נגישות
נגישות

מאפו - Mapu ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על מאפו

הלל - תמונה
הלל 4 ביקורות
עיסקית מאכזבת במאפו
3.3
05/01/17

תקופה ארוכה אני מחכה להזדמנות לאכול במאפו והשבוע הזדמן לי, לצערי התאכזבתי מאוד. לקחתי את העיסקית שכוללת 3 מנות ראשונות, חזה האווז היה טוב אבל לא משהו ראוי לציון, טרין כבד אווז היה טעים... בסה"כ אבל עדין מדי בטעם וללא ייחוד וקצת טפל, הנפילה הגדולה בראשונות הייתה במנת הריזוטו שהגיעה מלאה רוטב מימי טפלה לחלוטין ללא טיפת מלח וטעם. עם הראשונות קיבלתי סלסלת לחמים עם 3 סוגים. הלחמים לא חוממו כהלכה והרגישו קשים. ממרח עלי הגפן ומטבל העגבניות שהגישו עם הלחמים היו טובים מאוד. קוקטייל שהזמנתי ע"ב תפוזים היה נקודת האור בארוחה והיה אחד הטובים שטעמתי. לעיקרית הזמנתי טורטלי אווז ברוטב קשיו, הטורטלני עצמם והמילוי היו טובים מאוד אבל הרוטב לטעמי היה ממש לא טוב והרס את כל המנה. לאחרונה הזמנתי מלבי שקדים שהגיע קפוא!! מבפנים. החזרתי את המנה וקיבלתי זיכוי. אגב גם את הריזוטו החזרתי אך לא קיבלתי זיכוי או הצעה להחלפת המנה. המלצרית הייתה מאוד נחמדה ושירותית אך לדעתי לא תודרכה לעבודה במסעדה ברמה שזו מתיימרת להיות. (למשל לא מגישים לשולחן בקבוק מבלי לפתוח אותו ולמזוג מעט וכו') לפינאלה מסתבר כי חלק מהמסעדה משמש כחדר אוכל לעובדי המלון. איני אליטסיסט אבל לשבת לארוחה במסעדה (יחסית יוקרתית) עם רעשים ואוירה של חדר אוכל בקיבוץ (ואנשים נחמדים שלוקחים לך את המלח מהשולחן ושואלים אם אפשר לקחת את הכוס "המיותרת" :-))) לא להיט. לסיכום: נורא רציתי להנות, ציפיתי לארוחה הזו-והתאכזבתי. שף ניר צוק היקר, ממה ששמעתי עליך בכל השנים אתה יכול כנראה הרבה יותר. קח את המסעדה בידיים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 52 ביקורות
מסעדת שף טובה
4.3
19/12/16

אשתי לקחה אותי למסכדה לחגוג אירוע מסויים. המסעדה מאוד נעימה והשירות במקום מעולה, יש המון מלצרים ורואים ששמים דגש על הנושא. הזמנו לאכול חזה אווז וסטיק אנטריקוט. האוכל היה טעים מאוד, אם... כי בגלל שמדובר במסעדת שף ציפינו ליותר. המחיר סביר מאוד למסעדה כזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפה - תמונה
יפה מבקר מתחיל
חבל. יש צורך בניהול מקצועי של הצוות.
3.3
07/11/16

שירות בעייתי ולקוי למרות החיוכים. האירוח החל כשהמלצרית שפכה בטעות את המים על האורחים בגין התנהלות לקויה. המשיך במנה שנשכחה ולא הגיעה. מלצרים ללא קשר עין עם הסועדים והיה צריך לקום מספר... פעמים כדי לקבל שירות. והשיא היה בקבלת תשלום של שולחן אחר. אמנם תמיד התנצלו ותמיד פיצו אולם אין כל סיבה שמסעדת שף תתנהל בצורה שכזו לא מקצועית לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efrat - תמונה
Efrat מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.8
19/09/16

אכלנו אתמול והיה מצוין. שתי מנות הפתיחה (אחת פינקו על חשבון המסעדה) - רביולי ארטישוק וסלט לימוני - היו טעימות מאד, וכך גם הלחם והמטבלים. למנה עיקרית לקחנו מוסר ים שהיה מהטובים שטעמתי,... ושניצל וינאי שהגיע בנדיבות. הקוקטיילים שהזמנו גם הם היו מצוינים ויפים, הקינוח חביב. המחירים, יחסית למסעדת שף, סבירים מאד (לפחות בהרצה). השירות היה מצוין, והאווירה כיפית. לסיכום, מומלץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!!!
5.0
14/09/16

מסעדה מעולה, מחירים נוחים ואווירה טובה. היינו 2 זוגות חברים, המנות ראשונות היו טובות מאוד ועדינות (רביולי ארטישוק, סיגר עגל, ריזוטו תרד וכנפיים). המנות העיקריות היו לא פחות ממושלמות.... חלקנו לקחנו דגים וחלקנו מנות בשר, כולן היו מעולות. בכללי האווירה מאוד טובה, עיצוב מודרני, מוזיקה נחמדה, שירות מאוד אדיב, נעים ואיכפתי. השף מסתובב בין האורחים, מייעץ, שואל, ואפילו שלח לנו כמה פינוקים על חשבונו (עוד מנה ראשונה וצ'ייסרים). המחיר משתלם ביותר. לא זול, אבל למסעדת שף הוא בהחלט מהפחות יקרים שנתקלנו בהם. בנוסף מאחר וזו תקופת הרצה היה גם 20% על כל התפריט, כך שיצא משתלם ביותר. מומלץ בחום רב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 4 ביקורות
מומלץ
4.8
02/09/16

היינו קבוצה של 3 זוגות. עיצוב המקום מודרני ומוצלח. מוזיקת רקע מוצלחת, רק חזקה מדי. אנחנו ישבנו בחלל הפנימי, יש גם מרפסת יפה. השירות היה יעיל ומאיר פנים. האוכל היה פשוט מעולה- יצירתי,... הגשה מוקפדת, טעים מאד. למנות ראשונות הזמנו חזה אווז, סיגרים, רביולי, ריזוטו, קרפצ'יו. כולם היו מעולים- המנות קטנות. מנות עיקריות היו מדליוני פילה, לברק, טלה ובלוטין עוף (עם פירה שמאלץ נהדר). לסועדת שלא הזמינה מנה עיקרית נשלח קרפצ'יו לוקוס, מחווה יפה. התחלקנו בשני קינוחים מתוך שלושה (קרם קפה אוורירי, פאדג' פרג טוב מאד עם מעט מדי קרם לימון) שהיו יצירתיים ושונים. המחירים היו הוגנים. המקום עדיין בהרצה, כך שייתכן שינוי בתפריט ובתמחור. אם ימשיכו ברמה הזאת- כל הכבוד. אנחנו בילינו ערב נעים במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itai - תמונה
itai 3 ביקורות
מומלץ. מאוד.
4.8
01/09/16

קודם כל ולפני הכל, האוכל: טעים. מאוד. היינו ארבעה ותוך כדי המתנה הזמנו קוקטיל פתיחה. מוחיטו סלק. נחמד אבל מינון קצת קטן. המלצרים קלטו שאנו ארבעה והציעו מיוזמתם לערוך לחלוקה. השירות ככלל... היה מצויין. אדיב נעים וזמין כל הזמן. ניכר שהיה חוסר סנכרון מסויים בין המלצרים אבל האדיבות הרבה והשירותיות חיפו עד העלימו את זה לחלוטין. תוך כדי הארוחה השף הסתובב בין הסועדים. עם הגשת המנה העיקרית התברר לאחת הסועדות שהמנה שהזמינה לא טעימה לה. סיטואציה לא נעימה, בוודאי כשהשף נמצא שני מטרים ממך. השף הבחין בכך, בעצמו. באדיבות במאור פנים ובחינניות שאני אישית לא ראיתי כמותן,הוא ניגש אליה, לקח לה את המנה, הרגיע אותה ועזר לה לבחור מנה אחרת. עם בוא החיוב התברר שבגלל שמדובר בתקופת הרצה ישנה הנחה של 20%. אנו לא ידענו מזה והמלצר עדכן אותנו על כך מיוזמתו. גם ללא ההנחה, לדעתי המחירים הוגנים וסבירים. לא זול אבל בוודאי לא יקר למסעדת שף. לראשונות הזמנו מנת שקדים. ריזוטו ומנת כנפיים. לעיקריות מדליוני פילה, טלייריני, בלוטין ומוסר. מבין כולם בלטו הריזוטו הפילה הטלייריני והבלוטין. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה