נגישות
נגישות

גומבה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על גומבה

Dorine - תמונה
Dorine 18 ביקורות
מנות טעימות אווירה מעולה ואחלה קונספט!
5.0
27/02/17

אהבתי את הקונספט של שירות עצמי ותשלום מראש. האוכל היה ממש טעים. היינו שניים ואכלנו ספגטי בולונז (פסטה טרייה טובה מאוד ורוטב איכותי עם מלא טעם!) ופיצה עם פטריות (פיצה דקה, בצק מעולה,... הרבה סוגי פטריות ושמן כמהין) ואפילו קיבלנו פוקצ'ה כי הפיצה התעכבה מעט. כמובן שעדכנו אותנו מראש שהיא תתעכב ובכל מקרה לא המתנו הרבה אז הפוקצ'ה הייתה הפתעה משמחת והצביעה על השירות הטוב שיש במקום. המנות מושקעות ומפנקות והמחירים טובים (ממוצע של 40+ ש"ח לסועד). יש תחושה שהכל מתוכנן ומוקפד עד הפרטים הכי קטנים כמו התבלינים והסכום על השולחנות, עמדות המילוי עם קנקני מים, לימונים, נענע טרייה, מפיות, מגבונים וכו' (אפילו הניקיון של הסכום, הכוסות והקנקנים). לא ידעתי למה לצפות ובאמת שהופתעתי ממש לטובה!! בטוח שאחזור שוב ושוב ואמליץ לאחרים! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 4 ביקורות
אוכל מצויין ללא גלוטן !
5.0
13/09/16

שמחנו לשמוע שיש מסעדה ידידותית לרגישים לגלוטן באיזור כפר סבא !! ואכן היה מצויין, שירות מעולה, אוכל מצויין, פסטה מעולה ללא גלוטן ואווירה כיפית נשוב בהחלט !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
tabelsoh - תמונה
tabelsoh 2 ביקורות
מאכזב
1.8
01/09/16

מסעדה חדשה. השירות לוקה בחסר. הזמנתי סלט ופסטה. קיבלתי פסטה של סועד אחר ואת הסלט קיבלתי לאחר בפסטה. המנהל במקום מאוד חסר ניסיון. לא ידע כיצד לנהוג. הציע פיצוי מעליב.

עוד פרטים
הוספת תגובה