נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
לנדוור - קפה מעולה
3.8
04/06/18

ישבתי שם פעמיים עם חברים, השירות היה טוב כיאה לבית קפה/מסעדה והאווירה נחמדה. המחירים והמנות סטנדרטיות, יש גם מנות קלילות למישהו שרעב אבל בקטנה. יש להם גם פלוס רציני כבית הקפה היחיד... באיזור. מתאים לישיבה עם חברים ומשפחה או פגישת עסקים, בעיקר כי זה בסביבה של משרדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirit - תמונה
Shirit 83 ביקורות
רגישים ללקוח
5.0
28/05/18

מקום מהמם. ממש הקשיבו למה שביקשתי. מלצריות חמודות ושף שמבין את הלקוח. ממליצה על סלט החלומי ועל ההפוך הטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
מקום מומלץ! לא הכי זול אבל אוכל איכותי וטרי עם שירות נעים
4.5
21/03/18

העסקיות לא זולות (58 ומעלה) אבל האוכל ממש איכותי והמנות גדולות!! אצבעות חלומי לראשונה מגיעים עם 2 רטבים על בסיסי מיונז והכל ממש ממש טעים בעסקית כלול גם מיץ סחוט במקום - יש גזר, תפוזים... תפוחים והכל טרי וטעים במנות העיקריות הסלט הלבנוני עצום (קערה ענקית של בורגול קינואה ירקות טריים פטרוזיליה ופיצוחים עם נשיקות של לבנה) - סלט מהמם וטרי ומאוד טעים גם הפסטה פסטו עם העוף מצויינת והסלט המקסיקני עם העוף והאבוקדו כל התפריט מאוד מגוון והאוכל מרגיש טרי וטעים המלצרים אדיבים וכיף לשבת שם מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
קפה טעים
3.8
08/02/18

פולי קפה טעימים וטחונים במקום, בריסטה מוצלחת מאוד-קפה משובח וטעים! נהנינו מאספרסו והפוך על סויה ממש מוצלחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמירה - תמונה
אמירה 2 ביקורות
מקום עם פוטנציאל שלא נרצה לחזור אליו עקב שרות ותחזוקה לקויים
2.0
10/09/17

עיקר הבעיה של המקום הוא השרות והתחזוקה 1. השרותים מלוכלכים. הרצפה מלוכלכת והידית נפלה מהדלת. 2. בהזמנה של פיצה, סלט מים ותה- הפיצה הגיעה אחרי 20 דקות. הסלט הגיע מאוחר יותר 4 פעמים... ביקשנו את המים. 3. המלצר הביא לנו חשבון לא שלנו. ובכלל 5 מלצרים ניגשו אלינו 4. בשטח הציבורי מעשנים. 5. האוכל היה סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
נפילה
2.8
02/09/17

אחרי טיול בקניון החלטנו לאכול דווקא בסביבת בית חברינו. אזור תעשיה בחולון. פעם שניה בלנדוור ושוב אכזבה.הזמנו מנות ראשונות והם הגיעו יחד עם הארוחה העיקרית שהזמנו. ז"א היו לנו פוקצ'ה... שהוזמנו עם כרובית וחצילים מוקרמים בטחינה. החציל היה שחור ומחר גרעינים ולכן הוחזר. חברתי קיבלה את מגש ארוחת הבוקר ללא הביצים. רק אחרי שכמעט סיימה את המטבחים והלחם. אז הגיעו הביצים. אני הזמנתי סלט קפריסאי עם חלומי. היו יותר עדשים שחורים עם חסה בצל ירוק וקוביות חלומי גדולות שהיו קרות ולכן היו גם קשות. מקום שמעט מזלזל בלקוחות

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
מומלץ איטלקי
3.8
27/06/17

אכלתי את מנת הפסטה עגבניות עם ספגטי דק ושטוח - מנה מוקרמת עם גבינת פרמזן. מנה לא רעה והייתי ממליצה עליה. בעבר אכלתי בטייק אווי מנת רביולי בטטה וערמונים - גם כן מנה מומלצת וטעימה. משקאות... הקפה ושייק הפירות אף הם טעימים. מנות סטנדרטיות ומעט יקרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חויה נעימה
4.8
31/10/16

כל כמה חודשים, אנו 8 חברות מהתיכון נפגשות להעביר חוויות של סבתות, נכדים ועוד. הפעם החלטנו להפגש בבית קפה לנדוור במרכז עזריאלי בחולון. כמובן שאנו חבורה גדולה כל אחת מזמינה כרצונה,... והשולחן מתמלא בכל מיני מנות טעימות, התחלנו עם מנות ראשונות של סלט איכרים , וסלט טונה, ועוד סלט שלא זוכרת באמת את שמו, למנות עיקריות הוזמנו: פיצה עם גבינת עיזים ופסטו שהיתה אפויה להפליא וטעימה, שקשוקה עם גבינת חלומי, אחת הבנות הזמינה שניצל עם תוספת - ולמנות אחרונות הוזמנו וופל בלגי שהיה עם גלידה -בננות ושוקולד, ועוגת שוקולד חמה. כמובן שהוזמנה שתיה חמה, שירות היה נפלא מהיר, ממש מומלץ להגיע ולהינות במקום זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
לא טעים, שירות לא טוב ולא נחזור.
1.8
29/03/16

הגענו לארוחת צהריים בלנדוור, שזה מתחת לעבודה. מעולם לא ישבנו שם קודם. המקום היה דיי ריק, אבל היה קצת מאוחר לצהריים (2:00) אז לא חשבנו שיש משהו לא תקין. אני הזמנתי את הכריך קיג'ין... וחברתי את השניצל. העוף בכריך היה שרוף, והכריך היה מאוד חריף מהמיונז עם החרדל שהם שמו בפנים. זה היה מאוד לא טעים. חברתי שאכלה את השניצל אמרה שזה השניצל הכי לא טעים שהיא אכלה איי פעם, והתפוחי אדמה ליד השניצל הגיעו שרופים. השירות היה מאוד איטי למרות שהמסעדה הייתה לא מלאה, ולקח לנו אינסוף זמן לתפוס את המלצר בכל פעם שרצינו משהו. לא הנהננו, וגם אמרנו את זה למלצר, שאמר שהם עובדים עם תפריט חדש. בתפריט עסקיות העסקית מגיעה: מנה עקרית + שתייה בלי מנה ראשונה, במחיר 50 שח בערך. עבור התמורה - יקר מאוד. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilayavni - תמונה
ilayavni 26 ביקורות
בינוני למדי, בעיות בשירות
2.8
10/12/15

אכלנו ארוחת צהריים נתקלנו בבעיות שירות: אחת הזמינה מנה של שניצל עם תפוחי אדמה אבל קיבלה צ'יפס. כשביקשה את תפוחי האדמה לקחו לה את המנה ולקח המון זמן לקבל אותה בחזרה. אני קיבלתי מנה עם... צ'יפס קר. גם לי לקח המון זמן לקבל צ'יפס חם. באופן כללי ה היתה תחושה שלא קשובים לנו. לכן היה די בינוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה