נגישות
נגישות

שיפודי התקוה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
1.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

80 ביקורות וחוות דעת על שיפודי התקוה

Dov - תמונה
Dov מבקר מתחיל
מחיר לא מוצדק. מנות מאכזבות
1.0
13/09/14

אני ובת זוגתי ישבנו במסעדה ביום שישי . מחיר לא מוצדק: משלמים 69 ש"ח למנה ומקבלים סלטים בצלחות לציפור וגם טעם במילים רכות טעון שיפור. במנת צ'יפס גליתי קטשופ ככל הנרא במסעדה נהוג למחזר... מנות (חבל לזרוק). עבור 69 ש"ח תקבלו שיפוד פרגיות אחד בלבד (טעם לא משהו) ואם תרצו כבש תצטרכו להשלים 10 ש"ח לשיפוד. שירות: אנחנו מבקרים הרבה במסעדות ומאוד סובלניים כלפי שירות אבל במסעדת שיפודי התקווה מלצרים כלל לא קשובים לבקשות הלקוחות. בתחילת ארוחה ביקשנו קנקן מים עד סוף הארוכה לא זכינו לקבל H2O. לחשבון חיכינו זמן מה. אם אתם לא רוצים להרוס לאצמכם ערב תפסחו על מסעדת שיפודי התקווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Violetta - תמונה
Violetta מבקר מתחיל
מקום על הפנים!
1.3
26/08/14

ברגע זה אני יושבת במסעדה ויותר לא אחזור לפה זה בטוח. מחירים גבוהים מכל מקום שהייתי בו (במסעדה מהסוג הזה). כמוהמגיב הקודם חשוב לציין הם לא מביאים תפריט מלא אלא רק "הכל כלול" עם פרגית אחת... סה"כ הם לוקחים 69 שח', סלטים על הפנים גם בטעם וגם במבחר, תוספות גם לא משהו ופרגית גם לא טעימה. בקיצר ממש לא ממליצה על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oreldi - תמונה
oreldi 18 ביקורות
על הפנים
2.0
23/08/14

היינו 5, הזמנו כל אחד שיפוד . המחירים גבוהים מאוד- 69-79 שקל לשיפוד אחד עם סלטים ותוספות חופשי סלטים לא טעימים- חצילים בטחינה, חומוס , כרוב וגזר לא טובים, כל השאר לא יותר טוב שיפוד... פרגית רגיל, שיפוד כבד טוב, שיפוד חזה אווז שומני ונורא. כרובית הגיעה מלאה בשמן. השירות היה נורא- והתוספות (אורז וצ'יפס) הגיעו רבע שעה אחרי הבשר!! אני אוכל הרבה בשיפודיות, זה אחד המקומות שסבלתי בהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מסעדון - תמונה
מסעדון מבקר מתחיל
רושם ראשני גרוע
1.3
04/07/14

ישבנו כמה חברים לאכול במסעדה, בשעה סבירה ( 22:00) המקום היה יחסית ריק אבל בכל זאת נכנסו ורצינו לתת הזמנות. המחירים מופקעים (הם לא מציגים את התפריט המלא אלא רק את ה"הכל כלול" שהוא שוד ).... למרות המחירים הכבדים (יחסית, על אוכל בסוג הזה) בחרנו להזמין. כמות הסלטים קטנה מאוד,לא מודיעים מראש מה יש במלאי ומה אין (למשל , תפוחי אדמה אפויים הפכו לכרובית מטוגנת) במקום להביא לכל סועד 2 תוספות כפי שהובטח , הגישו תוספת מכל אפשרות לכל השולחן (בטענה של : מתי שתרצו נמלא מחדש. רק שהמלצרית דאגה להתרחק כמה שיותר מהשולחן). האוכל לא ברמה גבוהה, השירות לא טוב,לאחר רבע שעה גם הפכו כמעט לבד בכל האזור הגדול והמחיר מופקע. מקווה שיעשו שם מהפך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
05/09/11

התארחנו בסוף שבוע האוכל היה גרוע . מנת האורז טפל .שווארמה מתובלת בצורה מוגזמת ולא טעימה . שישליק פרגית עם טעם לוואי . צ'פס שמן בטעם של מחית , האורז לא מתובל הוגש כיציקה וטפל . "פיתות... " ( השטוחות ) לא אפיות וצמיגות . בקיצור חבל על הזמן והכסף ....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
01/09/11

זה פעם ראשונה שאנחנו אוכלים בשיפודי התקווה וגם אחרונה, ההמלצה היא לא לאכול שם ולא להתקרב לשם יחס גרוע , בתור לקוחות שמגיעים בפעם הראשונה למסעדה הזמנו את התפריט העסקי וביקשנו צלחת נוספת... הביאו לנו צלחת נוספת כוס ומזלג והתחלנו לאכול פתאום הגיע המלצר ולקח את הכוס הצלחת והמזלג מהיד ולא נתנו לו לאכול אם הוא רוצה שיזמין התנהגות מגעילה תת רמה מסעדה מלולכלת אל תתקרבו לשם יחס גרוע , אוכל גרוע ושלא יקחו לכם את האוכל מהפה כי על זה עוד לא שמעתי!!!! ולא ראיתי!! חוצפה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
25/07/11

אכזבה של ממש ! הלכנו כל המשפחה (6 סועדים) לארוחת צהריים בשבת. השיפודים: חלקם עשויים יתר על המידה (שרופים), חלקם לא עשויים מספיק (נאים), חלקם עשויים מחומר גלם נחות בטיבו (הכבש והפילה... בקר). סלט ירקות: הירק היחיד בו היה מלפפון ירוק, ובמאמץ רב ניתן למצוא גם שבבי עגבניות. טחינה: לא טעימה בעליל. כרובית, חציל: ספוגים בשמן לעייפה. סה"כ, ממש לא נהננו מהאוכל. הפיתה והצ'יפס היו בסדר, אך לא היתה בכך משום נחמה. לא נחזור ונזהיר את החברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
26/03/11

ביום שישי האחרון אכלתי בשיפודי התקווה בקניון ארנה השיפודים שרופים ולא טעמים האוירה לא נחמדה בסך הכל אני לא אלך לאכול שם יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/01/11

טעים וטוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 2 ביקורות
2.0
07/11/10

שירות לא טוב...יקר מאוד.... ארוחת עסקית שכולל שיפוד אחד ב-60 ש"ח כאשר מביאים שיפוד עם 4 חתיכות בלבד (חושבים שאנשים אוכלים מנת ילדים)עובדים עליכם עם מנות עסקיות והסלטים שבקושי מחליפים... ומכריחים את כל הסועדים לשלם עבור מנת הסלטים.

עוד פרטים
הוספת תגובה