נגישות
נגישות

יומנגס - Humongous ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על יומנגס

Ofer - תמונה
Ofer 3 ביקורות
לא נאכל שם יותר
2.5
31/12/17

אתחיל עם הדברים הטובים. המקום מעוצב מעניין והשירות מצוין. אבל כאן זה מתחיל וכאן זה נגמר. האוכל לטעמי ולטעמה של בת זוגי היה מתחת לכל ביקורת !! הזמנו המבורגר פיני 400 גר והמבורגר צרפתי... 200 גר. מידת עשייה M. הפיני יצא קשה ואפור נוראי בטעמו ואפילו הגימיק של המזרקים עם מייפל לא שפרו את טעמו. הצרפתי היה נורא עוד יותר.הקציצה המוזרה הזו התפרקה לגמרי והייתה בלתי אכילה- המנה הוחזרה ובמקומה הגיע המבורגר מקסיקני מתפרק ולא אכיל.הצ'יפס שקיבלנו היה ערימה שמנונית של צ'יפסים דבוקים ושרופים. אכזבה אחת גדולה. החשבון הגיע מהר וללא שום התחשבות בכישלון . אנחנו לא נגיע שוב, אבל אם אתם מתלבטים איפה לאכול המבורגר ראוי- תחליטו לבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
עדיף לשבת במסעדה ולא להזמין משלוח
3.5
30/11/17

הזמנו משלוח ביום חמישי בערב, ולא היינו מרוצים. אמנם נכתב באתר שזמן הגעה הינו 90 דקות לקבלת המשלוח (שזה המון זמן לכל הדעות), אבל לקח לנו המון המון זמן להשיג את המסעדה (שרצינו לבדוק את... סטטוס ההזמנה) פשוט לא היה מענה, את המשלוח קיבלנו לאחר 75 דקות וכן כבר התבאסנו לאכול. מבחינת האוכל, ההמבורגר היה טעים, אבל הצ'יפס היה ספוג בשמן ורטוב, באסה! אין ספק שחייבים לטפל בעניין המשלוחים כי 90 דקות זה לא לעניין וגם לגוון קצת את התפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
04/12/2017
היי, אנחנו מצטערים לשמוע על החוויה שלך, היינו שמחים לקבל את מספר הטלפון שלך על מנת לברר את הנושא, תודה רבה.
ofeksepticeye - תמונה
ofeksepticeye מבקר מתחיל
יומנגס זה ההמבורגר הטוב ביותר והאווירה אדירה
4.8
19/08/17

יומנגס נשר מומלץ אדיר שם ההמבורגרים טעימים יש בחירות מדהימות השירות והאווירה ממש טובה ואני כבר מחכה לביקור הבא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
המבורגרים מיוחדים וטעימים
4.3
18/07/17

מבחינת תפריט, התפריט לא מגוון מאוד, רובו מורכב מהמבורגרים מיוחדים וזה מה שמייחד את המקום, הזמנו המבורגר צרפתי שהיה מעולה, עשוי במידה והתוספות פשוט טעימות. המחיר גם סביר מאוד כי מקבלים... במחיר של המבורגר גם ציפס כתוספת. המשלוח הגיע ארוז יפה וקיבלנו את האוכל טרי וחם כאילו ישבנו במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ושירותי, זמין בשעות הקטנות
4.8
10/06/17

היינו בשישי לפנות בוקר עם בן זוגי במסעדה, כיף שפתוח עד 4 בבוקר! כמו בעבר, מלצרים שירותיים ונחמדים גם בשעות הקטנות, מנות גדולות ומשביעות. אכלנו המבורגר רגיל וצ'יפס, אני אכלתי 200 גרם ובן... זוגי 600 גרם, אצלי תוספת חביתת עין ואצלו תוספת חמאת בוטנים עם מזרק. מנות מפציצות ולכן לא סתם עולות יותר כסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ונדיב
4.8
26/02/17

הייתי במסעדה בערב יום שישי עם בן זוגי, המסעדה היא מסעדת המבורגרים ולא התאכזבנו, המבורגרים טעימים מכל מיני סוגים, יש צרפתי, עיראקי, עם מזרק עם סירופ מייפל וכו' יש כל מיני שדרוגים, וגם... כמו ברגיל אפשר תוספת חביתת עין או פטריות להמבורגר וגם מנת צ'יפס ענקית, צ'יפס לדעתי טעים בצורה מיוחדת והרבה, ההמבורגר 220 גרם (יש גם 440 ו600 ומשהו), הלחמניות גם גדולות, מנות נדיבות ומאוד משביעות, השדרוג של המייפל מרענן ונעים. המלצרית הייתה מקסימה, חייכה כל הזמן ולקחה בסבלנות את ההזמנה. מבחינת האווירה הייתה נעימה בזכות המלצרית והמסך מקדימה ומאחורה מעוצבים יפה, לטעמי אבל מבחינת הקירות והתקרה נראה קצת כמו מפעל וחשוך מדיי, שווה לשפץ. המחיר מן הסתם גבוה אבל כנראה סטנדרטי למנות כאלו גדולות, בן זוגי לקח המבורגר של 440 גר' ויצא 110 שקל, שלי 220 גר' יצא 67. מבחינת הבירות, חבל שיש רק חצי ואין שליש ולכן לקחתי פאנטה כי לא רציתי לשתות כל כך הרבה. אבל מסעדה נעימה ובהחלט נחזור אליה, גם באנו אליה בזכות המלצות טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rango - תמונה
Rango 2 ביקורות
צ'יפס טבעות בצל טובעים בשמן באופן חריג, כמעט מעליב, ואפילו מזלזל מצד הטבח/שף.
1.5
05/02/17

הגעתי עם עוד 4 חברים לחגוג יומולדת (שלי). יש להודות, אני אהבתי את הההמבורגר. לדעתי הוא טעים מאד. לדעתם של חברים שלי - לא סיפור גדול. הם לא נפלו מהרגליים. מה שבעיקר הפריע להם היה... ה"מסביב", כי הם רואים בארוחת המבורגר - ארוחה, ולא רק את קציצת הבשר והירקות שבלחמניה. ועל זה לא יכולתי לחלוק עליהם. כולנו הסכמנו וכולנו התאכזבו מהדברים הבאים: כמנת פתיחה לקחנו טבעות בצל. הן שחו בשמן. שחו? טבעו. ועם ההמבורגר עצמו קיבל כל אחד מאיתנו צ'יפס, אלא שגם הוא טבע בשמן. זה היה לא אכיל ואף אחד מאיתנו לא סיים את מנת הצ'יפס שלו (בלשון המעטה). זה הותיר בכולנו טעם רע מכל החוויה וכולם כבר הצהירו שהמבורגר הם כבר יוכלו במקום אחר שבו הצ'יפס וטבעות הבצל מאפשרות לך להינות מכל המכלול. כשפיניתי למלצרית לגבי כך שהצ'יפס שלהם שוחה בשמן קיבלתי ממנה את התגובה הבאה: "זו הכוונה". אם זו הכוונה, אז אין לי מה להגיד להם. חבל מאד שזה כך, וחבל מאד שזה מאיב על הכל. לי באופן אישי חבל שזה המקום שנבחר ליומולדת שלי ושחברים שלי התאכזבו כל-כך מהבחירה. כשחושבים על המחיר של הארוחה מבינים שהוא פשוט לא משתלם בעליל מפני שמה שנשאר לך בפה בסופו של דבר זה הטעם והתחושה של השמן ושכרגע הרעלת את עצמך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shefi - תמונה
Shefi 2 ביקורות
לאוהבי שמן
2.8
31/01/17

צ'יפס וטבעות בצל שחו בשמן, בעת ההזמנה אין תפריט ולא ניתן לדעת מה המחיר גם המלצר שמספר על המנות לא אומר מחירים המסעדה שירות אווירה טובים

עוד פרטים
הוספת תגובה