נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-4362884 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בתל אביב

שיפודי הכרם בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים, כשר
הזמן שולחן
מסעדת באבא יאגה בתל אביב
תל אביב
מסעדת קונספט
הזמן שולחן
ברבוניה הקטנה בתל אביב
תל אביב
מסעדת דגים
קומראן בתל אביב
תל אביב
מסעדת קונספט, כשר
הזמן שולחן
וילה מארה TLV בתל אביב
תל אביב
מסעדה ים תיכונית

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על קפה נמרוד

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
דקל - תמונה
דקל 2 ביקורות
גרוע
1.0
05/03/22

ישבנו ביום שבת בבוקר, שירות מזעזע ביותר, אוכל בינוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ellen.guide - תמונה
ellen.guide מבקר מתחיל
בסדר גמור
3.8
09/12/21

הגענו בחנוכה כאשר תל אביב היה עמוס. הזמנו שלחן מראש וחיכה לנו. לסעדים שלנו היו מגבלות לגבי סוגים של אוכל (אלרגיות) והמסעדה התחשבה. המלצרית מלאת סבלנות. האוכל היה טעים ומספיק. קצת יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
golanpinto9 - תמונה
golanpinto9 מבקר מתחיל
גרוע!!
1.0
09/10/21

הגענו הוזמנו 2 ארוחות זוגיות, באמצעות שובר שקיבלנו. קיבלנו ארוחה סטנדרטית הכוללת בעיקר 4 חביתיות מטבלים. באופן מפתיע, בסוף הארוחה לא ניתן היה לממש אחד השוברים, כך שזה 2 ארוחות זוגיות... עלו על 220 של. בנוסף, שכחו להביא לנו קפה + 2 משאות קרים שהיה מגיע לקבל. לא חוזר לשם!!! שערוריה של שירות ובריאות לידיה ("שובר אחד לא עובר"). לא ממליץ להגיע!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אתי - תמונה
אתי 11 ביקורות
נחמד
3.8
15/11/19

ישבנו ללא המתנה, האוכל הגיע יחסית מהר, אך לא בדיוק כפי שהזמנו. לבסוף, הם החליפו את המנות הבלתי רצויות והכינו לנו מנות חדשות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בר - תמונה
בר מבקר מתחיל
פס רץ של לקוחות, שרותיות גרועה
1.0
18/09/19

הגענו למסעדה ביום הבחירות המקום היה הומה אדם וזמני המתנה ארוכים, המארח שרשם אותנו היה אדיש ודיבר כמו תקליט. נוא היה חסר סבלנות ואמר שזה יקח זמן ונעשה מה שאנחנו רוצים. המתנו ולמרות זאת... הזמן היה יחסית סביר לכמות האנשים. הצגנו למלצר קופון א. בוקר של חברה מאוד ידועה ומוכרת והוא לקח אותו למנהל והציג אותו לפניו, המנהל אמר שהם כבר לא עובדים עם החברה הזאת. לא קבלנו את גרסתו והראנו להם באתר החברה כי הם מופיעים ומכבדים את הקופון, זה היה מעודכן וחדש לגמרי. המנהל שינה גירסה ואמר שזה קופון של יום חול והיום יום שבת ולכן זה לא תקף... עד כמה שידוע לי הבחירות לא נערכות בשבת וגם האוטובוסים והרכבות לא פועלים בשבת והם פעלו ביום הבחירות כרגיל ואולי אפילו בתדירות כבוהה יותר. כמו גם חובשי כיפה שנהגו וביקר במסעדות באותו יום... למרות כל זה הוא התעקש היום יום שבת ואני משלם יותר למלצרים שלי ואני לא רוצה לכבד קופונים... היה אפשרלהבין אם הוא היה אומר שהוא לא מכבד קופונים ביום בחירות מעצבן אבל בסדר. למה להגיד ועוד להתעקש שזה יום שבת??? הוא דיבר בצורה לא ראויה ולא שירותית בעליל שהוא רואה את הרווחים הכספיים וממסתנוור ומרשה לעצמו לסלף עובדות ולהתנהג בגסות רוח ללקוחות כאילו קופונים הם לרמה נמוכה יותר וזה לא ברמה של המיסעדה. למה המסעדה מצטרפת להסדרים כאלה אם היא לא מישמת אותם? למה אין שום דבר באתר של נמרוד על אי רצון לכבד קופונים בבחירות סליחה בשבת? וגם על הקופונים לא רשום שום דבר שקשור לזה חוץ מזה שזה לא תקף בשישי שבת. ההתנהלות של סניף שרונה היתה מאכזבת לא שירותית בעליל מעליבה ומתבססת על רצון אישי לרווח גדול יותר. עצוב שזה היחס ללקוח. בזכותו אתם קיימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

4
מומלץ לארוחה משפחתית
3
מומלץ לארוחה עם חברים
2
מנות נדיבות
1
עסקית משתלמת
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6721344

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה