נגישות
נגישות

מסעדת בוסתן ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

42 ביקורות וחוות דעת על מסעדת בוסתן

שחר - תמונה
שחר 2 ביקורות
אפשר לוותר
2.0
19/02/13

היינו בשבת 16.2 5סועדים. השירות במסעדה מתחת לכל ביקורת 2 מלצרים על מסעדה שלמה. המנות לא הגיעו כמצופה. סלט ערבי עם טחינה התחפש לסלט ירקות עם עלי בייבי, ההמבורגר נראה כאילו תעשייתי ואפור... למרות שהטעם היה סביר,הפיצה הגיעה עם תוספות אחרות משהוזמן ונאלצנו לחכות לפיצה חדשה. המנה היחידה שנראתה ונטעמה ++ היתה סלט פרות-ים. לחם הבית בצורת מקלות שום טעון שיפור.2 המלצרים נראו מבואסים כאילו קיבלו על הראש מהבוס. כלב של אחד הסועדים נבח וניפח לנו את הראש כל הארוחה. ואריזת הטייק-אווי של השאריות היתה חובבנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 32 ביקורות
לא גרוייסה מציאה
1.8
14/10/12

היי, היינו שם בשבת 13.10... 4 סועדים לאחר שהזמנו מקום מראש דרך REST . ראשית לא ייחסו לכך חשיבות ובטח שלא שמרו לנו מקום ונאלצנו לחכות שיסדרו לנו מקום. השירות במסעדה מתחת לכל ביקורת. 2... מלצרים על מסעדה שלמה נראה לי מעט מדי ולא שירותי. אם אתה רוצה משהו נוסף אתה נאלץ לחכות ולחכות ולחכות שמישהו יתייחס אלייך ועוד המתנה מטורפת כדי לקבל את מה שביקת. האוכל היה טעים מאוד. הזמנו דגים שהיו טובים מאוד כמו גם הסלטים על השולחן. הצלעות היו ישנות ולא טריות או טעימות. חבל שהשירות מעכיר את האווירה ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלעד וינטרפלד - תמונה
גלעד וינטרפלד 14 ביקורות
מקום מצויין
5.0
04/10/12

הגענו למסעדה בחול המועד סוכות, נהנו מאוד מהאוכל מכל הסוגים - בשר, סלטים, חומוס, דגים עוד. השירות היה מצוין, המלצר ראזי יודע לתת שירות והיה אדיב ביותר. נחזור כמובן בהמשך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 2 ביקורות
מקום מדהיייים!!!!
5.0
27/04/12

אני יתחיל ביחס הנפלא של המלצרים ובעל הבית באמת שדיבות כזאת לא ראיתי בהרבה מקומות..!!! והאוכלללל איזה סלטים מעולים ושמן זית אמיתי על חומוס וטחינה עם נשמה אמיתית והקבב הכי טעים... בארץ בקיצור שווה ביותר כולם מוזמנים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 2 ביקורות
החמצה
2.0
09/04/12

לאחר המתנה בת חצי שעה לשתייה ולמנה העיקרית התיאשנו ועזבנו.מנות ראשונות בינוניות ופחות. ניראה שעוד שולחנות מסביבנו סבלו מיחס דומה. הבוסתן עצמו יפה ומטופח חבל שבעלי המקום לא מתרגמים את... הפוטנציאל למסעדה ראויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal Dagan - תמונה
Tal Dagan 3 ביקורות
החוויה שלנו
3.8
08/04/12

היינו זוג ביום שישי בבוסתן, היה ממש נחמד, הזמנו סלט חלומי שהיה מעולה וכנאפה שהיה מעולה פלוס. המקום יפה ומלא פוטנציאל, נחזור בטוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana Janana - תמונה
Dana Janana 3 ביקורות
באתי לאכול צהריים
4.8
27/12/11

באתי במהלך היום לפגישה עיסקית, אכלנו קדירת פירות ים - שהיתה טעימה להפליא. השותף שלי אכל סטייק אנטריקוט, שהיה בדיוק כמו שצריך נהנינו מאוד, ובעל המקום פינק אותנו בתה הבוסתן :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
boris - תמונה
boris 3 ביקורות
4.0
16/10/11

בקרנו במסעדה כבר מס. פעמים.מקום חביב,אוכל טעים מאוד ואוטנטי.אווירה פשוט מקסימה.שירות טעון לשיפור,אבל בכל זאת מומלץ בחום.במקום הרגשה כמו בבית של אמא.פשוט התאהבנו ובטוח נגיע ולא פעם... אחד.שכחנו לציין שמחירים סבירים ביותר בשביל אוכל באיכות שכזו.ועל תשכחו להזמין כנפה לקינוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
16/09/11

הגענו למסעדה ביום שישי בשעה 8 היה חצי ריק ישבנו בשולחן 20 דקות עד שבא מלצר לאחר תחנונים הזמנו ורק לאחר חצי שעה הגיע האוכל שהיה גרוע הסטייק לא היה לעיס הזמנו סלטים שלא הגיעו ובסוף חייבו... אותנו עליהם בקיצור זוועה לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
2.0
09/09/11

זו אינה מסעדה , זה אולי בית קפה במקרה הטוב וללא שירות , "2 מלצרים בערב שבת לכל המסעדה ", המקום נראה נחמד והמסעדה מתיימרת להיות מסעדה ערבית , אך לא כך הדבר , זו מסעדה ערבית שמנסה להיות... מסעדת גורמה , כך שבסוף זוהיא אינה מסעדה ערבית וכמובן גם לא מסעדת גורמה , ואתה נשאר עם אוירה של בוסתן , הסלטים בהתחלה מאכזבים , הפרגיות היו מזעזעות עם רוטב שאינו שייך למנה , שיפודי אנטריקוט חזרו למטבח כלעומת שבאו , מנת הפטוצ'יני היתה עם גבינה מסריחה במקום פרמז'ן , ( השירות שלא היה , היה מתחת לכל ביקורת , המחירים הם מחירים גבוהים יחסית לגודל המנות ואפילו גבוהים יותר ממסעדה טובה בתל אביב ,בקיצור ציון שליל ומאכזב , והמקום מקום יפה לקפה בלבד .

עוד פרטים
הוספת תגובה