נגישות
נגישות

חצר גולדמן ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על חצר גולדמן

niritab - תמונה
niritab 20 ביקורות
חוויה טובה ונוף שווה
3.5
28/07/18

למרות הדירוגים הגרועים גם האוכל גם השירות ובעיקר הבריזה מהים היו מצויינים. יש בעיות חניה קשות אבל פרט לזה היה מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
eliavve - תמונה
eliavve מבקר מתחיל
אכזבה !!!
1.0
23/06/17

אכזבה!! הגענו למסעדה כרבע שעה לפני הפתיחה נאלצנו להמתין בחוץ וגם לשירותים לא נתנו להכנס, ולא היה שוב הרגשת שירות נעימה. כשנפתחה המסעדה היינו הראשונים חשוב לציין שהזמנו מקום מראש, ובכל... זאת לא נתנו לנו לשבת ליד היום המציאו סיפור על תוכנת מחשב שמסדרת אמרו שיבדקו אבל לא באמת בדקו, הגיעה זמן ההזמנה , מלצרית פלצנית לא היתה שום גמישות מחשבתית מה שבתפריט זה מה יש לא ניתן לשנות להחליף , אפילו את הבצל לא ניתן להוציא מהסלט הקצוץ. בנוסף כשהודענו שאנחנו רוצים לחלוק את הארוחת בוקר נודע לנו שאנחנו צריכים לשלם תוספת של 18 שח, באותו רגע קמנו ועברנו למסעדה היוונית ליד ומשם הבוקר היה מדהים!! נוף לים אפשר בלי בצל אפשר גם וגם ובעיקר שירות מדהים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים מבקר מתחיל
לא
2.0
22/06/17

לוקיישן מדהים. שרות סביר. אוכל מזעזע. ממש אבל. ביחס למסעדות בקטגוריה. ממש ממש אכזבה. לשם סביר להניח שלא אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liora Ronen - תמונה
Liora Ronen 2 ביקורות
שירות מתחת לכל ביקורת. חווייה לא נעימה בכלל.
1.8
19/08/16

הגענו לארוחת ערב קלה עם שני אורחים מחו"ל. אכלתי שם בעבר והיה מעולה ולכן הלכנו שוב. הזמנו מנות ראשונות ולאחר חצי שעה (על השעון) שכלום לא הגיע וגם את המלצרית אי אפשר היה בשום אופן להשיג,... הלכתי ולא היה עם מי לדבר ( לא בעלים, לא אחראי משמרת - כלום) אמרתי למארחת שאנחנו ממתינים כבר חצי שעה למנות ראשונות. אמרה שתבדוק. לא חזרו לעדכן. היגיעו המנות ומכיון שהמלצרית לא התנדבה לספק שום הסבר, שאלתי מה קרה והתשובה: "מלצרית מתחילה נתנה את המנות שלכם לשולחן אחר"... לא התנצלות, לא סליחה... כלום - תתמודדו. ומכאן היתה רק התדרדרות. המלצרית לא מגיעה לשולחן ולא מסתכלת לכיוון לראות אם צריכים משהו - גם כשקראנו לה היא התעלמה. בסיום הארוחה לא שאלה אם רוצים קפה או קינוח... דווקא רצינו אבל ויתרנו לנוכח השירות או חוסר השירות. עבור החשבון שוב קמתי לבקש וגם כדי שיקחו את הכסף... כמובן שלא השארנו דמי שירות. היתה חוויה מזעזעת והתביישתי מאוד מול האורחים. לא אגיע לשם שוב. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 12 ביקורות
חווייה רעה.
1.0
10/02/16

באנו למסעדה כדי לאכול ארוחת בוקר והעבודת שבכניסה קיבלה אותי בסבר פנים נעים. לקח קצת זמן שהחלטנו מה אנו רוצים... ורק בתום ההזמנה, כשהמלצר הבין שאנו מזמינים ארוחת בוקר אחת (ולא שתיים) +... קפה, הוא שאל האם אנו חולקים, וכשנענה בחיוב, אמר לנו שנחויב בעוד 18 ש"ח, כי אנו חולקים. דרישה זו אינה רשומה בתפריט! ועל כן איננה חוקית, קל וחומר אינה מקובלת - אנו אוכלים כבר שנים ארוחות בוקר בחוץ, מפעם לפעם, וזו הפעם הראשונה שאנו נדרשים ל"קנס" בשל הסתפקות בארוחת בוקר יחידה. בתפריט ארוחות הבוקר רשומה האפשרות "מנת לחם ופתיח" (18 ש"ח) אך היא נראית כעוד אופציה, לא כמשהו מחייב (בניגוד למשל למסעדת "הזקן והים", ולעוד מסעדות, שם מצוין בברור כי יש חיוב נוסף אם לא מזמינים מנה עיקרית). אילו זה היה רשום בתפריט באופן בהיר, או למצער נאמר מיד כשקיבלנו את התפריט - ניחא, אך זה לא המצב, וזה מרגיז ולא תקין. בניגוד לרוב ארוחות הבוקר בחוץ שאכלנו, גם הקפה איננו כלול, אך זה לפחות משתמע מהתפריט (רשום שהארוחה כוללת שתיה קלה, אז ודאנו ביוזמתנו את האלמנט הזה עם המלצר...). נסיונותינו להסביר שתוספת התשלום אינה מוזכרת בתפריט, ועל כן אינה הוגנת, נענו ב"חומה בצורה" על ידי המלצר ועל ידי האחמ"שית (זו שקיבלה את פני כשניכנסתי). הוא הסביר שאלו הנהלים של המסעדה, ובתמורה מקבלים Refill - תוספת של פוקצ'ות. אמרנו שאין לנו צורך בתוספת, אך ללא הועיל. האחמ"שית ניסתה להוכיח כי הדרישה כן כתובה בתפריט, עם אותה "מנת פתיח" הנ"ל... בשלב זה הרגשנו מרומים והחלטנו לחפש מקום אחר. בסה"כ עברנו חווייה לא נעימה, בזבזנו זמן יקר (כאמור, הדרישה נאמרה רק אחרי ההזמנה) ובזבזנו אנרגיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה