נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
שווה את הכסף
4.5
19/04/17

השירות אדיב מאד, האוכל פשוט נפלא. טעים מאד, עד עכשיו אני נזכרת בארוחה ובא לי עוד פעם. לקחתי אגג בולס וזה היה פשוט טעים. חבל שלא הכרתי את המסעדה לפני. המנות נדיבות ומפוצצות, אי אפשר לצאת... רעב. יקר אבל שווה את הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
כרגיל, נפלא בבנדיקט
4.8
22/03/17

זאת הפעם הראשונה שאני אכלתי בסניף הזה של בנדיקט (מאז היו כבר עוד כמה פעמים) וכמו שאר הסניפים שלהם האוכל פה הוא מעולה. תמיד כשמגיעים למסעדה בפעמים הראשונות תוהים האם המחירים מפוצצים... והמנות קטנות - אבל לא כאן. מדובר במנות משביעות ביותר, אי אפשר להישאר רעב לאחר ארוחה כזו. והבייקון, הו הבייקון. נפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
מקום מצוין.
4.5
18/02/17

זו אחת הפעמים הראשונות שלנו במקום אז אנחנו עוד בודקים את כל המנות שלהם. לקחתי כריך עם בייקון, גבינה וביצת עין מעל, הגברת לקחה קרוק מאדאם אבל בלי הבייקון. את הבייקון שלה ביקשתי שישימו... בצד בשבילי וכך נעשה. יופי של שירות במקרה הזה. לא כל המקומות שהייתי בהם הסכימו לעשות דברים כאלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פלג דן - תמונה
פלג דן 7 ביקורות
אחת מארוחות הבוקר הטובות, אם לא ה'
5.0
10/12/16

באנו לארוחת בוקר שישי. היה תור בחוץ, נרשמנו ותוך 10 דקות נכנסנו. הכל מסודר ומנומס. ישבנו במרפסת המסעדה, המחוממת בתנורים. חלונות גדולים אך מבודדים מרעש פונים אל הקהל המסייר במתחם G.... הזמנו אגז בנדיקט עם סלמון, ואחד עם בייקון, וארוחת ילדים. הכל הגיע טרי מאד ומהיר מאד. בקשותינו המיוחדות לגבי שינויים במנה עבור בננו שהוא עם צרכים מיוחדים, נענו בחיוך רחב ובשיתוף פעולה שרואים שבא מכל הלב. האוכל היה מטריף. ביצים עם חלמון כתום עמוק, החמאה הולנדית, הלחם טרי ביותר, בשפע (ממלאים כל הזמן) ובמגוון סוגים מעניינים עם ציפויים שונים. הקפה-הפוך טעים ביותר, והתחרטתי שלקחתי כוס קטנה....בקיצור, חוויה ממכרת !!! כל הכבוד !!! המחיר יצא 70 שקלים לאדם - ממש לא נורא. הוספנו טיפ של 15% - בחיוך ובהוקרה על השירות שקיבלנו. מומלץ לכל מי שאוהב לאכול, יצאנו שבעים, מחוייכים וברור שנחזור עוד הרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
טעים טעים טעים.
4.3
08/10/16

גילוי נאות - אני חולה על הרשת הזו. אני נוהג לאכול באופן קבוע בסניף שלהם בהרצליה. לא הופתעתי לגלות שהחוויה דומה מאוד גם בכפר סבא - אוכל טעים ומנחם, שירות אדיב ופשוט אווירה נעימה. הסניף... חדש ובינתיים נראה שהוא מתפקד ממש אחלה. אמנם קיבלתי מנה עם סלמון במרקם מעורר חשד, אבל החליפו לי את המנה באחרת בלי שום בעיה. לחמניות שמוכנות על המקום ומלצרים חייכינים. אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dr.Rest - תמונה
Dr.Rest 20 ביקורות
ארוחת בוקר עם בן\ת זוג.. חוויה שלא נמצאת בשום מקום אחר..
4.8
01/09/16

מסעדה עם קונספט מדהים! ------- אם נתחיל מהתפריט, זה תפריט עשיר ומגוון מאוד, כל ארוחה עצמה היא ארוחה שקשה למצוא במקומות אחרים, הכל טעים..... והלחם !! זה הדבר הכי טוב וטעים שם, תמיד... נותנים סלסלאות של לחם חם וטרי עם כל מיני ממרחים שונים.. בקיצור.. מדהים . והשירות ברמה גבוהה מאוד, מלצרים עירניים ואדיבים. ....... האווירה די טובה, והמחיר במקביל יחסית גבוה, אולם החוויה היא זאת ששווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
טעים וכיף.
4.8
17/06/16

פעם ראשונה בסניף הזה של בנדיקט. מנות מאוד נדיבות, מאוד עשירות, אוכל טעים, שירות מעולה. המסעדה לא עמוסה, כיפית ונעימה, וגם המלצרית שהייתה לנו הייתה שירותית ונהדרת. האוכל הגיע מהר. לא... זוכר איך נקראות המנות שהזמנו אבל תוכלו לראות זאת בחשבונית. נענו לבקשתה של אשתי להוציא את השינקן מאחת המנות ולשים אותה בצד (אני אכלתי). קיצר - בדוק אני חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה