נגישות
נגישות

פיקניה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על פיקניה

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ
4.3
26/11/18

איכות האוכל, שירות, אווירה נעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ
4.5
04/10/18

השירות נעים ואדיב והאוכל טעים (הכנפיים אולי הטובות ביותר שיצא לי לאכול)

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
לאוהבי בשר טעים ואיכותי, עם שירות טוב
4.0
04/10/18

אוכל טעים, כשהיתה תקלה מייד תוקנה לשביעות רצוננו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 11 ביקורות
אוכל טוב אווירה שקטה מדי
3.5
05/09/18

נתחיל במה שטוב: האוכל עצמו היה מצוין ! ! ! נהנו מאוד מהמנות והבשר היה מעולה. עשוי טוב עם תוספות מתאימות . המנות היו יפות ומפנקות. והאווירה היתה שירותית ואדיבה. החסרונות : היינו... בשבת בצהריים , ובשעה שאנחנו היינו המקום היה מת . בקושי עוד 2 שולחנות היו מאויישים פרט לנו וזה לא סימן טוב. מצד שני המיקום לא רע ויש שפע חניה בערב ובשבת . רק צריך לעשות למקום קצת יח"צ. המקום עצמו מעוצב יפה אם כי מאוד סטנדרטית. חבל שהחזית קצת מוזנחת מבחינת שילוט. שבאנו גם הדלת הקדמית היתה עם זכוכית שבורה שזה לא נעים לעין והשילוט של חזית המסעדה לא היה מספיק ברור. השירות היה נעים אבל מעט איטי והמלצרים הפגינו מעט בלבול ואי שליטה בתפריט. אבל היו אדיבים ושירותיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 2 ביקורות
התאכזבתי
1.0
27/07/18

מנות ילדים יצאו ראשונות. מנות מבוגרים נשכחו. לא קיבלתי שירות מקצועי (לדוג המלצרית לא ידעה מה ההבדל בין אנטריקוט לטלה). חווית מסעדה לא טובה בעליל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shaked - תמונה
Shaked מבקר מתחיל
מושלם!
5.0
29/06/18

הגענו זוג למקום לכבוד יומולדת , קודם כל יש מלא חנייה בחוץ וזה הופך את המקום לנורא נגיש , אחרי זה נכנסנו וקיבל את פנינו מלצר מקסים שהושיב אותנו במקום שלנו , שידרו במקום את המונדיאל... שהכניס אווירה מחשמלת למקום והיה כיף לשבת שם סתם ככה ולראות את המשחק , לאחר מכן הזמנו פתיח שהורכב מפוקצ׳ה ומטבלים שהיה מעולה , הזמנו מנה ראשונה של קבבוני טלה שהייתה טעימה ממש , לעיקרית הזמנו פיקניה , נתח קצבים , אנטריקוט אנגוס מיושן ונקניקיות צ׳וריסו שהיו עשויים בדיוק במידה שהם צריכים להיות והיו טעימים ברמות אחרות !! לבסוך הזמנו קינוח ששוחה במרק של שוקולד , שהיה מושלםםםם !! החבר שבא איתי חולה בשר ואמר שזו אחת המסעדות של השר הכי טובות שהיה בהם , ואני שלא חובבת בשר בכללי נהננתי שם וכל ביס היה יותר טעים מהשני והתאהבתי בבשר !! המחירים לא יקרים והמנות ענקיות והכי חשוב טעים והשירות מעולהההה !!! באמת מושלם ממליצה בחום !!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זוהר - תמונה
זוהר 10 ביקורות
כיף לראות כדורגל רק חבל שהאוכל לא מספיק טוב
3.3
25/06/18

באנו לראות משחק בערב(21/6) וישבנו על הבר הבר מן היה מאוד חביב ושירותי האוכל מצד שני היה בינוני מינוס הזמנו המבורגר אנטריקוט ואחד טלה האנטריקוט היה יבש וסיבי והלחמניה הייתה יבשה הטלה היה... סטנדרטי אבל עדיין עם אותה לחמנייה יבשה הציפס לעומת זאת היה טוב מחיר ממוצע לסועד הוא לטעמי יקר - גודל מנה מעל הממוצע

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוני - תמונה
יוני 2 ביקורות
בשר ולעניין!
5.0
17/06/18

מנות מצוינות ומשביעות, מגוון רחב, טעים מאוד, מידות עשייה מדויקות, ומחירים טובים! בהחלט מומלץ! בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Leah - תמונה
Leah 2 ביקורות
מומלץ !
4.5
25/05/18

המסעדה הייתה ריקה, אולי בגלל שרק נפתחה. האוכל היה מצויין ופינקו אותנו עם מנה ראשונה על בסיס בננה... מחכה כבר לפגו'אדה... ובהחלט מתכוונת לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tanya - תמונה
tanya מבקר מתחיל
אכזבה
2.5
27/04/18

הגענו למסעדה בעקבות הדירוג המעולה והתאכזבנו מהאוכל. המחירים סבירים, אך מה שמקבלים בתמורה לא תואם. המקום היה ריק ביום שישי בערב, שגם מדבר בעד עצמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה