נגישות
נגישות

גרג קיטשן - Greg Kitchen ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על גרג קיטשן

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר
3.3
01/06/19

הגעתי עם חברים לרגל יום ההולדת אך למרות שיש לי חבר מועדון והטבת יום הולדת סרבו לתת את הקינוח . ארוחת הבוקר סבירה ומחיר יקר יחסית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 4 ביקורות
מדהים!!!
5.0
13/01/19

חגגתי לאישתי יום הולדת, אוכל מצוין, שירות מהיר אדיב ומקצועי, מנות ראשונות מדהימות, הניוקי ערמונים מומלץ בחום הזמנו טורטליני עם בשר שהיה מדהים, אישתי הזמינה סטייק שהוגש במידת עשייה... מושלמת ולסיום נהנהנו מקינוחים מדהימים של ברולה ופנקייק שוקולד לבן אין לי ספק שמצאתי מקום לחזור אליו

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר אך יקרררר
3.5
13/10/18

יקר אך חבר מועדון מוזיל במקצת.ארוחת הבוקר המפנקת מיוחדת בעיקר הערק עם אשכוליות וגם הדגים והעוגה בסיום. השתייה כמו אצל כולם. שירות מקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efrat - תמונה
Efrat מבקר מתחיל
הפעם התאכזבתי ביג טיים בניגוד לפעמים קודמות
2.8
07/09/18

אנחנו מאד אוהבים את המסעדה והיום הייתה נפילה בגדול וחבל. הגענו ברבע ל9 בערב. הזמנו מנות ראשונות ועיקריות. הגיעה שתייה, הגיעה כרובית ולחם. וזהו. חיכינו יותר מחצי שעה, לא באו לעדכן אותנו... שיש בעיה. רק אחרי שנגשנו לאחמשית היא התנצלה אבל עדיין לקח זמן. ואז יצא סלט. וזהו. קמנו והלכנו. רצינו לשלם על מה שקבלנו אך לא לקחו מאיתנו כסף. יצאנו מאד מאוכזבים וחבל כי אהבנו את המקום. יקח זמן עד שנשקול אם לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאלי - תמונה
דניאלי 5 ביקורות
חבל על הזמן בפרוש הישן של המשפט - לא אחזור
2.5
26/08/18

הינו אשתי ואני בארוחת בוקר, הזמנו את הארוחה המשופרת. שרות היא איטי מאוד ולא אדיב - המלצרית התבקשה להביא חלב חם והגיע קר, קשה היה לתקשר אייתה. האוכל לא היה טעים - הסלט ניראה כאילו היה... חתוך זמן רב ועמד בחוץ, הסלמון המעושן לא היה טוב או טרי. יתכן ובגלל העומס / או תכנון לקוי של ההגשוה חבל כי אני אוכל ברשת הנ"ל בקריות ואף פעם לא נפלתי כך אני רק תקווה שזו הייתה מעידה חד פעמית ורצף לא מוצלח רק במנה שהוגשה לנו לצערי לא אדע זאת כי לא אחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nikita - תמונה
Nikita מבקר מתחיל
מקום בעל רמה גבוהה
4.8
08/04/18

באופן ספונטני החלטנו להיכנס למסעת גרג קיטשן. פעם ראשונה ובהחלט לא האחרונה! קודם כל המקום מאוד מרשים, נקי ומסודר בצורה יוצאת דופן שאני אישית לא נתקלתי בעבר. האווירה רגועה ונעימה. צוות... העובדים עובד במסירות ואופן השירות נדיב. התפריט לא רחב במיוחד אך יש מכל דבר וכל אחד יכול למצוא מנה שאליה יוכל להתחבר. המנות בעיני דיי גדולות ונותנות תמורה יפה למחיר, וכמובן הן טעימות ומוגשות בצורה מרשימה. בהחלט חוויה מומלצת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהוד - תמונה
אהוד 3 ביקורות
אוכל מצויין, עם ניחוח של סיגריות
3.3
10/02/18

הגעתי עם בת-זוגי לארוחת צהריים בגרג קיטשן כיכר ספר. המקום מעוצב ומושקע עד לאחרון הפרטים. המנות מעניינות והתימחור נראה הוגן. הזמנו לחמה בעג'ין ומנת טורטליני שפונדרה. לחמה בעג'ין הוא מנה... עם גוון אוריינטלי שבדר"כ מגיעה שמנונית עם ניחוחות כבש...כאן, הצליח הטבח ליצור בצק דק, עם ריח של תנור ועליו בשר ארומטי מתובל ביד אוהבת ובעדינות עם אותו ניחוח מזרחי אך ללא השמנוניות. יופי של מנה. הטורטליני לעומתו הייתה מנת שף, פר אקסלנס. מנה מצויינת, עשוייה היטב. כיסונים גדולים במילוי נדיב של בשר ברוטב מעניין. שאפו. נהנינו מן האווירה ומהאוכל, אבל- דבר אחד פגם בהנאה והוריד אנושות את הציון: ניחוח הסיגריות. ישבנו בחלל המרכזי של המסעדה, איזור שמוגדר ללא מעשנים, ליד חלונות הזכוכית שצופים אל הרחוב. אבל...כמה מטרים מאחורינו דלת ההזזה הייתה פתוחה לרווחה וממש מולה ישבו מספר חבר'ה על ספות ועישנו. המלצריות הוציאו להם דרך אותה דלת משקאות והעשן נכנס כל הזמן פנימה. ישבנו כ-40 דקות עם ניחוח עשן שליווה את הארוחה. האם הדלת ההזזה חייבת להיות פתוחה?? האם זה לא קיצור דרך למלצרים במקום שיצאו דרך דלת הכניסה הראשית שמרוחקת מאיזור הספות המעושנות, ויש בה מנגנון סגירה אוטומטי? צר לי שבמקום על רמה לא מקפידים על תקנות העישון וגורמים ללקוח שרגיש לעשן לסבול מריח סיגריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בין יומרה למציאות
3.5
13/08/17

מסעדה שונה ומושקעת, הן בתפריט הן באווירה. הגענו עם שובר זוגי, שנתן 2 עיקריות, קינוח, יין, מיץ וקפה ב-130 ש"ח- עסקה משתלמת מאוד. ניסינו פיצה חזה אווז ופסטה שפונדרה. שתי המנות טעימות... ומשביעות, אולם הפסטה עצמה מעט יבשה והרוטב כבד ומשתלט. הבעיה העיקרית של המקום, לדעתנו, היא שרות לא מקצועי באופן שפוגם במהלך הארוחה- עוד לפני השתייה ואפילו לפני שהגיעו המים שביקשנו (פעמיים), יצאה מנה אחת. רק אחת. השנייה הגיעה זמן רב אחרי כן, ובלי שום התנצלות- לא לפני ולא בזמן הגשתה. גם השתייה הגיעה תחילה רק לאחד מאיתנו, ולאחר מספר דקות לשני. כל זאת כשיש מלצרים רבים במשמרת והמקום אינו מלא. נראה שיש למסעדה יומרות להיות מקום בילוי מגניב ומתוחכם, אבל משמה מצופה שתהיה קודם כל מסעדה. ומסעדה עם שירות לא טוב לא יכולה להיות מסעדה טובה. אפילו בסטנדרט השירות הנמוך לו אנו רגילים בישראל, חשנו לא בנוח בגרג קיטשן. למרות האוכל הטעים, לא בטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Katya - תמונה
Katya מבקר מתחיל
מאכזב
2.3
01/12/16

יצאנו לארוחת ערב אחרי העבודה, באמצע השבוע (זוג מבוגרים ופעוטה בת 2.5). לא פעם ראשונה שבאים למקום הזה (ותמיד נהנים) אבל בהחלט אחרונה!! הפעם התאכזבנו ולא רק בתחום אחד. על אף אדיבות של... מלצריות, הפריע מאוד שרב אם לא כל צוות המשמרת היה עסוק בסידור שולחנות עבור מוזמנים לשעה יותר מאוחרת, המסעדה הייתה די ריקה, אז אי אפשר היה לא לשים לב לזה, הזזת שולחנות, דיון סביב מי ישב איפה וכו'. הזמנו שתי מנות עיקריות, שאחת מהן (סקלופיני עגל, אולי אני לא מדייקת בשם המנה) הגיעה קרה, ציינו את זה בפני המלצרית, והמנה נלקחה מיד למטבח. לקח פרק זמן ארוך יחסית, וכבר הספקנו לסיים את המנה הנוספת שהזמנו, והמנת סקלופיני חזרה, באותה הצלחת עם החתיכה הנגוסה, ולא ברור מה כל כך הרבה זמן היא עשתה במטבח, אבל חזרה קרה!!מודה שהאוכל סה"כ טעים, וסיימנו את כל המנות, אבל זה לא מספיק, כשאני משלמת עבור המנה 80-90 ש"ח, המינימום הנדרש שתהיה חמה ותוגש בזמן. לסיום, לשאלה האם מיץ תפוזים הוא סחוט טרי (וזה אחרי שראינו בחשבון כי עלותו לא פחות אלא 16 ש"ח!!!), תשובת המלצרית לא הייתה חד משמעית, מהתחלה "כן", אחרי זה "כן, אבל לא ממש" ובסוף "כן, אבל סוחטים בבוקר".....מאכזב:(

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Greg Kitchen
Greg Kitchen
01/12/2016
קטיה שלום! אנו מתנצלים לשמוע על החוויה שלכם מביקורכם האחרון בקיטשן, כפי שכתבת, אתמול בערב אירחנו להקה והמסעדה כולה הייתה מוזמנת מראש, מתנצלים על כך שההכנות וההתארגנות הפריעו ושיבשו לכם את החוויה. אתם לקוחות קבועים ואנחנו נשמח להזמין אתכם לחוויה מתקנת מתי שנוח לכם. נשמח אם תוכלי לשלוח טלפון או מייל על מנת שניצור איתך קשר בפרטי. תודה, גרג קיטשן.
סימה - תמונה
סימה 2 ביקורות
לא מצדיק את המחיר
3.0
10/11/16

אני כותבת כאן את כל מה שאמרתי לאחמ"שית היום בצהרים. אינני מתחברת לכל הסופרלטיבים שהאתר הזה מציע, ולכן אני די בטחה שאף אחד לא יפרסם את החוות דעת הזאת. אבל אם כן... אני חושבת שהמנות היו... קטנות מאד יחסית למחיר - ואני מדברת על סלט עגבניות עם מוצרלה שעולה 49 ש"ח וכולל כשמונה עגבניות שרי חצויות ו-3 "תפרחות" של מוצרלה. ואני חושבת שאם כתוב שארוחת בקר סקנדינבית כוללת בריוש, אז שני הטוסטים שהגיעו עם שתי פרוסות דקות של סלמון שעליהם 2 ביצים, היו רחוקים מלענות על הציפיות. במיוחד יחסית למחיר, 62 ש"ח. אני עדין מחפשת את הבריוש... נכון שקבלתי הנחה נדיבה לאחר שהתלוננתי על שתי הנקודות האלה, אבל חברה, תנו תמורה למחיר, חיפה זה חיפה, זה לא תל אביב, וגרג היה פעם הרבה יותר נדיב והרבה פחות פלצני!

עוד פרטים
הוספת תגובה