נגישות
נגישות

אנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על אנה

Shimon - תמונה
Shimon 2 ביקורות
בחיים לא אחזור למסעדה הזאת - המנות הזעירות ביותר בהן נתקלתי אי פעם
1.5
04/12/16

הגעתי למסעדה עם אבא שלי ועם אשתי. המנות הן הקטנות ביותר בהן נתקלתי אי פעם. הדג היה בערך מחצית ממה שאבי רגיל לאכול, הסלט היה זעיר, הלינגוויני קטנטן והפיצה הייתה שיא השיאים - אם הייתי... מגיע רעב היו נדרשות כחמש פיצות דוגמת זו שהוגשה לנו על מנת שאשבע. יצאנו מהמסעדה וחזרנו הביתה לאכול ארוחת צהריים. אני אישית לעולם לא אחזור למסעדה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natalie - תמונה
Natalie מבקר מתחיל
מומלץ ביותר
5.0
13/09/16

במילה אחת- מושלם! העיצוב, האווירה, המרפסת עם האוויר הירושלמי, המוזיקה, השירות האדיב והמוקפד ( מבלי להיות מעיק) הכל היה פשוט משולם. וכמובן האוכל שהיה טעים להפליא, פשוט ולא מתיימר אבל כל... ביס מדהים. וכל זה במחיר סביר ביותר. (סך הכל שילמנו 600 וקצת על 5 מנות עיקריות,3 ראשונות,3 קינוחים,2 כוסות יין ובירה) במיוחד ביחס לרמה של האוכל והשירות. בקיצור ממולץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Doron - תמונה
Doron מבקר מתחיל
לא נבוא שוב ולא נמליץ לאחרים
3.0
12/09/16

התאכזבנו מאוד - מגודל המנות, מהאוכל עצמו, ואפילו מבקבוק המים. באנו לארוחה משפחתית, 6 אנשים (הורים וצעירים בגילאי 15-25). נתחיל מכך שביקשנו בקבוק מים קרים - וקיבלנו בקבוק עם מים מהברז,... בטמפ' בכלל לא צוננת. עד להגעת ההזמנות ביקשנו לחם - הגיע לחם קטן אחד, לכל השישה סועדים .... מחצית מהאורחים הזמינו מנת דג סלמון - המלצר הזהיר מראש שהדג נא, וביקשנו להכינו היטב. הגיע מנה די קטנה, הדג היה בכל זאת נא, ולא עשוי, והוחזר לאפיה נוספת בתנור. התוספות לדג היו ממש סימליות - כמה קוביות דלעת אפויות ועוד משהו לידם). דג הדניס היה בסדר גמור, עשוי היטב, מנה בגודל נורמלי, עם קערת תפוחי אדמה זעירים אפויים עם שמן זית. הפסטות והניוקי לא היו משהו ... כדי לא לצאת רעבים, הזמנו פיצה ... לפחות הקינוח שוקולד היה מעולה. המחיר בסוף - ממוצע של 100 ש"ח לסועד.. וגם לא יצאנו מרוצים מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אודי - תמונה
אודי 4 ביקורות
מסעדה- שמחכים לשוב אליה
5.0
20/08/16

גם אוכל מצויין (גם הריזוטו וגם הניוקי- היו נפלאים), גם השרות נעים ומהיר ולפני הכל- העדיפו מקום שהוא גם עסק חברתי היוצר תשואה חברתית, מנות הריזוטו נדיבות מאד ומנת הניוקי- לא גדולה אך... נפלאה, המחיר ממוצע

עוד פרטים
הוספת תגובה