה. המנה פשוט "פלצנית" ולא משביעה. אגב, בתפריט כלל לא רשום משקל של הבשר. לא הרגשתי שאני נמצא במסעדה גרוזינית. החצ'אפורי שהביאו לאשתי - פשוט בדיחה. חיממו את החצ'אפורי, שאלוהים יודע מתי הכינו אותו. נראה כמו חצ'אפורי, שקנו אותו באיזה דוכן ב-5 שקל. חבל שלא צילמתי את המנה. השניצל שהביאו לילדים ב-60 ש"ח היה קטן. וזאת לא מנת ילדים במקור. במחיר כזה בדרך כלל מביאים שניצל שמכסה את כל הצלחת. הקיצור, המחיר בשמיים והמנות מתחת לבינוניות. עוד דבר נוסף - אף אחד מהמלצרים לא טרח להגיע במהלך הארוחה ולשאול האם הכל בסדר. גם כשרצינו לקבל חשבונית, לקח בערך 10 דקות, עד שמישהי שמה לב אלינו. פשוט זוועה של שירות. והאוכל - עלבון למטבח הגרוזיני. אין מצב שאגיע פעם נוספת למקום הזה. ובטח שלא אמליץ עליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
הרבה מקום לשיפור למי שעף עם המחירים
2.0
09/07/17

מסעדה נחמדה מוזיקה נהדרת.אבל מארחת פלצנית כל המסעדה ריקה עם 3 או 4 מלצרים היא מסתכלת במחשב ומעכבת אותנו 5 דק סתם. מחוץ למסעדה יש פס שמוכר את המוצרים של המסעדה. למשל חצפורי מחוץ למסעדה... עולה 23 שח ובמסעדה כפול 54 שח. מחירים יקרים מאוד ישבנו זוג פלוס שלושה ילדים סלט סלק שאין בו חצי סלק בודד ב24 שח בושה.שרות גרוע מאוד חיכינו 40 דק ל3 חצפורי וחינקלי שהיה לו טעם של פלסטלינה.בקיצור תרמנו 450 שח.נחזור?ממש לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית ואביחי - תמונה
אורית ואביחי מבקר מתחיל
לא מומלץ!
2.0
07/07/17

במילה אחת- אכזבה! בשתי מילים - אכזבה מהכל! היחס של המנהלים מביש, הרבה מנות חסרות, רעש מחריד אוזניים, מנות ראשונות יצאו אחרי 40 דקות וגם לא כולן, חלק מהמנות העיקריות הגיעו (וחלקן... חזרו למטבח בשל חוסר טעם ) וחלקן לא הגיעו. מומלץ לבעלי המקום להתעורר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 19 ביקורות
באתי, טעמתי, התאכזבתי.
2.5
27/06/17

הגעתי עם אישתי כדי להנות מאוכל גרוזיני אותנטי. הזמנו חצ'פורי למנה ראשונה וחרב בשרים זוגית. החצ'פורי היה סביר ולא יותר. הרגיש כאילו הפשירו מהקפאה וחיממו בתנור. הגבינות היו קשות ולא... סמיכות. הבשרים היו טעימים אבל קשים מאוד ללעיסה! הזמנו קוקטייל ושליש בירה מהחבית. חשבון סופי יצא לנו בסביבות ה300 ש"ח סה"כ (כולל טיפ 10%). רמת האוכל ממש לא מצדיקה את המחירים הגבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sandlar - תמונה
Sandlar מבקר מתחיל
נחמד ותו לא. ולא חוזר ...
2.8
29/04/17

הגענו 4 זוגות לחוויה קולינרית גרוזינית. בפועל המקום באווירה ים תיכונית בכלל. היו מנות מעניינות לצד מנות סטנדרטיות אך בסופו של דבר המחיר יקר מאד ואינו מצדיק את האוכל. לא הייתי חוזר שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
SILVIA - תמונה
SILVIA מבקר מתחיל
חוויה לא נעימה
1.0
24/03/17

שירות לא נעים או מקצועי ה מלצרית לא הכירה את המנות עשו בעיות להזמין מקום והמסכדה במשך שעה וחצי ריקה האוכל מכעל סתמי והמחירים בשמים ללא הצדקה בטוח לא נחזור ולא נמליץ חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 40 ביקורות
יכול להיות יותר טוב
2.8
20/03/17

אווירה כיפית ומאוד מזמינה אבל המחירים לא מצדיקים את המנות . האוכל לא ברמה גבוהה בכלל . ובקבוק יין שנמכר בכל חנות ב50 ש"ח עולה 170ש"ח לא מוצדק בכלל . אחזור למסעדה בגלל האווירה והכיף אבל... לא אזמין בה אוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chani - תמונה
Chani מבקר מתחיל
טעים אך יקר
4.0
08/01/17

מקום מאוד יפה ומיוחד, עיצוב מזמין. כאשר הגענו לפתח המסעדה ובדקנו את התפריט ראינו שהמחירים בשמיים - מחיר מנה עיקרית רק מתחיל בכ-80 ש"ח והמנות לא כ"כ גדולות. היה גם תפריט של ארוחות עסקיות... וביררנו עם המארחת האם הוא תקף - ענתה שכן (היה יום שישי בערב, כנראה היה תקף באופן חד פעמי כדי למשוך לקוחות למקום החדש). תפריט העסקית בהחלט משתלם, אבל ניתן לבחור שם רק בין 3 מנות עיקריות שרק אחת מהן היא גרוזינית פרופר (חינקלי עם בשר וביצת עין מעל. בנוסף היה ניתן לבחור בקבבים או סטייק פרגית). האוכל היה טעים, השירות אדיב ומהיר, חוויה מיוחדת. אם אחזור שוב זה רק בתפריט עסקית כי המחירים לדעתי מופרזים.

עוד פרטים
הוספת תגובה