נגישות
נגישות

אל הגליל ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על אל הגליל

Shiramrmr - תמונה
Shiramrmr מבקר מתחיל
מסעדה שחבל לפספס! מומלץ ביותר!
5.0
12/08/17

ישבנו במסעדה משפחה עם 11 אנשים וילדים, המנות היו נדיבות וטעימות, האוכל היה טעים לכולם (גם לילדים הבררנים יותר), האווירה נעימה ואותנטית והמקום יפה יותר מבתמונות, בעלות הבית חביבות ביותר... וסיפרו לנו על המנות, והמחירים תואמים את המנות אם לא נמוכים מידי. בתור משפחה אוכלת וחובבת בשר, הוא לא חסר לנו בשום שלב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
damari - תמונה
damari מבקר מתחיל
אותנטי וטעים
4.8
12/08/17

הגענו לצימרים באמירים, חיפשנו מקום טוב לאכול, והגענו למסעדה. בעלת המסעדה אליאן היא אשה מקסימה שמכינה באופן אישי את כל המנות בצורה אותנטית, מסבירה עליהם ודואגת לשביעות רצון של המבקרים.... כל המנות טבעוניות. אין בחירה מתפריט אלא מבחר מנות מהמטבח הערבי או מנות מדהימות שאליאן המציאה בעצמה. הכול טעים מאוד ומומלץ. מתאים גם לילדים, לאחת הבנות שלנו שלא אוהבת אוכל של "גדולים" אליאן הכינה פיצה בייתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד - תמונה
אלעד מבקר מתחיל
מקום מיוחד ומומלץ
4.8
14/07/17

ארוחת ערב עם ילדים. מגוון מנות רחב, טעמים מגוונים ועשירים, שרות אדיב, אווירה טובה. מחיר הגון ביותר. נהנינו מאד. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avigail - תמונה
Avigail מבקר מתחיל
כל מנה עולם שלם של טעמים.
5.0
13/04/17

האוכל הביתי, מנות טריות ומבחר מפנק גרם למשפחה שלנו להתאהב במסעדה! בעלת הבית הייתה אדיבה ודאגה לכל דבר, וכל מנה ומנה ממש התמוססה בפה. עבור מנה ראשונה, מרק, שתייה קרה וחמה, 4 מנות עיקריות... וקינוח יצאנו ב100 ש״ח לאדם. שווה כל אגורה ויותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natalie - תמונה
Natalie מבקר מתחיל
מושלם
5.0
11/03/17

מסעדה מצוינת, שירות אדיב, אווירה שקטה ונעימה, אוכל טעים! ערבי אסלי וטבעוני!! הכרוב הממולא מצוין, הסינייה עם הטחינה החמימה נהדרת והמג׳דרה כל כך טעימה... אם אתם באזור הצפון אתם חייבים... לקפוץ! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 5 ביקורות
ארוחה צמחונית מדהימה
4.8
25/02/17

הגענו בעקבות חיפוש מסעדה צמחונית בצפון לארוחת ערב בשישי, האוכל פשוט מדהים!! אי אפשר להפסיק לאכול המנות מגוונות, מדוייקות וטעימות בצורה בלתי רגילה מקום קטן ונחמד. מומלץ להזמין מקום... מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
מושלם!
5.0
19/01/17

אנחנו זוג שהגיע לנופש באמירים, ישר שמענו על המסעדה והחלטנו לנסות. אירוח מדהים ובייתי, אוכל פשוט טעים !!!! נהנו מכל רגע. פשוט תענוג ! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Einatp - תמונה
Einatp מבקר מתחיל
טעים, איכותי, מקסימים ומומלץ ביותר!!!
4.8
05/01/17

מסעדה חדשה במושב אמירים, אוכל בייתי, טבעוני, איכותי ומעולה. מאד שרותיים ומקסימים!! ממליצה מאד בחום אם אתם באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tammar - תמונה
Tammar מבקר מתחיל
מומלץ ביותר!!
5.0
19/12/16

שירות אדיב אוכל ערבי אותנטי השפית אליאן פשוט מקסימה ומפנקת במנות! אפשר לאכול הכל מארוחת בוקר טעימה ונהדרת עד עלי גפן קובה וכל מיני פינוקים אותנטיים. המחיר עממי מומולץ לארוחה משפחתית וגם... לזוג גודל מנה מכובד יצאנו מפוצצים מארוחת בוקר מפנקת תודה על השירות והכי חשוב האוכל המשובח מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaked - תמונה
shaked מבקר מתחיל
תענוג
4.0
09/12/16

באווירה בקסומה של אמירים, אצל הטבחית שעבדה במעדה של דליה, מסעדה לבנונית צמחונית עם מטעמים מהמטבח הלבנוני. ללא תפריט קבוע לפי מצב הרוח של ליאן הטבחית המוכשרת מרמה. יצאו מנות נדיבות... וטעימות שהיו ערבות לחיכם של כל הסועדים. מסעדה מעולה במחיר סביר (90 ש"ח לסועד כולל הכול וביד נדיבה).

עוד פרטים
הוספת תגובה