נגישות
נגישות

בתומי סיטי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על בתומי סיטי

טניה - תמונה
טניה 4 ביקורות
בינוני
2.5
18/12/17

אני לא הייתי ממליצה להגיע למסעדה כי הבעלים חוסכים על מלצרים וכתוצאה לא מקבלים שירות - כל דבר ביקשנו פעמיים -שלוש , כמו הזמנת מנות , מפיות או פשט לנקות את השולחן מכלים מלוכלכים . מנות... הגיעו באיחור , הרגשנו כמו בחדר אוכל עם שירות עצמי. אני מגיע למסעדה שיפנקו אותי ולא לעבוד במקום מלצרים . בעלים של מסעדה לא קיבל את הביקורת כי לא משנה לו האם אנחנו נרצה לחזור או לא למסעדה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 75 ביקורות
לא חוזרת לשם .
3.0
17/12/17

זאת חוות דעת נוספת שאני כותבת עקב חגיגת יום הולדת . אוכל היה די טעים , אבל שירות מתחת לכל ביקורת- מלצר הודיע לנו שהוא עייף , מנות הגיעו באיחור , תאי שתינו אחרי שסיימנו את העוגה. כמה... פעמים ביקשנו מפיות , כוסות , כל דבר קטן לקח המון זמן .

עוד פרטים
הוספת תגובה
zap - תמונה
zap 62 ביקורות
אכזבה
2.0
29/10/17

לא הייתי ממליצה על המסעדה הזאת ולא הייתי רוצה לחזור אליה. הייתי בה פעם אחת ומיציתי. האוכל היה דיי מאכזב, מלוח מאוד, דיי שומני ולא הרגיש טרי במיוחד (האורז היה מאוד יבש). לא החוויה... האותנטית שציפיתי לה. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 75 ביקורות
מומלץ
3.8
05/02/17

אכלנו ארוחה משפחתית במוצא שבת , שירות היה מהיר ומעולה , מנות אותנטיות וטעימות , במאוחד מרק חרצ'ו עם הרבה בשר , הזמנו חצ'פורי ,חינקלי ו צ'בורקי הכול טעים , אבל נורה משמין , לא מתאים למי... ששומר על דיאטה. אחרי מרק ובצקים לא רצינו מנות עיקריות. מה שהיה חסר - לא היו מנות אחרונות. בסוף הערב התחילו ריקודים ומוסיקה גרוזינית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vlad - תמונה
Vlad 2 ביקורות
מושלם
4.5
15/07/16

אוכל מדהים!!! אחת הארוחות הטעימות שאכלתי בנתניה, אווירה נחמדה אפשרות לשבת בפנים עם מזגן, עיצוב אוטנטי ושירות חבל על הזמן!! מומלץ בחום!!! ישבנו שם עם המשפחה ונהנו מכל ביס, המנות המוגשות... גדולות והחצ׳פורי סוף!!

עוד פרטים
הוספת תגובה