נגישות
נגישות

כביש 90 ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על כביש 90

אסנת חב - תמונה
אסנת חב 106 ביקורות
מצוין, שווה (אם לא מחכים)
5.0
08/03/20

מסעדה מעולה עם מחירים מצויינים ואוכל נפלא, השירות ממש כיפי והם מאוד יצירתיים גם באוכל וגם באווירה (למשל אפשרות לשש בש בהמתנה). היינו שם מספר פעמים ונהננו. הבעיה העיקרית היא שהם לא... שומרים מקום בשבתות ולפעמים אתה מגיע ואומרים לך שיש ממש עכשיו מקום ולפעמים יש תור (ארוך, היה לנו פעם שאמרו לנו שזה עד שעה וחצי המתנה) שווה להתקשר מראש ולדעת מה אורך זמן ההמתנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותי - תמונה
רותי מבקר מתחיל
מקום מושלם להמבוגרים מעולים
5.0
23/11/19

מקום מדהים, האוכל טעים מאוד, השירות מצויין, מנות גדולות ומשביעות. מנת ילדים גדולה, הספיקה לשני ילדים, מקום מזמין למבוגרים וגם לילדים, מחוץ למסעדה פינת משחק לילדים מאוד מיוחדת, בפנים... משחקים לילדים וכל ילד מקבל הפתעה, היינו שם ביום הולדת של הבן שלי, כל המשפחה והיה מושלם. תודה לכם כביש 90.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
המבורגרים טעימים במחירים שפוים
5.0
15/09/19

מסעדת המבורגרים מעולה, במחירים שפויים ביותר. בשישי בערב נדרש להזמין מקום מראש. חניה בשפע, שירות אדיב ואווירה כייפית. יש מנות לילדים ולצמחוניים. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת חב - תמונה
אסנת חב 106 ביקורות
תור של חצי שעה. אוכל טוב
4.0
29/08/19

המבורגרים מצוייים. מיקום נוח. יש חניה. הבעיה היא שהם לא לוקחים הזמנת מקום. וכל פעם שהגענו היינו חייבים לחכות מינימום חצי שעה ובפעמיים האחרונות אפילו יותר כך שעזבנו את המקום ונסענו למקום... אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
לא לפספס כשאתם נוסעים לצפון
5.0
15/06/19

מקום נפלא עם המבורגרים מעולים. אכלתי גם סלט שהיה מצוין. פעמיים באנו לכאן במהלך סופשבוע שהתארחנו בו באזור. בעלת הצימר ששכרנו המליצה בחום ולא התאכזבנו. מקום כיפי לכולם. גם לילדים. יש מלא... משחקים שמשאילים עד שהאוכל מגיע ויש גם תפריט צמחוני וטבעוני. אכלנו חוץ ממנות בשריות גם המבורגרים טבעוניים ושניהם היו נפלאים. הדיל ממש משתלם של תוספת ושתיה עם העיקרית. לארוחה של ארבע נפשות שילמנו כ 250 ש"ח. שווה. לפעמים צריך לחכות כי תמיד מלא. יש מקומות בחוץ ובפנים. שירות כיפי ומפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 3 ביקורות
הצפוני היה אחד הבורגרים הטעימים שאכלתי בחיי
4.8
14/04/19

הצפוני היה אחד הבורגרים הטעימים שאכלתי בחיי. השירות היה מהיר והבירה טריה מה עוד אפשר לבקש? **************************************************************

עוד פרטים
הוספת תגובה
anita331 - תמונה
anita331 15 ביקורות
מומלץ הגעתי בהמלצה ונהנתי
4.5
19/03/19

הגעתי בהמלצה של בן משפחה . נהנתי ואתם היה טעים אני אכלתי סלט חזה עוף היה טעים מומלץ . המבורגרים טעימים מאד ...עם תוספות שוות . תנסו ותהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימאי - תמונה
לימאי 2 ביקורות
ארוחה מעולה עם אווירה כיפית !
5.0
06/03/19

אכלתי במקום מספר פעמים, אין פעם אחת שיצאתי מאוכזבת ! המנות גדולות ומשביעות, צוות העובדים משרה אווירה נעימה וכיפית, האוכל זול לדעתי, מוגש יחסית מהר והוא טעים מאוד ! ממליצה על המקום... לארוחה עם חברים, משפחה ואולי גם לזוג (תלוי בהיכרות של בני הזוג עד כמה מתאימה ארוחה עם המבורגר...) יש במקום משחקי קופסא, ככה שאם צריך 'להעביר את הזמן' יש עם מה ;) המנה המומלצת מבחינתי - הצפוני תוספות מומלצות - סלט קיסר/ ציפס בטטה ולחובבי הבירה- יש להם בירה מעולה שמגיעה עם הארוחה ! **הערה חשובה - במידה ואתם מתכננים להגיע בקבוצה של יותר מ2/3 כדאי להזמין מקום מראש.. יש הרבה מקומות ישיבה בפנים ובחוץ אבל יש גם הרבה ביקוש. מקווה שעזרתי, תהנו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי וטימה - תמונה
מירי וטימה 26 ביקורות
ההמבורגר הטוב שנקרה בדרכנו עד כה
4.8
11/02/18

עצרנו כאן בסופו של טיול בסביבה. היו ממוקדים על המקום הזה בגלל חוות דעת טובה שקיבלתי עליו. האמת, ההמבורגרים היו אפילו טעימים ומיוחדים מהצפוי (לקנו את הצפוני ואת הדרומי). התפריט מצומצם... אבל זה תורם להרגשה שאמנם אין מגוון גדול, אבל את מה שמכינים- מכינים על הצד הטוב ביותר. גם תפריט הקינוחים מצומצם ולא משאיר מקום להתלבטויות. לקחנו גלידה עם תוספת לקינוח והביאו לנו קפה ע"ח הבית. האווירה במקום נעימה ומזמינה לשבת בנחת, לדבר, להינות מהאוכל. העיצוב מודרני-כפרי. ממליצים לכל מי שאינו שומר כשרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לוטם - תמונה
לוטם 2 ביקורות
טעים, נעים, מחירים הוגנים, שווה להיכנס ולהנות
5.0
12/11/17

אכלנו המון פעמים וגם חוטאים ולוקחים הרבה פעמיים הביתה על הדרך כשאין אפשרות לעצור לאכול. ואני הצמחונית מתה על ההמבורגר פורטבלה וציפס בטטה! יאמי!! רטבים מיוחדים, אווירה מיוחדת ונעימה,... מסעדה מעוצבת לפרטי פרטים, שירות טוב מהיר ונעים. סוף סוף מקום קרוב וטוב לאכול בו והמחירים שווים לכל קיץ ולא שוחטים. בקיצור ממליצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה