נגישות
נגישות

TRANSIT - TRANSIT ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על TRANSIT

איגור - תמונה
איגור 3 ביקורות
שירות ויחס מצויין פלוס!
5.0
12/02/17

הזמנו סושי ומנת מוקפץ (מנה חדשה בתפריט). כאשר הגיע המשלוח טעמנו את המוקפץ והתברר שהיה חריף מאוד. התקשרנו למסעדה והם ישר הציעו לנו החלפה בכל מנה אחרת מהתפריט. קיבלנו את ההחלפה בזמן קצר... מאוד, והיה לנו טעים מאוד שלא לדבר על הסושי שהוא תמיד טרי וטעים. אנחנו רוצים להודות מאוד לצוות המסעדה וההנהלה על היחס והשירות המצויין שלהם באופן קבוע. ממליצים בחום על מסעדת טרנזיט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zoe - תמונה
Zoe 2 ביקורות
נחמד ושווה מבחינת מחיר.
4.0
09/07/16

יצאנו לדייט, הזמנתי מקום מראש והושיבו אותנו בשולחן במיקום שקט אך לא מבודד. המלצרים היו נחמדים וידעו להמליץ מהתפריט. הזמנו דים סאם עוף (6יחידות) ואת הבצל. הזמנו קומבינציה ורול מיוחד של... סושי. בסה״כ עלה לנו 125₪ ויצאנו שבעים ושמחים. הסושי היה איכותי וטעים. המלצרים כל הזמן שאלו אם אפשר לפנות, אם הכל בסדר אבל לא ברמה שהציקו לנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
חמוד מאוד ויש מגוון סבבה
3.8
29/05/16

באנו בערב והיה רגוע ונעים. הזמנו את הבטן ברווז שהיה ממש ממש טעים . זוהי לחמניה מאודה עם בשר ברווז מפורק קמת ירקות ורוטב שמחמיא לברווז. מנה קטנה אבל עונה על המחיר 19 שח. לעיקרית הזמנו... מנה הודית שהייתה חמודה. הגיעו מספר קערות אחת עם אורז השניה עוף ברוטב הודי ורעות סלט בליווי צפטי. 57 שח מקום חמוד וממש כיף ומספק

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
אוכל נהדר במינימום מחיר
5.0
14/02/16

מאחר והמחיירם של המסעדה הם ללא תחרות, חזרנו אליה לארוחת צהריים ספונטנית והושיבו אותנו על הבר. השירות היה נהדר ומאוד מאוד מהיר, גם של הסושי וגם של שאר המנות. כל המנות היו לטעמנו, ההודיות... והאסייתיות. הסושי טרי מאוד. הרעיון של כמה סוגי מטבח במקום אחד נהדר ומעניק חופש בחירה רחב לכל סוגי הסועדים, וכאשר גם המחירים הוגנים (להבדיל ממסעדות דומות במרכז) - יש שילוב שקשה להתחרות בו. מקווה שהם ימשיכו כך כדי שיהיה נחמד לחזור אליהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon מבקר מתחיל
מומלץ
4.8
29/12/15

אווירה טובה ונעימה. משתדלים מאוד לפנק מספר פעמים שישבתי במקום הזמינו אותנו לצ'יסרים על חשבון הבית. המנות זולות מאוד!! וטעימות. הסושי טעים וטרי מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
מחירים ללא תחרות
4.3
05/12/15

סוף סוף סושי במחיר שפוי, ושאר האוכל גם. בהחלט שווה להגיע גם למי שלא ממש מהאיזור, כי הסושי הוא כמו במסעדות שגובות 45 שח לרול, אבל המחיר שלהם הוא חלקי 2... הבעיה היחידה הייתה המלצרים,... שהיו רועשים מדי וכל הזמן שמענו אותם מדברים על עיניני מנות, עבודה, לקוחות אחרים, לא כ"כ מקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת  - תמונה
יפעת 6 ביקורות
טייק אווי - חבל על הזמן !!! באמת !
1.0
01/12/15

נפתחה לה טרנזיט לא מזמן ובאה לספק לאזור הומה אנשי הייטק וביוטק את החוויה האסייתית. כמובן ששמחתי לנסות - וכמובן הזמנתי טייק אווי. בפעם הראשנה כשרק נפתח הזמנתי הגעתי בשעה הנקובה וחיכיתי... כמה דקות. בפעם השניה חיכיתי (אחרי שהזמנתי בטלפון ובדקתי שעת הגעה) עשרים דקות בפעם השלישים חיכיתי כבר 35 דקות (בנוסף לעשרים הדקות מהזמן שבו הזמנתי) זה היה כבר מרתיח אבל מרתיח יותר הייתה תגובת המארחת שמקום להתנצל אמרה שהיא לא יכולה להכנס למטבח ולזרז אף אחד. אבל זו לא רק הבעיה האוכל הדרדר בצורה מהותית בין הפעם הראשונה שהזמנתי לפעם האחרונה. האם מסעדה זו סובלת מהבעיה שבפתיחה היא טובה ואז מדרדרת? אולי ... אבל בוודאות אני לא מתכוונת לנסות אותה שוב. שנאמר - חבל על הזמן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
אוכל טעים, טרי ובמחיר משתלם
4.0
15/11/15

הזמנו הביתה מספר מנות, הכל היה טעים, מנות גדולות והמחיר משתלם. המשלוח הגיע בזמן סביר (פחות משעה, אבל לא היה עומס) והאוכל כולו הגיע חם וארוז בצורה יפה. הסושי היה טרי וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה