נגישות
נגישות

ב. ביירות b beirut ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על ב. ביירות b beirut

Boaz - תמונה
Boaz 2 ביקורות
מסעדה מעולה ומומלצת מאוד
4.5
21/04/16

מסעדה חדשה באווירה מזרח-תיכונית. אכלנו מנה של פירות-ים ברוטב חמצמץ וסלט מעולה ששכחתי את שמו... בירת הבית מצוינת, וגם הכנאפה לקינוח היתה נהדרת. המחירים לא זולים, אבל המנות גדולות וטעימות... מאוד והשירות מעולה. ממליץ בכל לב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shaked - תמונה
Shaked 3 ביקורות
טעים ומומלץ, יקר יחסית
4.3
29/03/16

המקום מעוצב יפה, אווירה נעימה ושקטה בצהרים. חומוס, טאבולה ועוד סלטים היו מאוד מוצלחים. מנה עיקרית של בשר על בצק עלים עם רוטב יוגורט (שכחתי את שמה) הייתה עשירה וטעימה. יקר יחסית אבל טעים... ומומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 18 ביקורות
אוכל טוב אבל מחיר סופי יקר מדי לטעמנו
3.3
24/03/16

סעדנו 4 מבוגרים בארוחת ערב לאחר שקראנו פרסום של עתונאי בעיתון מקומי. להמלצת המלצר הזמנו פלטת מאכלי ים (שלא מופיעה בתפריט) לתדהמתנו כי רבה קבלנו פלטת עץ ועליה כמות של קלמארי מטוגן טעים, ... זנב קטן של תמנון קשה ולא טעים, 4 שרימפסים ג'מבו שחלקם היו קליפים וחצים כנראה פחות טריים, 8 או 10 שרימפסים רגילים גודל בינוני טעימים, כמה חתיכות יבשות של דג סלמון לא טעים. חלק מהמנה עם רוטב וחלק ללא. המנה סבירה בטעמה אך קטנה לארבעה סועדים, במיוחד כשלא נתנו לידה כל מנת צד (לא אורז, צ'יפס או כך תןספת דומה). חוייבנו עבור המנה בסך 320 ש"ח שבפרופורציה למחיר מנות עיקריות זה נראה כניצול של תמימותנו היות ולא שאלנו מחיר בעת ההזמנה. עבור מנה אחרונה אחת לכולם - צלחת עם כנאפה בטעם סביר, שלמנו 48 ש"ח - מוגזם לכל הדעןת (זה המחיר בתפריט למנה אחרונה ללא פירוט מה המנה וזה הדבר היחיד שכנראה היה היות והמסעדה בהרצה). מנות ראשונות טעימות, טובות, גדולות מאד וסבירות במחירן. בס"ה שלמו כמעט 550 ש"ח עם הטיפ, זה כלל כמה מנות ראשונות, פלטה מאכלי ים, מנה אחרונה אחת וכוס בירה אחת. במחיר שכזה ניתן לקבל תמורה טובה יותר במסעדות אחרות בחיפה. התאכזבנו היות וציפינו שמסעדה חדשה תתאמץ יותר ליצור רושם טוב יותר למי שהעז לסעוד בסמיכות לפתיחתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה