נגישות
נגישות

ליאו בלומס - Leo Bloom's ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על ליאו בלומס

 - תמונה
4 ביקורות
4.0
14/06/10

ממש כייף! המלצרים הם כמו החברים, ממש עושים את האווירה. האוכל אירי אמיתי, המבורגר ממש טוב ודי משתלם בליייט נייט מ- 12 בלילה. אני מגיע לשם די הרבה ובאמת שמגיע פרגון- כל פעם מפתיעים שם עם... דברים חדשים ומבצעים... חבל שאי אפשר לעשן בפנים, אבל לפחות יש אופציה לשבת בחוץ ולעשן בקיצור ממליץ לבקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
08/10/08

אני הולך ללאו בלומס כבר יותר משנה ומפעם לפעם זה נעשה פחות טוב ואני לא אגיע לשם יותר. בפעמיים האחרונות בחצי שעה ניגשו אלינו 4 מלצריות ו'הזכירו' שיש מינימום הזמנה דבר שגרם להעכיר את... האוירה. מקום מאוד צפוף ורועש פלצפני

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
27/03/08

חברי ואני נוהגים לפקוד את המקום מדי שבוע בשעות אחה"צ ועלי לומר שהמקום עוד לא אכזב אותנו. רוב הצוות פשוט מקסים המקום נהדר ונינוח, אנו תמיד מוציאים את המקום שלנו גם כשהמקום מלא עד אפס... מקום, השירות פשוט נהדר וכמובן שאין כמו הגינס שלהם. מספר 1 בארץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
allag83 - תמונה
allag83 2 ביקורות
1.7
12/05/07

היינו היום פעם שנייה. האוכל פשוט מזעזע, השירות היה סביר, מוזיקה שבקושי שומעים אותה. חובבני ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה ויאיר  - תמונה
מאיה ויאיר מבקר מתחיל
1.3
23/04/07

לאחר שני ביקורים מאכזבים במקום בחודשיים האחרונים הרגשנו צורך לכתוב חוות דעת.בשנה האחרונה במקביל למחירים שעלו חלה ירידה ברמת השירות במקום, צריך ממש להכריח את המלצריות לגשת אליך, הזמנה... לקולה פשוטה לקחה חצי שעה כשהמקום לא עמוס אבל השיא היה כשקיבלנו חשבון וגילינו שקולה עולה 14 ש"ח!בתפריט אין שתייה קלה וחמה ולנו נראה שמחיר כזה לקולה (שעולה למקום 1.90) זה קצת מוגזם...בביקור אחר המלצרית היתה מאוד לא נעימה ועשתה טובה שהיא עובדת...ובקיצור, המקום היה מקום בילוי קבוע בעבר אבל עם ההצלחה כמו שקורה למקומות רבים הוא החל לזלזל בלקוחות ומכאן המחירים הגבוהים והשירות הגרוע. לטעמי גם הגינס לא מפצה על כך ובמיוחד כשליד יש פאב מצויין, לתשומת לב בעלי המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גור אריה - תמונה
גור אריה 4 ביקורות
3.3
02/12/06

אין כמו הגינס שלהם והעיצוב האירי המושקע. הזמנו שפרד'ס פאי ולא התאכזבנו. האווירה טובה והמלצריות יודעות לפנק. בסה"כ המלצה חמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yair - תמונה
Yair 24 ביקורות
2.7
09/10/06

אחלה מקום לבירה אחרי העבודה.האוכל בינוני אבל האוירה סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
10/07/04

בואו לשתות. האוכל לא משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה