נגישות
נגישות

כנען ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על כנען

Katia - תמונה
Katia מבקר מתחיל
שירות מעולה
4.3
24/11/17

השירות מאוד מאוד טוב! המלצרים מאוד נעימים! האוכל טעים. הזמנו קרפצ׳ו והמבורגרים ולא התאכזבנו. הפאי פקאן היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ye - תמונה
Ye מבקר מתחיל
מומלץ
5.0
07/11/17

אווירה מצוינת, אוכל מעולה, הצוות אירח ופינק מכל הלב. לקחנו את מנת הטעימות שהיתה עשירה וכייפית במחיר סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomo - תמונה
Shlomo 5 ביקורות
מאכזב
1.5
27/07/17

באנו לעסקית צהריים, הזמנתי קרפציו דג שהיה סביר ומטובל טוב אך בכמות של כ- 20 גרם דג למנה למרות תוספת של 15 ש"ח לעסקית. 2 דקות אחרי שהגיעו המנות הראשונות הגיעו העיקריות , מחינו על כך... והמנות חזרו למטבח ..... ןהגיעו אלינו אח"כ מחוממות,מנת הדג לא היתה טעימה כלל יבשה ועם טעם לוואי של דג... לעסקית שילמתי 155 ש"ח לפני טיפ כולל כוס יין הבית ב 20 ש"ח ואספרסו יקר ,לא טעים ,ומתוזמן גרוע לא חוזר לשם גם בחינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dvd - תמונה
dvd מבקר מתחיל
הפתעה לטובה. נרצה לחזור
4.8
30/11/16

הגעתי היום בצהריים עם ואוצ'רים, שמקנים עסקית הכוללת מנה ראשונה מתוך מבחר ומנה עיקרית מתוך מבחר. למרות שעת הצהריים המסעדה היתה ריקה למדי ועם זאת האוכל הוכן בקפידה ומחומרים טריים. המנות... הגיעו מהר ובזמן, השירות היה זמין קשוב וידידותי.סלט כפרי קראנץ' היה מתאבן טעים. לידו הוגשה פוקצה חמה עם פנכות קטנות של ממרח חצילים ושמן זית וחומץ בלסמי. למנה עיקרית הזמנו שיפודי אנגוס לאחד והמבורג לשני. 2 המנות היו נדיבות ועשויות היטב. מאחר וערך המנות שהזמנו לא הגיע למלוא ערך הואוצ'ר, המלצרית עודדה אותנו לקחת מנה אחרונה שהיא, יחד עם כוס תה עם נענה נכללו במחיר הואוצ'ר. זו פעם ראשונה שלנו במסעדה זו שעד כה לא שמענו עליה ובהחלט נמליץ עליה ונרצה לחזור אליה (אם רק נמצא חנייה באיזור...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ben - תמונה
Ben מבקר מתחיל
כשרה חדשה בנוף התל אביב
4.5
23/11/16

מסעדה חדשה,כשרה בת״א! אוכל יצא מהר וחם עשוי בצורה הנכונה. שירות אדיב. המקום חדש ורואים שהבעלים השקיעו

עוד פרטים
הוספת תגובה
itamar - תמונה
itamar מבקר מתחיל
ממליץ בחום
4.5
13/11/16

הגענו ביום ראשון בערב, האוירה נעימה והמלצרים נחמדים. המנות הראשונות (פרנה, סלט שוק וכבד אווז) היו מעולות, העיקרית (חלקנו מעורב תל אביבי) - הייתה טובה מאוד. התרשמנו ששביעות רצוננו... מהארוחה הייתה חשובה לצוות. ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 42 ביקורות
אווירה לא טובה ואוכל סביר בלבד
2.8
03/11/16

מסעדה יחסית חדשה ולצערי שהגענו היתה ריקה לחלוטין. למרות זאת ישבנו, אבל לטעמי זה דבר שמאוד משפיע לרעה על האווירה. הזמנו מנת פסטה עם אווז - המנה טעימה אך הפסטה רכה מדי ובושלה לא נכון.... מנה ראשונה היתה ראגו בשר - הרוטב היה תפל והבשר לא היה טעים (היה לא איכותי וגם עם טעם תפל). קיבלנו קינוח חינם, שזה לחלוטין לזכותם, אך בדומה לרוב המסעדות הכשרות הקינוח דחוס בשוקולד וכבד למאכל. הלחם פראנה טעים. סהכ מקום סביר אך עם המון מקום לשיפור. אחותה הגדולה גשן הרבה יותר איכותית.

עוד פרטים
הוספת תגובה