נגישות
נגישות

הניצחון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על הניצחון

שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
אוכל רומני אמיתי, לא להתקרב בשבת
2.8
25/01/15

הגענו בשבת בצהריים שישה אנשים. המסעדה מפוצצת, אנשים יושבים בחוץ בין מעשנים וחתולי רחוב. לאחר המתנה ארוכה הושבנו. רק שתי מלצריות יעילות ומקסימות על 60 סועדים וכך נראה השירות: שכחו להוציא... לנו מנות ראשונות, המתנו המון זמן לקינוח ולחשבון. האוכל עצמו מאד מאד טעים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 תומר - תמונה
תומר 70 ביקורות
אוכל טוב אבל מחיר ממש יקר יחסית למקום אחר
3.3
07/05/14

הייתי שם עם גיסי הייתי מרוצה מהאוירה ומהאוכל אבל המחיר יקר יחסית גם חבר שלי היה שם והתלונן על המחיר הגבוה

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוות דעת - תמונה
חוות דעת מבקר מתחיל
ארוחת צהריים שבת במסעדה
2.0
02/02/14

בשבת אחרונה,02.02.14 ערכנו עם עוד זוג חברים ביקור באשקלון.מוקדם בבקר הזמנתי שלחן באמצעות האתר.לא בקרת במסעדה זו למעלה מ10שנם.נראה לי כי אולי בעוד תקופה כזו אבקר שוב.ארבעתנו התאכזבנו... מטיב האוכל ,מהמחירים יחסית לטיב וגודל המנות ,מהיחס והשירות.נכון שהמסעדה היתה "מפוצצת"לכן יש להוסיף מלצרים!כאשר אשתי העירה לדגמא כי קבבים רומניים צריכים להכיל "שום"התגובה היתה כי אם רצית יותר שום הייתם צריכים לבקש "שום בצד"

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 2 ביקורות
מיותר
2.5
02/12/13

היינו עשרה אנשים, כולל כמה ילדים, בשבת בצהריים. המקום היה עמוס. הקבב גרוע, חסר תיבול ועסיסיות, כמו קבב קפוא מהסופר. חומוס שהוזמן הגיע מהר מדי, והיה כצפוי קר ושגרתי. בצ'יפס אין מה לפספס.... החמוצים סטנדרטיים לחלוטין. איקרה נטולת טעם, ממליגה תפלה לגמרי. מה שכן, השירות מהיר, המחירים סבירים. אבל אין סיבה שנחזור למקום. ולמה לא התלוננו תוך כדי ארוחה? רק רצינו לברוח משם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
BT ashkelon - תמונה
BT ashkelon 19 ביקורות
אוכל רומני וגריל מצויין
4.3
03/08/13

משפחתי מאד אוהבת לאכול בניצחון. אנחנו "חברי מועדון" כ- 35 שנה.הבשרים על הגריל איכותיים והאוכל המבושל טעים מאד. הסלטים תמיד טריים - איקרא מהטובות שאכלתי.השרות ידידותי והמחירים יחסית... סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
14/11/10

אני ומשפחתי נוהגים לאכול שם לפחות פעם בחודש, ואף פעם לא פוסחים על הקבב הרומני המצווין, הסלטים הביתיים כמו: החצילים, איקרא, כבד קצוץ. אסור לוותר: הפפנאש הרומני האותנטי שלהם שאין לו אח... ורע. באופן כללי: ההגשה פחות מוקפדת, אבל הטריות, הטעם הכ"כ עשיר, המחירים הנוחים והמנות המספקות מעל לכל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
25/08/10

טוב לא הצלחתי לדחוס סיפור אימה ב400 תווים אז אנסה מ-מ-ש לתמצת: אווירה של שוק יום חמישי, צפוף, שירות על הפנים פשוט לרדוף אחרי המלצרים והכי פשוט תחסכו לכו למטבח תכינו לבד. איך שתסיימו... לאכול תגורשו בחוצפה ושתבינו היה אירוע יומולדת.. תחסכו לעצמכם האנגאובר מרמת שירות ואיכות שלא ראיתם עד כה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארנון - תמונה
ארנון 6 ביקורות
4.3
12/06/10

אנו נוסעים במיוחד לאשקלון כדי לאכול בנצחון האוכל מעולה היינות הרומנים מצויינים הסלטים השונים והחמוצים כמו בבית הבשר מלא טעמים האוכל מגיע מהר והמחירים עממים אנו בקרנו הרבה במסעדה גם... בתקופת הסקדים ממליצים בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה