נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9385812 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בחיפה

קובה תלפיות בחיפה
חיפה
מקום לאירועים
שאלתי אלי בחיפה
חיפה
מסעדת בשרים, כשר
צ'אנג בה בחיפה
חיפה
מסעדה תאילנדית
הזמן שולחן
פרנג'ליקו בחיפה
חיפה
מסעדה אסייאתית

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

5 ביקורות וחוות דעת על המסעדה של אמא

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
ofer - תמונה
ofer 24 ביקורות
ביקור בעולם רחוק. חוויה מיוחדת
5.0
05/04/21

כל טוב המטבח האתיופי. אינג'רה גדולה על מגש עגול, מעליה בשר עגל רך ועדין ברוטב פיקנטי, מסביבו מבחר גדול של סלטים ומתבלים טעימים להפליא, כשבין האחר לשני מנות אינג'רה מגולגלות. טעמים... חדשים... ממכרים... ביקור בעולם רחוק... מסעדה נקיה, שירותים מצוחצחים. שירות מפנק, שקט, אימהי. תמורה נפלאה למחיר. חוויה מיוחדת! מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya מבקר מתחיל
אוכל מצויין באווירה נעימה
5.0
30/03/21

אוכל מעולה, מגוון וטעים. יש מנה טבעונית מדהימה ורק ב-35₪. נגסט תמיד שמחה לשוחח קצת עם האורחים נותנת באמת תחושה של אמא. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy מבקר מתחיל
מסעדה שכיף להתמכר אליה
4.3
21/05/19

אוכל מאוד טעים, אותנטי, שירות נדיב, מחירים מאוד נוחים לכיס. חוזר לשם הרבה. מומלץ! יש לפעמים גם קטורת וקפה אתיופי, מבחר בירות אתיופיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
efish3 - תמונה
efish3 מבקר מתחיל
חוויה מאכזבת ביותר.
1.0
09/04/19

אוכל לא טעים, שירות מתחת לכל ביקורת, לא ידעו להסביר על המנות. קיבלתי מנה דלה וקרה, מלוחה יתר על המידה שלא שווה את המחיר. בנוסף, ניסו לקחת ממני יותר כסף ממה שרשום בתפריט על המנה שהזמנתי.... לא אחזור לשם יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Brigadier Quiche - תמונה
Brigadier Quiche 3 ביקורות
אחלה מקום לארוחות צהריים וערב. טעים, מיוחד - ולא יקר
4.0
07/06/18

טעים מאוד !!! באתי בלי יותר מדי ציפיות (למרות הרבה ביקורות טובות בגוגל, משרובן ציינו את המחיר הזול ולא הרחיבו לגבי האוכל) הופתעתי לטובה - אחזור שוב, ללא ספק. המיקום מרכזי, אך מאוד Low... Scale (נקרא לזה עממי...). המקום עצמו קטן (4 -5 שולחנות) וללא השקעה בעיצוב (למי שזה חשוב לו). אבל - לכאן באים בשביל האוכל ! הכל מוכן במקום (ראו הוזהרתם :) - כך שצפו להמתנה של כ 20 ד' למנה שהזמנתם (בטח אם זה אינג'רה), אם כי בחלק מהתבשילים זה יהיה מהיר יותר. That beeing said - שווה להמתין ! הזמנתי אינג'רה צמחונית (מנה ללא גלוטן) - שהגיע על מגש גדול, כשעליה מפוזרים בנדיבות: סלט ירקות קטן (טעים להפליא), תבשיל ירקות (תפוא, בטטות, גזר, חתוכים גס ולא רכים מדי), תבשיל עדשים שחורים פיקנטי - וגולת הכותרת (לטעמי): רוטב סמיך בצבע כתום - שאין לי מושג ממה הורכב אבל היה כל כך טעים (חמצמץ, חריף - עדין- ועוד שלל טעמים - שפשוט צריך לטעום, קשה לתאר במילים... הזכיר לי רטבי Sambar מדרום הודו). לגבי אוירה - המקום היה מלא, האוירה לא פורמלית, השרות איטי (אך עם חיוך ומכל הלב), מה שצפוי כשיש רק מלצרית אחת - שהיא גם המבשלת. בקיצור - אכן "כמו אצל אמא", כך שממש לא מפריע שממתינים קצת. חבל רק שלא הושמעה מוזיקה,ולכן רק ** עדיף מלשלם כפול ולממן מארחות וצבא מלצרים! התפריט מצומצם - 4 מנות צמחוניות, 4-5 בשריות, ויש עוד כמה מנות, כמו דגים חריפים, שצריך להזמין מראש. בנוגע למחיר: ממש זול ! מנות צמחוניות 30--35 שח (מנת אינג'רה שקולה לארוחה מלאה). מנות בשריות: 40 שח. לסיכום - מומלץ ביותר - שווה גם להגיע במיוחד, אם אתם בחיפה, ורעבים. מקום טוב לארוחת צהריים, או ערב מוקדמת (פתוח רק עד 20:00). בעצם - סוג של 'מסעדת פועלים' אתיופית.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

2
מומלץ לארוחה עם חברים
1
אווירה עממית
1
מנות נדיבות
1
מומלץ לארוחה משפחתית
1
מומלץ לארוחה עם ילדים
1
ארוחת טעימות שווה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 050-8526549

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה