נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

Yigal - תמונה
Yigal מבקר מתחיל
אוכל נפלא, אווירה נהדרת, פשוט כייף. ממליץ בחום.
4.5
28/06/17

אוכל נפלא, אווירה נהדרת, מסעדה מרהיבה, פשוט כייף. לילי וישראל משרים אווירה ביתית. ממליץ בחום לכל מי שמחפש מסעדה שהיא גם חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shanyco - תמונה
shanyco 2 ביקורות
מאכזב ולא טעים
1.8
07/06/17

היינו באירוע חברה בחדר הניפרד,עם אורחים מחו"ל . חייבת לציין שכמעט כולם כולל האורחים מחו"ל לא אהבו את האוכל. הסלטים היו חסרי טעם או מלאים שמן (חצילים מלאי שמן, סלק חסר טעם, קציץ עוף לא... טעים , עוד סלט עדשים לא מזהיר), המאפים שהגיעו לאחר מכן היו מטוגנים ומלאי שמן עד כדי כך שרובנו אפילו לא רצינו לטעום אותם. הבשר שהוגש בסוף , היה סביר , קבב סביר, פרגית סבירה ותבשילי עגל שהיו בסדר. אורז בלבד בתור תוספת. רוב האוכל לא היה טעים בכדי שנחזור לשם או נמליץ. יין היה בשפע כדי שלא נרגיש בטעם האוכל כנראה. הדבר היחיד שהיה חיובי הוא עיצוב החדר והאווירה אבל האוכל עצמו ממש מאכזב ולא ברמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anatoliy - תמונה
Anatoliy 2 ביקורות
ביתי, רומנתי וטעים.
5.0
27/05/17

מקום מדהים עם אווירה רומנטית, ביתית, הייתי מספר פעמים, וכל פעם נשאר רצון לחזור שוב. מתכונים מקוריים, שירות מדהים, מסעדה יוצאת מן הכלל. לכל מי שחושב שמטבח הגרוזיני מתחיל עם חאצ'אפורי... ונגמר בשיפוד - חייב לבקר במסעדה זו. תגלו שזה חלק קטן מתרבות של הרגוזיה. נ.ב. בתודה לכל הצוות ובעלת המקום שנשארו עוד מקומות כמו מסדה הזאת. Всем тем, кто считает, что грузинская кухня начинается с хачапури и заканчивается шашлыком - обязаны посетить этот ресторан. Вы поймете, что это лишь маленькая часть огромной грузинской кухни. И я вам даже завидую. Вам еще предстоит сделать это открытие.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לבנת - תמונה
לבנת 2 ביקורות
הנאה צרופה!
4.8
12/05/17

מסעדה גריזינית אוטנטית. אוכל טעים ומיוחד. נותני השירות מעולים. אנחנו זכינו, ואל השולחן שלנו הצטרפה בסוף הערב לילי, בעלת המקום. אישה מוכשרת, חברותית ומצחיקה שהפכה את הערב לעוד יוצר... מוצלח. מומלץ בחום. גם לארוחה רומנטית יגם לארוחה משפחתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
szidky - תמונה
szidky 2 ביקורות
פשוט חוויה של מקום
5.0
18/03/17

עשינו אירוע ל60 איש ליום המולדת 70 של אבא שלי, כל הארגון של האירוע עם עובדי המסעדה היה מקצועי ונעים. קבלת הפנים הייתה חמה נעימה ומשפחתית, יחס ושירות מהמם ואדיב, כל האורחים לא הפסיקו... לשבח את האוכל ואת העיצוב של המקום! האווירה הייתה פשוט כייפית! לילי ומנהלות האירוע דאגו שהכול יתנהל ברמה הכי גבוה שיש, ממליצה מכל הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה
צפוני - תמונה
צפוני 3 ביקורות
ציפיות גבוהות, חוויה איומה
1.5
19/02/17

הגענו למסעדה לאחר שהוזמן מקום מבעוד מועד, התקבלנו צ'יק צ'אק וללא עיכובים מיותרים. לאחר מספר דקות הניחו לפנינו סלסלה עם זוג לחמניות וזהו. למרות יום לא עמוס במיוחד מלצרים עקפו אותנו מימין... ומשמאל כאילו אנחנו אוויר ולמרות שביקשנו אחרי 10 דקות המתנה שמישהו יתייחס אלינו, אמרו עוד כמה דקות והמשיכו "לטייל" מסביבנו. לאחר 20 דקות ניגש אלינו מלצר חביב וביצענו הזמנה. חמישה סלטי פתיחה במחיר של 135 ש"ח חצילים ממולאים סבירים מינוס, מוח חם חריף לא רע, עלי מנגולד דחוסים באורז חסר טעם,קינדזמרי עוף שהייתה נקודת האור היחידה ועוד מנה שאיני זוכר את שמה שהייתה בינונית מינוס למנות הביניים הזמנו את המנות הגרוזיניות הקלאסיות. החינקלי היה בעל בצק עבה ולא עשוי, הבליני היה נחמד אך סתמי והצ'יבוריאקי היה גדול מאוד(אני מאוד אוהב את הקטנים) והיה מלא שמן. אפילו הקוקטיילים הזהים שהוזמנו הוכנו באופן שונה כאשר אחד מהם היה מאוד מתוק ודומה למיץ והשני חריף באופן חריג עם כמות מאוד גדולה של משקה אניס שהשתלט על טעם הקוקטייל. איבדנו את החשק להזמין מנות עיקריות ויצאנו מאוכזבים מארוחה גרועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Revital - תמונה
Revital מבקר מתחיל
מי שלא מגיע מפסיד!!!!
4.8
18/02/17

חוויה יוצאת דופן, אוכל טעים ומיוחד, אווירה שמחה, עיצוב אותנטי ומושקע, לילי את מהממת יחידה ומיוחדת, תמשיכי לשמח ולשמוח בכל יום. חגגנו יום הולדת לחבר והרגשנו כמו באירוע משפחתי מהסוג... הטוב ביותר. מומלץ בחום לכל מי שמגיע לתל אביב וסביבותיה

עוד פרטים
הוספת תגובה
revital - תמונה
revital מבקר מתחיל
שווה את החוויה. שונה וייחודי. חובה לבקר.
4.8
03/02/17

מסעדה מקסימה עם אווירה נעימה וקבלת אורחים כמו בבית. לילי מהממת, האוכל סוף, המחיר הוגן. אין מילים!!! מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mickey - תמונה
Mickey מבקר מתחיל
חובה להגיע למסעדה הכי טובה בארץ!!!!
5.0
28/01/17

הגענו למסעדה ביום שישי בערב, את פנינו קיבלו לילי ואח שלה ישראל בקבלת פנים חמה ולבבית כאילו היינו בני בית קבועים. לילי המההמת עוברת בין שולחנות הסועדים מוודאה שכולם נהנים, אוכלים... ומרוצים. האווירה מדהימה, השרות מצויין המסעדה הכי יפה בארץ והאוכל פשוט מעולה!!!! ברגע שנכנסים למקום מקבלים את כל החבילה!!! יחס חם, דאגה, איכפתיות, שירות, מוסיקה מעולה ואוכל מצויין. ממליצה בחום ללכת לראצ'ה ולחוות את המקום המדהים!!! בנוסף לילי סיפרה שבימי שישי מתקיימת קבלת שבת עם אווירה מדהימה, מוסיקה טובה וריקודים. אין ספק שמצאנו לנו בית. אנחנו נחזור לראצ'ה ועוד הרבה פעמים. לילי את מלכה!!!! והיה לנו ערב מדהים ונדיר!!! תודה גדולה מכל הלב מיקי ואייל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel - תמונה
Rachel 2 ביקורות
המסעדה הקבועה הבאה שלנו
4.8
18/01/17

הגענו למסעדה במקרה, תוך שיטוט בסביבה. מאושרים שהחלטנו להיכנס. המקום יפהפה והאווירה כיפית ושמחה. והעיקר - אוכל מדהים! לא הכרנו את המטבח הגרוזיני והופתענו מכל ביס. אנחנו רק מחכים לחזור... לשם שוב. מספרים לכל מי שאנחנו פוגשים כמה היה כיף וטעים וכמה אנחנו ממליצים ללכת לשם. זה הולך להיות אחד המקומות הקבועים שלנו. מבחינת מחיר - אכלנו שילוב מוזר של מנות ראשונות, קינוח ושתייה, אז קשה לי להעריך. נדמה לי שהמחיר בהחלט סביר, בטח בהתחשב באיכות האוכל וברמת המסעדה (אווירה, שירות, מיקום...)

עוד פרטים
הוספת תגובה